Vosiko tuota äänentoistoa parantaa? Aika syvältä, kirkossako äänitetään?
Äänentoisto
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne voi äänen laatua parantaa. Niillä on liian hyvät ääniteknikot töissä. Ei ne voi heikentää eikä miksata musaa toisin.
Se on kumma miten mainokset kuuluu tosi hyvin, joka ikisestä sanasta saa selvää.
Mutta annas olla kun tulee, miltä kanavalta tahansa, puheohjelma.
Puheen päälle vedetään helvetillistä melusaastetta, tyhjänpäiväistä pimputusta, niin ettei mistään saa mitään selvää.
No, laitetaan tekstitys kun sellainen hienous on käytettävissä. Ei auta, se on konekääntämistä, ainoastaan sana sieltä toinen täältä on oikein ja välillä tulee naapurikanavan tekstit siihen.
En ymmärrä miten kuulovammaiset jotka noita tekstityksiä oikeesti tarvitsee joka päivä, sietää tuollaista katsella.
Musaohjelmissa musiikki painetaan laulun päälle niin lujaa, että huhheijaa, laulaja jää alakynteen, harvalla riittää kapasiteetti ja ääniala hommaan.
Laitettiin nyt lisäkaiuttimiksi hyvälaatuiset kotimaiset aktiivikaiuttimet. Näillä meidän ns. "hyvillä kanavilla" lisäkaiuttimista ei ole mitään hyötyä..
Mutta annas olla kun kuunnellaan Alfa tv:ltä musiikkia. Jo kuuluu ja hyvin, ja ihan samoilla kaiuttimilla ja tv:n ääniasetuksilla. Harmi vain että siellä vedetään paria musaohjelmaa uudelleen ja uudelleen. Ei todellakaan jaksa katsoo kymmenettä kertaa Jukka Kuoppamäen juhlakonserttia . Mitään muuta mielenkiintoista katsottavaa kuin musiikkiohjelmat Alfalta ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797