Kaunista Kapilta

Anonyymi

Kun otin tuossa verrokiksi omat matkani, niin on kai syytä todeta, että minä kyllä katson itselleni tarpeellisiksi tuollaiset usein toistuvat virkistysmatkani, mutta ovatko ne enää tarpeellisia kepun toimitsijoille, sillä vaikka kuinka virkeinä heitä yritettäisiin pitää, eihän puolue enää tuostaan virkisty, eikä ole tarpeenkaan.

Kepun köyhyys näkyy olevan jo varallisestikin samalla tasolla kuin puolue on henkisestikin. Eli hyvin köyhä siis...

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pankkopölhö on ratkaissut matkakulukysymykset käyttämällä halpalentoyhtiö Hapsumatto Airwaysin palveluja.

      • Anonyymi

        Niin missä sinä kävitkään armeijan?
        Vai sanoiko sedät kutsunnoissa, ettei sinun tarvi käydä armeijaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä sinä kävitkään armeijan?
        Vai sanoiko sedät kutsunnoissa, ettei sinun tarvi käydä armeijaa?

        Tuskin armeijaa käynyt palstalla hokisi pankkolängvitsiä.
        Niin..no Kapikin kyllä sitä hokenut ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä sinä kävitkään armeijan?
        Vai sanoiko sedät kutsunnoissa, ettei sinun tarvi käydä armeijaa?

        Miten armeijan käynti liittyy ulkomaanmatkailuun? Ei mitenkään, paitsi niin, että lisäksi on pitänyt osallistua sotiin maamme armeijassa. Sotaveteraaneillahan oli tapana vitsailla siitä, kun kävivät ulkomailla. Luultavasti YK-joukoissa taistelleet "sinibaretit" ovat vitsailleet samasta asiasta. Halvalla pääsivät ulkomaille molemmat veteraanit, kuten toki myös YK-asiantuntijana eri puolilla maailmaa esiintynyt "majurimme".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä sinä kävitkään armeijan?
        Vai sanoiko sedät kutsunnoissa, ettei sinun tarvi käydä armeijaa?

        Olet sinä Pankkopölhö järkyttävän yksinkertainen. Miten kysymyksesi liittyy pienimmältäkään osaa edeltävään kommenttiin? Oliko ketjun aiheena armeijan käynti? Aivan yhtä typerää, kun vingut kansakoulun käymisestäkin.

        Olen 100 %:sesti suuremmalla todennäköisyydellä käynyt varusmiespalveluksen verrattuna omaan upseeriuteesi, johon olet itse itsesi korottanut. Mikä lie tallitonttu loppujen lopuksi oletkaan? Kapi voisi hieman taaksepoistuttaa sinua, aitona kapteenina. Saataisiin hyvää palstaviihdettä.


      • Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Miten armeijan käynti liittyy ulkomaanmatkailuun? Ei mitenkään, paitsi niin, että lisäksi on pitänyt osallistua sotiin maamme armeijassa. Sotaveteraaneillahan oli tapana vitsailla siitä, kun kävivät ulkomailla. Luultavasti YK-joukoissa taistelleet "sinibaretit" ovat vitsailleet samasta asiasta. Halvalla pääsivät ulkomaille molemmat veteraanit, kuten toki myös YK-asiantuntijana eri puolilla maailmaa esiintynyt "majurimme".

        Miksi kysyt jos itse vastaat ?
        Odotinkin ulostuloasi kun Kapista asiaa.

        "YK-joukoissa taistelleet "sinibaretit"
        Varmaan osaat myös kertoa että miten taistelleet.
        Tämä yksi kertoi istuvansa toimistossa, ja olleensa saunanlämmittäjän esimies, vastuussa saunasta.

        Kyllä upseereja ollut eripuolilla maailmaa YK tuntijoina, tai heidän asiallaan.
        Et ilmeisesti osaa näitä silti sokellat kuin osaisit mielestäsi. Epäilen Yk tuntemustasi hyvin ohueksi, joissa sotilaamme palvelleet. Jos näin niin miksi selittelet sinulle tuntematonta asiaa, jota et selvästi osaa.
        Ihme tietoniekka näyt olevan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä Pankkopölhö järkyttävän yksinkertainen. Miten kysymyksesi liittyy pienimmältäkään osaa edeltävään kommenttiin? Oliko ketjun aiheena armeijan käynti? Aivan yhtä typerää, kun vingut kansakoulun käymisestäkin.

