Isän edessä, minä ja te.

Anonyymi

Kerran, eräs äiti ja lapsi matkusti linja-autolla mummolaan, ja matka oli pitkä.
Nyt lapsi jatkuvasti kysyy koska olemme perillä ja äiti vastaa miten parhaaksi havaitsee.
Nyt lapsi sitten hakkaa päätään (leikisti) bussin ikkunaan ja sanoo: "Nyt en jaksa enää odottaa"
ja äiti sitten sanoo: "No, mitäs sitten teet"
Joten lapsi, sitten jatkaa ikkuna hakkaamista, eikä puhu, 2 minuuttiin ja sama alusta kunnes mummonmmokki on näkyvissä.

Nyt, Itselläni ei ole enä voimia odottaa, en jaksa enää odottaa ja "hakkaan" päätäni olohuoneen lattiaa, kun rukoilen.

Herra kyllä sanoo, ja se on totta, kunhan en ole itsekäs, että:
Joh. 16:7
Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.

joten nyt Herra voi tavalla tahi toisella, auttaa kaikkia joka puolella, mutta, itsekäs mutta
minä, kuka lie olen en voi tehdä kuten:

- Aabraham, eli Herra oli niin kauan Aabrahamin luona kun Aabraham puhui ja sitten kun Aabraham katsoi, sodoman suuntaan, Herra, "teki itsensä" näkymättömäksi.
Joten "olisi" mahdotonta että Jumala ystävälle kääntäsii selkänsä ja meni pois.

- Jaakob oli onnelllinen sillä voi painia Herran kanssa, jonka nimi on Ihmeellinen Neuvonantaja.
ja kun sitten Herra ei päässyt eroon, löi jalkaan niin että pääsi pois, kuka sitten tietää miten mutta, "teki itsensä näkymättömäksi"

ja useat, Uudessa Testamentissa sai avun kun koski viittaa, tahi viitan tupsua, tahi oli puussa tahi edessä, tahi tien vieressä, ja Pietari ei voinnut heittää eikä ajaa pois.

Eli, nyt en jaksa odottaa, ei ole tikarappusia taivaaseen joten en pääse, Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebaotin Valtaistuimen eteen ja sitten tarrautua kaksin käsin Jumalan jalkaa, ja pitää kiinni kunnes tulee siunaus, vaikka Miikael sekä Gabriel hakkaa miekalla ja sauvalla päähän!

Jos, itsekäs ajatus, niin Herra olisi täällä nyt ja tässä, voisin Tarttua kaksin käsin ja en päästäisi irti ennenkuin olen saanut kaiekn mitä tarvitsen ja pyydän. Luuk 18

Joten, Muistakaa ja itkekää ja valittakaa Jumalan, Isämme edessä että jo siunaisi ja antaisi kaiken mitä olen pyytänyt tahi sen mitä voin saada, Jumalan Tahdon ja oman aivoitukseni, sydämeni halun mukaan, Jumalan Armon ja armahtavaisuuden kautta, niin että Jumala suosuu pyyntööni.

joten Kiitos teille että muistatte.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
        Maailman menoa
        433
        2388
      2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
        Ikävä
        12
        2189
      3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
        Ikävä
        250
        1435
      4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
        Ikävä
        82
        1119
      5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
        Tv-sarjat
        59
        1030
      6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
        Hindulaisuus
        413
        1012
      7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
        Ikävä
        41
        888
      8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
        Ikävä
        153
        885
      9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
        Ikävä
        56
        849
      10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
        Ikävä
        79
        825
      Aihe