Käytiin uimahallissa vuosien tauon jälkeen. Käytettiin lapsen kans sandaaleja. Tuliaisena mulla alko kämmenestä(!!!) iho kuoriutuun ja lapsella kantapäästä (netistä katsoin kuvia),. Hyi h* noita paikkoja. Eikä ne koskaan desinfioi lattioita? On niin tautipesiä et huhhuh. Kuivasin lapsen jalkapohjat pukkarissa paperiin ja sehän kastui ja myla käteni, siitä lapsen jalasta sieni tarttua käteeni. Nyt yritän voiteella saada kuriin.
Millä perusteella sieni alkaa elään iholla? Kaikkihan sille altistuu mut miks ei oireile kaikilla? Mun lapsi alle kouluikäinen, joille ei muka pitäis tarttua. Apua???
Silsa omaan käteen ja lapsen jalkaan
Anonyymi
0
155
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886