        Olen 100 %:sesti suuremmalla todennäköisyydellä käynyt varusmiespalveluksen verrattuna omaan upseeriuteesi, johon olet itse itsesi korottanut. Mikä lie tallitonttu loppujen lopuksi oletkaan? Kapi voisi hieman taaksepoistuttaa sinua, aitona kapteenina. Saataisiin hyvää palstaviihdettä.

        Kenelle sinä nyt kysymyksesi esität, majurille vai minulle ?Jos minulle niin kysyn uudelleen, oletko sinä armeijaa käynyt lainkaan, jos niin missä, kun sanoi armeijassa sen käyneen.
        Kapi tapainen kysymys myös, oletko kansakoulua käynyt ? Hän sitä monesti myös kysyi.
        Jos armeijan kävit, niin missä ? Eihän paikka ole salaista. Minä kävin aikanaan Sodankylässä, lunta oli paksusti ja paikallisten kouluttajien mukaan " lumi ei ole mikään este, vaan vuodenaikainen ilmiö vain "

        Jos olet taakse jäänyt, tallainen taka-aikainen jolle kirjaimet tärkeitä, että jos joku väliltä puuttuu tai väärä kirjain, se sinulle iso asia. Enkä moiti, minkä sille itse mahdat, jos ei älliä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kysyt jos itse vastaat ?
        Odotinkin ulostuloasi kun Kapista asiaa.

        "YK-joukoissa taistelleet "sinibaretit"
        Varmaan osaat myös kertoa että miten taistelleet.
        Tämä yksi kertoi istuvansa toimistossa, ja olleensa saunanlämmittäjän esimies, vastuussa saunasta.

        Kyllä upseereja ollut eripuolilla maailmaa YK tuntijoina, tai heidän asiallaan.
        Et ilmeisesti osaa näitä silti sokellat kuin osaisit mielestäsi. Epäilen Yk tuntemustasi hyvin ohueksi, joissa sotilaamme palvelleet. Jos näin niin miksi selittelet sinulle tuntematonta asiaa, jota et selvästi osaa.
        Ihme tietoniekka näyt olevan !

        >>Varmaan osaat myös kertoa että miten taistelleet.<<

        Useitakin varoituslaukauksia ovat ampuneet ja monet kuolleet sankarivainajina. Ja mikä tärkeintä, ovat olleet silloin ulkomailla ihan oikeasti, eikä millään hapsumattomatkalla.

        >>Kyllä upseereja ollut eripuolilla maailmaa YK tuntijoina<<

        Niin varmaankin, mutta yksikään heistä ei ole vieraillut tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        >>Varmaan osaat myös kertoa että miten taistelleet.<<

        Useitakin varoituslaukauksia ovat ampuneet ja monet kuolleet sankarivainajina. Ja mikä tärkeintä, ovat olleet silloin ulkomailla ihan oikeasti, eikä millään hapsumattomatkalla.

        >>Kyllä upseereja ollut eripuolilla maailmaa YK tuntijoina<<

        Niin varmaankin, mutta yksikään heistä ei ole vieraillut tällä palstalla.

        Poroistako katsoit. Saat itse valita kahvinporot tai lapinporot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä nyt kysymyksesi esität, majurille vai minulle ?Jos minulle niin kysyn uudelleen, oletko sinä armeijaa käynyt lainkaan, jos niin missä, kun sanoi armeijassa sen käyneen.
        Kapi tapainen kysymys myös, oletko kansakoulua käynyt ? Hän sitä monesti myös kysyi.
        Jos armeijan kävit, niin missä ? Eihän paikka ole salaista. Minä kävin aikanaan Sodankylässä, lunta oli paksusti ja paikallisten kouluttajien mukaan " lumi ei ole mikään este, vaan vuodenaikainen ilmiö vain "

        Jos olet taakse jäänyt, tallainen taka-aikainen jolle kirjaimet tärkeitä, että jos joku väliltä puuttuu tai väärä kirjain, se sinulle iso asia. Enkä moiti, minkä sille itse mahdat, jos ei älliä ole.

        "Majurille vai minulle?"

        Montako eri persoonaa sinulla palstapölhöllä lieneekään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä nyt kysymyksesi esität, majurille vai minulle ?Jos minulle niin kysyn uudelleen, oletko sinä armeijaa käynyt lainkaan, jos niin missä, kun sanoi armeijassa sen käyneen.
        Kapi tapainen kysymys myös, oletko kansakoulua käynyt ? Hän sitä monesti myös kysyi.
        Jos armeijan kävit, niin missä ? Eihän paikka ole salaista. Minä kävin aikanaan Sodankylässä, lunta oli paksusti ja paikallisten kouluttajien mukaan " lumi ei ole mikään este, vaan vuodenaikainen ilmiö vain "

        Jos olet taakse jäänyt, tallainen taka-aikainen jolle kirjaimet tärkeitä, että jos joku väliltä puuttuu tai väärä kirjain, se sinulle iso asia. Enkä moiti, minkä sille itse mahdat, jos ei älliä ole.

        Lue oma kirjoituksesi ja mieti, kenellä se älli on kateissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue oma kirjoituksesi ja mieti, kenellä se älli on kateissa.

        Ookko sivari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko sivari?

        Olenhan minä, mutta Kapia silti tuen,kunnollaan vasemmisitosti ajattelevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan minä, mutta Kapia silti tuen,kunnollaan vasemmisitosti ajattelevia.

        Oletko kapin perskärpänen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kapin perskärpänen?

        olen kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko sivari?

        Huikeaa älyllisyyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä Pankkopölhö järkyttävän yksinkertainen. Miten kysymyksesi liittyy pienimmältäkään osaa edeltävään kommenttiin? Oliko ketjun aiheena armeijan käynti? Aivan yhtä typerää, kun vingut kansakoulun käymisestäkin.

        Olen 100 %:sesti suuremmalla todennäköisyydellä käynyt varusmiespalveluksen verrattuna omaan upseeriuteesi, johon olet itse itsesi korottanut. Mikä lie tallitonttu loppujen lopuksi oletkaan? Kapi voisi hieman taaksepoistuttaa sinua, aitona kapteenina. Saataisiin hyvää palstaviihdettä.

        Pystykin tarttui koukkuun heti.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Pystykin tarttui koukkuun heti.

        Täällä on vähän asiapuutetta, he kyllä ottaa koukkuun kiinni. Tuntuu ettei oikein oikeasta asiasta tule keskustelua, se pitää silloin tehdä sieltä muualta. Ja näkyy noita seilaajia olevan, etsivät että kenen jalkaan kävisi kiinni rakin tavoin. Pysty nyt on tuollainen siistimpi aforismeihin taipuva. Sinällään tyyppinä kaltaiseni kun aatepalo nyt menee yksiin, jos nyt niin paloksi edes voisi sanoa. En tiedä, on vähän niinkuin vitsit kerrottu, pitää jotain keksiä että palsta pysyy hengissä, ettei mene johonkin jorinaksi, kuin vasemmisto aate sitä parasta.
        Ettei nyt Stalinia ja stalinisteja kovin aleta kehumaan, johon joillain menisi. Ja palstan persuakaan unohtamatta, hänelläkin sitä asiaa "hirviästi, kun samaa levyä kierrättää.
        Mutta kokonaisuus; mukavia palstakavereita, jos ei erimieltä oltaisi tämähän kuihtuisi.
        Varmaan monella hyvä henkireikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on vähän asiapuutetta, he kyllä ottaa koukkuun kiinni. Tuntuu ettei oikein oikeasta asiasta tule keskustelua, se pitää silloin tehdä sieltä muualta. Ja näkyy noita seilaajia olevan, etsivät että kenen jalkaan kävisi kiinni rakin tavoin. Pysty nyt on tuollainen siistimpi aforismeihin taipuva. Sinällään tyyppinä kaltaiseni kun aatepalo nyt menee yksiin, jos nyt niin paloksi edes voisi sanoa. En tiedä, on vähän niinkuin vitsit kerrottu, pitää jotain keksiä että palsta pysyy hengissä, ettei mene johonkin jorinaksi, kuin vasemmisto aate sitä parasta.
        Ettei nyt Stalinia ja stalinisteja kovin aleta kehumaan, johon joillain menisi. Ja palstan persuakaan unohtamatta, hänelläkin sitä asiaa "hirviästi, kun samaa levyä kierrättää.
        Mutta kokonaisuus; mukavia palstakavereita, jos ei erimieltä oltaisi tämähän kuihtuisi.
        Varmaan monella hyvä henkireikä.

        "Tuntuu ettei oikein oikeasta asiasta tule keskustelua, se pitää silloin tehdä sieltä muualta."

        Kuvasit aika hyvin omaa palstatoimintaasi.


    • Anonyymi

      Vaikutusvaltani sotilasasioissa näkyy olevan edelleen suuri. Vaikutuksestani tänne on tullut mm. majureita ja muita huippusotilaita. Kun olin useaan otteeseen myös niissä vaatimattomissa rauhanturvatehtävissä, laitanpa tämän, joka saattaa tuoda tänne myös noiden konfliktien ratkaisijoita, edesmenneen kenraali Siilasvuon työn jatkajia:

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156576480544182&set=a.10153306116459182&type=3&size=873,537

      Tuo ei kuitenkaan vielä riitä. Kun minulla oli myös vaatimaton siviilityöura, laitanpa tähän vielä linkin, joka saattaa vetää tänne myös kyseisen firman ylintä johtoa:

      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156856891709182&set=a.10153306116459182&type=3&size=576,342

      Näin lienen jo tehnyt osuuteni tässä tärkeässä asiassa, joten jatkossa saanen taas keskittyä vähemmän tärkeään, kuten kepupolitiikkaan.

      • Anonyymi

        Minä olen vain kenraalimajuri, en täys majuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen vain kenraalimajuri, en täys majuri.

        Minä olen vain tavallinen Jörn Donner.

        T.kapi


    • Tuossa puolisentoista tuntia sitten heitin pari viestiä, toisen viimeiselle avaukselleni ja toisen tuota Annika Saarikkoa koskevalle vastenmieliselle avaukselle. Nyt tässä jo iltapesuilla käytyäni jne… tulin vielä pistäytymään ja näin tämän ,jossa kai on yritetty jäljitellä minun joskus sanomaani. Avauksen otsikko on kuitenkin väärä.

      Jos olen joskus jotakin tuon suuntaista sanonut, ei se ole ollut kovin kaunista. Kauniimpaakin olen tänne monta kertaa tuonut. Haluan tuoda sitä nytkin. Siksi laitoin tilapäiseksi profiilikuvakseni kuvan, jossa tuon teille oikein kaunista! Tämän myötä Hyvää Yötä!

      • Anonyymi

        Sitten ollaan housut nilkoissa autuasta.
        Ei ole yritetty vaan se sanomaasi 100 %. Eli ihan täysi lainaus herjastasi, siksi juuri otinkin sen esille, että noin ei saisi herjata. Annetaan toisillekkin ainakin rauha ettei noin herjata -joka esimerkin tapaisesti esillä.
        Heti alkoi Kapi taas vääntelyn siitä, että eihän se noin mene kirjoitukseni.

        Miksi olet noin epäitsekäs ? valehdellen kertoilet.

        " ja näin tämän ,jossa kai on yritetty jäljitellä minun joskus sanomaani.."
        EI OLE YRITETTY, VAAN SE IHAN OMAASI. Ihan pillkuja myöten.
        Ja mitä se des kannattaa sanoa, kun kohta taas tulee samaa herjaa.

        "Kun otin tuossa verrokiksi omat matkani, niin on kai syytä todeta, että minä kyllä katson itselleni tarpeellisiksi tuollaiset usein toistuvat virkistysmatkani, mutta ovatko ne enää tarpeellisia kepun toimitsijoille, sillä vaikka kuinka virkeinä heitä yritettäisiin pitää, eihän puolue enää tuostaan virkisty, eikä ole tarpeenkaan.

        Kepun köyhyys näkyy olevan jo varallisestikin samalla tasolla kuin puolue on henkisestikin. Eli hyvin köyhä siis..."

        Juuri tyätä olen monesti yrittänyt, että annetaan arvo esim tässä kun keskustalaisia noin herjaa -niin tälläsillekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ollaan housut nilkoissa autuasta.
        Ei ole yritetty vaan se sanomaasi 100 %. Eli ihan täysi lainaus herjastasi, siksi juuri otinkin sen esille, että noin ei saisi herjata. Annetaan toisillekkin ainakin rauha ettei noin herjata -joka esimerkin tapaisesti esillä.
        Heti alkoi Kapi taas vääntelyn siitä, että eihän se noin mene kirjoitukseni.

        Miksi olet noin epäitsekäs ? valehdellen kertoilet.

        " ja näin tämän ,jossa kai on yritetty jäljitellä minun joskus sanomaani.."
        EI OLE YRITETTY, VAAN SE IHAN OMAASI. Ihan pillkuja myöten.
        Ja mitä se des kannattaa sanoa, kun kohta taas tulee samaa herjaa.

        "Kun otin tuossa verrokiksi omat matkani, niin on kai syytä todeta, että minä kyllä katson itselleni tarpeellisiksi tuollaiset usein toistuvat virkistysmatkani, mutta ovatko ne enää tarpeellisia kepun toimitsijoille, sillä vaikka kuinka virkeinä heitä yritettäisiin pitää, eihän puolue enää tuostaan virkisty, eikä ole tarpeenkaan.

        Kepun köyhyys näkyy olevan jo varallisestikin samalla tasolla kuin puolue on henkisestikin. Eli hyvin köyhä siis..."

        Juuri tyätä olen monesti yrittänyt, että annetaan arvo esim tässä kun keskustalaisia noin herjaa -niin tälläsillekkin

        Kerrohan pankon vähäpoika, mistä sinä olet Kapille noin katkera? Mitä muuta tuosta avautumisestasi voi tulkita? On melko kornia sinulta huomauttaa muita valehtelemisesta, kun itse sepittelet tänne kaiken maailman satuja. Taisi herja kolahtaa omaan nilkkaasi.


      • Anonyymi

        Typerä aliupseeri ja maksetut naiset, mutta kaikki oikeat naiset ovat sinut jättäneet. Viimeksi "mötky" joka pakeni peräti Tampereelle ja mm mustalaisvaimosi, joka huomasi myös vajaavaisuutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan pankon vähäpoika, mistä sinä olet Kapille noin katkera? Mitä muuta tuosta avautumisestasi voi tulkita? On melko kornia sinulta huomauttaa muita valehtelemisesta, kun itse sepittelet tänne kaiken maailman satuja. Taisi herja kolahtaa omaan nilkkaasi.

        Kaikki siinä on Kapia 100 %
        Miksi siitäkin muita syytät.
        En nyt ajatuksenjuoksuasi ymmärrä ?
        Laitetaan vihakirjoitus ja syytetään siitä sitten muita.
        Jemmassa paljon ao kirjoituksia muitakin samaa tasoa, ja herjaavampiakin.

        Sinua nyt en niin nyt noteeraa, kun näytät olevan rikkinäisellä päällä liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan pankon vähäpoika, mistä sinä olet Kapille noin katkera? Mitä muuta tuosta avautumisestasi voi tulkita? On melko kornia sinulta huomauttaa muita valehtelemisesta, kun itse sepittelet tänne kaiken maailman satuja. Taisi herja kolahtaa omaan nilkkaasi.

        Miksi herjaat ?Vihakirjoisuksesi ei kuuluisi keskustan palstalle. Menisit kommunistein vastaavaan siellä kipinät noin lentää herjaten muita kirjoittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan pankon vähäpoika, mistä sinä olet Kapille noin katkera? Mitä muuta tuosta avautumisestasi voi tulkita? On melko kornia sinulta huomauttaa muita valehtelemisesta, kun itse sepittelet tänne kaiken maailman satuja. Taisi herja kolahtaa omaan nilkkaasi.

        Voisin alkaa tekemään, että kun vihakirjoituksia laitatte toisista kirjoittajista, vastaan siihen aina kun kerkiän vihakirjoituksillalle, otan alkuun Kapin vihakirjoituksia vastineeksi. Te monet muut " temarit " voitte olla etttette edes tajua mitä kirjoittate, niin teitä turha ottaa esille.


    • Anonyymi

      Varmaan jossain niillä maaliman matkoilla. Tuossa rohviilikuvassa. Kumman kaa olit? Vai kummankin? Paljonko maksoi?

      • Joo, sellaiselta maailmanmatkalta tuo kuva on, lähes 30 vuoden takaa. Vaimoni kanssa olimme lomailleet viikon Kyproksen Agia Napassa ja Limassolista siten lähdimme Välimeren risteilylle. Nuo neitoset olivat laivalla vastaanottamassa matkustajia.

        Hyvin muistan tuon matkan. Seilasimme sitten Israelin Haifaan, josta käsin teimme bussimatkan Jerusalemiin ja Betlehemiin ja takaisin laivalle Haifaan. Sieltä edelleen laivalla Egyptin Port Saidiin ja bussilla Kairoon ja pyramideille. Kairossa muutamia öitä yövyttyämme lensimme sitten Suomeen.

        Vain kahden viikon matka se oli, minulle jo ennestään tutuissa paikoissa. Vaikka myös vaimoni oli matkustellut melkoisesti jo ennen minua ja olimme jo yhdessäkin tehneet useita kaukomatkoja, vaimolleni tuo ensimmäinen käynti noissa maissa. Joten hän jo Betlehemissä sanoi, että ”nyt tämäkin on nähty” ja toisti vielä pyramideilla ”nyt on nähty nämäkin”.

        Nyt vaimoni on ollut jo 15 vuotta niissä maisemissa, jonne minä en ole vielä päässyt.

        Eilen illalla tv-sarjassa Durrelin perhe sanottiin hieno aforismi: ”Elämä on kirja. Jos ei matkustele, on lukenut siitä vain yhden sivun”. Noin on. Melko paksun ja mielenkiintoisenkin kirjan olen jo lukenut. Toivottavasti kirjan viimeisetkin sivut ovat milenkiintoisia.


      • Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

        Joo, sellaiselta maailmanmatkalta tuo kuva on, lähes 30 vuoden takaa. Vaimoni kanssa olimme lomailleet viikon Kyproksen Agia Napassa ja Limassolista siten lähdimme Välimeren risteilylle. Nuo neitoset olivat laivalla vastaanottamassa matkustajia.

        Hyvin muistan tuon matkan. Seilasimme sitten Israelin Haifaan, josta käsin teimme bussimatkan Jerusalemiin ja Betlehemiin ja takaisin laivalle Haifaan. Sieltä edelleen laivalla Egyptin Port Saidiin ja bussilla Kairoon ja pyramideille. Kairossa muutamia öitä yövyttyämme lensimme sitten Suomeen.

        Vain kahden viikon matka se oli, minulle jo ennestään tutuissa paikoissa. Vaikka myös vaimoni oli matkustellut melkoisesti jo ennen minua ja olimme jo yhdessäkin tehneet useita kaukomatkoja, vaimolleni tuo ensimmäinen käynti noissa maissa. Joten hän jo Betlehemissä sanoi, että ”nyt tämäkin on nähty” ja toisti vielä pyramideilla ”nyt on nähty nämäkin”.

        Nyt vaimoni on ollut jo 15 vuotta niissä maisemissa, jonne minä en ole vielä päässyt.

        Eilen illalla tv-sarjassa Durrelin perhe sanottiin hieno aforismi: ”Elämä on kirja. Jos ei matkustele, on lukenut siitä vain yhden sivun”. Noin on. Melko paksun ja mielenkiintoisenkin kirjan olen jo lukenut. Toivottavasti kirjan viimeisetkin sivut ovat milenkiintoisia.

        Tarkoitat varmaan muistelmiasi, jotka julkaistaan kuulemma kylmän pierusi jälkeen. Sinähän ehdit jo kehua itseäsi "muistelmakirjailijana" Wikissä. Poistit kuitenkin tuon valheen, kun sinulta ei löytynyt ainuttakaan julkaisua...:)


      • Anonyymi

        Kovin vanha kommunistinuoreksi. Olihan ErkkiTuomiojakin demarinuorissa vanhana, lienee yhäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin vanha kommunistinuoreksi. Olihan ErkkiTuomiojakin demarinuorissa vanhana, lienee yhäkin.

        Missäs Osmium eikai enää kommarinuorissa ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe