Pääministeri Marin asiallinen poliitikko

Anonyymi

34

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin varmaankin mutta se ei riitä pitää olla muutakin, jota ei hänellä vielä - huom. vielä ole!

      • Anonyymi

        Väittää kokoomuslainen.


    • Anonyymi

      Huutonaurua! Yksi asiallinen mielipide ei kumoa tuhatta huonoa.

      • Anonyymi

        Väittää vaalihäviöstä katkera persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittää vaalihäviöstä katkera persu.

        Oletpa lapsellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa lapsellinen.

        Puhut taas itsestäsi porvaripersu.


    • Anonyymi

      Nainen ja raha ovat aina huono yhdistelmä, olleet aikojen alusta.

      • Anonyymi

        Kokoomus"viisautta".


      • Anonyymi

        Minua huvitti jossain mediassa ollut kommentti, jossa jäänkylmää Asento ja Lepomäkeä väittettiin älykkääksi :-D Se että varastaa toisten taskuista itselleen ei ole älykästä, vaikka kokoomuslaiset niin luuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua huvitti jossain mediassa ollut kommentti, jossa jäänkylmää Asento ja Lepomäkeä väittettiin älykkääksi :-D Se että varastaa toisten taskuista itselleen ei ole älykästä, vaikka kokoomuslaiset niin luuleekin.

        Kokoomuksen mielestä köyhiltä varastaminen on Fantastista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen mielestä köyhiltä varastaminen on Fantastista!

        Kokoomus Katainen suosi sanaa Fantastista.


    • Anonyymi

      Matalasti palkatussa työssä ollut poliitikko ymmärtää duunareita paljon paremmin, kuin sellaiset jotka ei ole tehneet päivääkään oikeita töitä.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet.


    • Anonyymi

      Kirkkosaavin tohtori lienee toista mieltä?

    • Anonyymi

      IL: Presidentti Niinistö huolestui ministeriöiden poliittisista virkanimityksistä – ”Pääsevät kuorimaan kermat päältä”

      • Anonyymi

        Jos virkaan olisi nimitetty kokoomuslainen kokoomus Niinistö olisi ollut hiljaa.


    • Anonyymi

      Ilmankos Marinilla täytyy olle 60 avustajaa, joilta voi kysellä, mitä kannattaa sanoa!
      Siihen ei paljoa slaavinkieltä tarvita! Vai mistä Marin kradunsa väänsikään, hallinnostako kymmenien apulaisten kera?

      • Anonyymi

        Linkki väitteeseesi, muutoin huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki väitteeseesi, muutoin huuhaata.

        Jos minulla olisi edes viisi viisasta (todella raamatullista sellaista!) neitsyttä neuvonantajinani, olisin jo maailman herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulla olisi edes viisi viisasta (todella raamatullista sellaista!) neitsyttä neuvonantajinani, olisin jo maailman herra.

        Eli et olet TROLLI jolla ei ole antaa linkkejä väitteisiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulla olisi edes viisi viisasta (todella raamatullista sellaista!) neitsyttä neuvonantajinani, olisin jo maailman herra.

        Umpio piireissä eläneet päättelevät miesten tai naisten ominaisuudeksi omissa ympyröissään tekemänsä havainnot.


    • Anonyymi

      Sanna Marinoi virkanimityksillä ja hulppeilla kuukausipalkoilla sukulaisensa ja ystävänsä.
      Silkkaa neptonismia, rahaa kuluu, aikaaa kuluu, mutta onpa jotkut saaneet sellaisen työpaika, jossa ei kysellä, mitä on tullut tehdyksi tänä päivänä, tai viikkona!

      Kuinka paljon on tullut velkaa tämän hallituksen aikana?
      Sipilä varoitti A. Rinnettä, että "älä sössi taloutta"! Kyllä Antti lupaili kohta
      mijardeja sinne ja tänne!
      Nyt Marin jakaa puolihuolimattomasti samaan tahtiin.

      • Anonyymi

        Linkki väitteisiisi, muutoin huuhaata.


    • Anonyymi

      Toimisikohan tämä linkki hiukan paremmin, kuin avausviestissä oleva rikkinäinen.
      https://urly.fi/1rzo

      Pääministeri Sanna Marin sipsutteli siis avokkaillansa suoraan kevään työmarkkinataistelun yhdeksiosapuoleksi. Olisi kannattanut PM:n pitää tällainen kommentti omassa mahanssansa.

      • Anonyymi

        Professori Jukka Tarkka on entinen Nuorsuomalaisten kansanedustaja vuodelta 1994, yhdessä Risto EJ Penttilän kanssa. Puolue sittemmin kuopattiin vuonna 1999 tarpeettomana.

        Vaikuttaa siltä, että Jukka Tarkka olisi aika valmis hankkimaan itselleen Perussuomalaisten jäsenkirjan. Niin tää maailma vaan muuttuu. Entiset oikeisto-professoritkin alkavat tunkea jo Persuihin mukaan.


    • Fiksua puhetta Marinilta! Kylläpäs kokoomuslaisille ottaa koville kun meillä on nyt pääministeri joka ei vihaa ja halveksu suomalaisia työntekijöitä kuten Sipilä ja edelliset kokoomuskolleegansa.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet.


      • Anonyymi

        Noniin, näin niitä työpaikkoja luodaan lisää. Työttömyys väheni taas kummasti, kun demarit hoitelee valtakunnan asioita! Valtio maksaa, siinä muutama miljoona tunnu missään!
        Sosiaalidemokratia toimii hyvin!


    • Anonyymi

      Marineri on hyvä muija kun eroaa tänään ja heti.

    • Anonyymi

      Marinista saattaa hyvinkin tulla Suomen pisimpään istunut pääministeri. On sen verran räväkkä ja hyvä alku ollut.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Totta turiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe