Juodun helvettiin

Anonyymi

Olen tehnyt hyvin paljon syntiä vaikka olenkin nuori. Olen ajatellut pahoja asioita ja kerskunut paljon mikä ei edes ole totta. Olen hakenut tyydytystä ihmisistä peleissä ja olen kerran käyttänyt hyväkseni erästä lasta. Olen helvettiin tuomittu jo. Ole ajatellut toisten tappamista. Valehdellut. Varastellut. En ymmärrä mikä minua vaivaa.. Vaikka minä päätän kohtaloni ja jumala päättää tuomioni. Niin tämä on loppuni. Haluan uskoa. Haluan maksaa velkani tulessa. Haluan kitua tulessa niin kauan ettei minusta ole jäljellä enään mitään. Tiedän etten pelastu. Toivon parempaa onnea muille. Sitten kun olen vanha tai tulen vamhaksi luovun koko omaisuudestani kaikesta. Sen päätöksen tein. Kerään omaisuuteni auttaakseni ulkomaalaisia lapsia. Jumala tekee oikein kun heittää minut kokonana helvettiin. 😣😥 Haluan alkaa oppimaan ramatusta. Kaiken haluan että minut tuomitaan, tämä on oikein minulle. : ( anteeksi.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Kerään omaisuuteni auttaakseni ulkomaalaisia lapsia.

      Miksei kotimaisia?

      Mutta, ei kaikkea toivoa kannata heittää. Raamattu lupaa ikuisen elämän vanhurskaille ja monet synnit on anteeksi annettu.

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

      Hienoa, jos olet päättänyt jatkossa toimia paremmin. :)

    • Anonyymi

      Paras, että juttelet ajatuksistasi jollekin - psykiatrit ovat parhaita. Jätä uskonnollisuus syrjään ainakin hetkeksi ja etsi uusi näkökulma elämään.

      • Anonyymi

        Helvettiä pelkäävän kannattaa pyytää polttohautaus, tuskin niitä tuhkia enää toiseen kertaan poltetaan..


    • Anonyymi

      Jes. 1:18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

      Jeesus antaa syntisi anteeksi, kun kadut, käännyt ja teet parannuksen. Näin on kaikille ihmisille.

      Ota Jeesus vastaan rukouksella omaksi Vapahtajaksesi, niin saat elää. Jumala ei valehtele.

      Joh. 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.

      Ei ole yhden yhtäkään synnitöntä tässä maailmassa.

    • Anonyymi

      Jeesus on pienten alkujen Alkaja, ja mahdollisuus kääntyä Hänen puoleensa on aina Olemassa.

    • Anonyymi

      Sanot, että olet tehnyt paljon syntiä. SE, mikä mielestäni nyt on ratkaisevaa on, kadutko?

      "Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani. Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niin kuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.' Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'. Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
      Luuk. 18:10-14

      • Anonyymi

        Juurihan aloittaja kirjoitti että katuu!! Ihan selvällä suomen kielellä! Sokeakin otsallaan sen erottaa!!
        Toivon Sinulle aloittaja paljon voimia😍


    • Anonyymi

      Ei helvettiä ole olemassakaan älä pelkää turhaan. elät päiväsi niin kun elät ja illalla pyydä anteeksi vaikka lämpöpatterilta tai nalleltas. älä syylistä turhaan itseäsi kun ei kukaan ole kävelyt kengiläs masturbointi lievittää ahdistusta se on hyväksi sinulle annettu.

    • Anonyymi

      Jos jeesuksen aikana olisi ollut tietokone . niin ei olisi sen aikasilla nuorillakaan helpoa. kun vanhenpiakin vie. elä täysillä.

    • Anonyymi

      KR 1933/-38
      1Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      Ps. 32:5 Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.
      Sananl. 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

      Biblia (1776)
      1Joh. 1:9 Jos me tunnustamme meidän syntimme, niin hän on uskollinen ja hurskas, joka meille synnit anteeksi antaa ja puhdistaa meitä kaikesta vääryydestä,

    • Anonyymi

      polto hautaus ei montaa minuttia kestä niin olet tuhkaa ei oo helvettiä kun ajatuksissa. nopea kuolema sit poltohautaus niin olet vapaa .

    • Anonyymi

      Et välttämättä joudukaan helvettiin koska olet tuominnut itsesi. Raamattu opettaa meille Jumalan anteksiannosta, siis siitä, millä perusteella Jumala armahtaa meidät ja antaa meille synnit anteeksi. Joskus myös jopa maailma opettaa meille näitä asioita, niin hullultako se kuulostaakin, Mutta näin kävi seuraavassa tapauksessa ja tämä on tosi tapaus. Lue:

      "Diktaattori opettaa hengellistä.

      Joskus maailma opettaa hengellisiä totuuksia vaikka se ei sitä käsitä. Etiopian diktatuurin ruotsalaisten vankien tapauksessa sattui niin. Erikoisesti heidän vapautukseen johtaneiden tapahtumien kautta opimme yhden tärkeän hengellisen totuuden. Mutta lähdetään liikkeelle alusta.

      Kaksi ruotsalaista lehtimiestä matkusti kesäkuussa 2011 Etiopiaan tehdäkseen jutun öljy-yhtiöiden toiminnasta maassa. Heidät pidätettiin maassa hallituksen toimesta syytettynä terrorismista. He kiistivät syyllisyytensä ja vakuuttivat syyttömyyttään mutta saivat pitkät vankeustuomiot. Nämä miehet olivat kuitenkin syyttömiä. He olivat maassa ainoastaan lehtimiehinä, ei vakoilijoina, eikä varsinkaan terroristeina.

      Ruotsissa tästä tapauksesta on raportoitu runsaasti sekä radiossa, lehdissä että televisiossa. Suomessakin ovat lehdet ja uutislähetykset kertoneen näistä kahdesta ruotsalaisesta lehtimiehestä. http://www.hs.fi/ulkomaat/a1349234349567

      Vakavista rikoksista pitkiin vankeusrangaistuksiin tuomittuina he joutuivat nyt valinnan eteen. He saivat asianajajansa kautta tietää, että mikäli he eivät tunnusta syyllisyyttään, he saisivat istua koko tuomion. Mutta jos he tunnustavat julkisesti, että he ovat syyllisiä kaikkiin syytekohtiin, ja että heidän tuomionsa on oikea, he voivat hakea armoa. Silloin heidät voidaan armahtaa ja vapauttaa.

      Vapauttamisen edellytys oli SYYLLISYYDEN TUNNUSTAMINEN ja armon anominen. Nämä miehet tunnustivat syyllisyytensä ja anoivat armoa. Kohta tämän jälkeen heidät armahdettiin ja vapautettiin, ja he saivat matkustaa kotimaahansa Ruotsiin.

      "Lähtö vankilasta oli kaoottinen. Vapautuspaperiin ei tuntunut löytyvän leimaa ennen kuin Schibbye ja Persson antoivat tv-haastattelun, jossa he pyysivät syvästi anteeksi."

      Nämä miehet kokivat olevansa syyttömiä. Mutta mitä sillä oli merkitystä kun syyttäjän, maan hallituksen ja maan korkeimman päättäjän, mielestä he olivat syyllisiä? Heidän syyllisyytensä sitten vaati sen, että myös he itse tunnustavat syyllisyytensä.

      Ruotsalaiset arvelevat, että Etiopian hallitus tahtoi armahtaa heidät, mutta että he vaativat lehtimiesten tunnustavan oman syyllisyytensä, jotta heidät voitaisiin armahtaa juridisesti oikein. Syyttömälle kun on vaikea antaa anteeksi ja armahtaa hänet. Mutta rikkomuksiin syylliselle voidaan antaa rikkomus anteeksi ja armahtaa hänet.

      Tämä tapaus opettaa meille Raamatun suuren totuuden: "Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos sanomme, ettemme ole tehneet syntiä, teemme hänestä valehtelijan eikä hänen sanansa ole meissä" (1 Joh 1:7-10).

      Jumala, korkein hallitsija ja Tuomari, sanoo, että kaikki ihmiset ovat tehneet syntiä ja ovat syyllisiä rikkomuksiin pyhän Jumalan edessä (Room 3:23). Silloin syntisen ei kannata väittää Korkeinta Jumalaa vastaan. Jokainen ihminen on joka tapauksessa syyllinen Jumalaa vastaan tehtyihin rikkomuksiin. Syntiensä tähden ihminen on matkalla kadotukseen - ikuiseen vankeusrangaistukseen.

      Jos siis sanomme, ettemme ole tehneet syntiä, teemme Jumalasta valehtelijan, eikä Hänen pelastava vapauttava armon Sanansa ole meissä. Ensin Jumalan Sana tuomitsee ihmisen, osoittaa hänelle synnin, ja synnistä johtuvan tuomion. Sitten Jumalan Sana armahtaa ja pelastaa Jumalan (Sanan) edessä nöyrtyneen syyllisyytensä tunnustavan ihmisen.

      Siis se, joka tunnustaa syntisyytensä, voi anoa Jumalalta armahdusta ja vapautusta synnistä. Ja Jumala tahtoo armahtaa ja vapauttaa syntinsä tunnustavan ihmisen.

      Joka tunnustaa ja hylkää rikkomuksensa, saa armon (Sananlaskut 28:13).

      Syntisyytemme ja armon tarpeemme tunnustaminen johtaa siis armahdukseen ja vapautukseen Jumalan puolelta. Jumala antaa anteeksi ja vapauttaa itsensä tuominneen syntisen.

      Room 6:22 "Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä."

      Tämä teksti on lainattu täältä https://www.jumala-kanssamme.se/439653330

    • Anonyymi

      Kaikkein helpoin tapa vapautua tuosta ahdistuksestasi on erota lahkostasi. Sen jälkeen mikään lahkon sääntö , määräys tai syntikkäsite ei koske Sinua. Sen jälkeen ei lahko voi tumita Sinua keksimäänsä rangaistukseen olkoon se sitten jokin totuuskomitea tai johtajiston puhuttelu.
      Katsos kun nuo lahkot ovat ansin keksineet synnin ja senjälkeen keksineet siihen rangaistuksen. Selvitäksesi rangaistuksetta, olisi Sinun alistuttava lahkon vallan alle. Siis elettävä niin kuin lahko määrää.
      Eri lahkoissa on eri määräykset: Joissain on kahvinjuonti kielletty, toisissa taas alaikäisentyttären raiskaus on sallittu. Jotkin kieltävät hengenpelastuksen toiset porukat sallivat julkisen ruoskinnan.
      Kaikkein pahinta on henkinen julmuus, jota kaikki lahkot tekevät. Se on murtanut Suomessakin monia ihmisä niin, että ovat joutuneet jopa psykiatriseen sairaalaan.

      Joten vapaudu kaikesta synnistä ja pelosta - eroa lahkosta ja elä vapaata hyvää elämää. Usko pois - hyvää elämää on lahkon ulkopuolella. Ja parempaakin kuin lahkoissa.

      Voimaa elämääsi!

      OttoPetteri

    • Anonyymi

      Ei ole niin isoa syntiä mitä Jumala ei anna anteeksi! Jos ihminen katuu syntejään niin sellaiselle kuuluu Jumalan armo! Juuri katuvaiselle.

    • Anonyymi

      Ei voi turvata nuoruuteen, lähtö voi tulla minä hetkenä hyvänsä.
      Sinä aloittaja, saat uskoa NYT itsesi Jumalan lapseksi! Ei Jumala sinua minnekkään manalaan laita! Piru sitä sun korvaan kuiskuttaa!

      • Anonyymi

        Miten sinä käytit hyväksi sitä lasta? Digitaalisesti vai konkreettisesti?
        Asia painaa mieltäsi ja vaivaa sinua. Se on hyvä asia, et enää halua tehdä sellaista.
        Mielesi kevenisi, jos kertoisit siitä. Ei puhuta siitä sen enempää sitten.
        Ittesi takia olisi hyvä keventää mieltäsi. Senkö takia niitä huumeita vedät.


    • Anonyymi

      ei Taivaaseen K U K A A N mene, - hyvien tekojen kautta . . .

      Vain ja ainoastaan JUMALAN ARMOSTA, mikä Jeesuksessa meille tullut.


      p.s. hyvät teot on suotavia, vaan se ei ole sama kuin "pelastus"

      Pelastus VAIN ja AINOASTAAN Jeesuksen Golgatan Sovintotyössä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe