Ilmatar tiedottaa!

Kuka nyt huolehtii kaikkein luotettavimman tuntuisten profeettain kaikkein luotettavimman tuntuisten profetioiden tallentamisesta jälkipolvien naurettavaksi?
=
Kaikki sivut on varmuuden vuoksi suljettu hallituksen piakkoin säätämän ja rikoslakiin lisättävän Vihapuhe-pykälän varalta, sillä mikä tahansa sana, lause, virke, kirjoitus, kuva, ele, katse, läsnäolo, viittaus, ääni, huuto, nauru, itku, laulu, meemi, haukottelu, hiljaa oleminen, passiivisuus, liike, liikkumattomuus, tunne tai ajatus voi nykyisin olla vihapuhetta. Myös mm. tosiasioiden kertominen, faktoihin vetoaminen, satiiri, ironia, parodia, isänmaallisuus, kiertoilmaisuiden käyttäminen, vähättely, kehuminen tai ylistäminen tulevat olemaan uuden lain mukaan vihapuhetta. (Ks. Valtioneuvosto: Informaatiovaikuttamiseen vastaaminen. Opas viestijöille.) Länsimaisten oikeusperiaatteiden mukaan syytettä ei voida nostaa verkossa ennen lain voimaantuloa olleen vihapuheeksi mahdollisesti tulkittavan materiaalin takia. Laki voidaan tietysti säätää taannehtivaksi (ennakkotapauksia mm. kesän 1918 valtiorikosoikeudet ja sotasyyllisyyspykälä 1945). Muussa tapauksessa alkuperäisten sivujen poistamisen jälkeen muualle arkistoidut sivut ja lainaukset eivät ole enää tekijän vastuulla. Lainaukset ovat todennäköisesti myös tarkoituksella manipuloituja ja vääristeltyjä. Pyydän täten myös poistamaan kaikki mahdolliset lainaukset ja kopiot joita sivuiltani on tehty niin nettiin kuin yksityisesti. Lisäksi sivujen poistamista on pyydetty mm. Wayback Machine -arkistosta.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On suuri menetys kulttuurille ja sanavapaudelle jos Ilmatar kielletään!

      KTS

    • Vittuilu ei ole sananvapautta, vaan silkkaa kiusaamista! Sama kuin joku keksisi kieltää koulukiusaamisen... ain niin, se on kielletty muttei kukaan kunnolla valvo sitä.

      • Nii, keitä sitten ovat koulukiusatut? No just niitä joita kiusaajat pitävät oikeutenaan niitä kiusata, koska ovat heidän mielestään vajakkeja, nörttejä, foliohattuja ja kaikkia sellasia friikkejä joita he inhoavat vain siksi koska ne eivät ole valtaväestöä.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Nii, keitä sitten ovat koulukiusatut? No just niitä joita kiusaajat pitävät oikeutenaan niitä kiusata, koska ovat heidän mielestään vajakkeja, nörttejä, foliohattuja ja kaikkia sellasia friikkejä joita he inhoavat vain siksi koska ne eivät ole valtaväestöä.

        Valtaväestö kuuluu vielä ainakin nimellisesti taikauskoisiin.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Valtaväestö kuuluu vielä ainakin nimellisesti taikauskoisiin.

        Eks sä millään käsitä, ettei ole oikein nimitellä ketään uskon tai vakaamuksen perusteella miksikään. Onko se noin vaikeeta pistää suuta soukemmalle ja antaa ihmisten olla mitä haluaa. Käsittämättömintä tässä on se, että te aloitatte lauseen hyvin usein "mulle on ihan sama mihin uskotte mutta.... jne."


      • Rakas "Mielipide AUTOMAATTI = Jarmo" !

        ""Sama kuin joku keksisi kieltää koulukiusaamisen...""
        ---------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . .

        . . . VALHEPROFETIOIDEN - ENNUSTAMINEN - ja - LEVITTÄMINEN . . .

        . . . ON OLLUT - AINA - KIELLETTYÄ - ja - SOTIMISTA - Jumalaa VASTAAN . . .

        . . . MUTTA --- PENSEÄT KIEROILIJAT --- KUTEN . . . SINÄ --- Jarmo . . .

        . . . niin -------- TE - KUITENKIN SIITÄ HUOLIMATTA --- SELLAISTA . . .

        . . . HÄRSKIÄ - ITSEKESKEISYYTTÄNNE - HARRASTATTE - ja - LEVITÄTTE . . . !

        . . .

        Jumalan - ENNAKKO --- ILMOITUKSIEN --- MUKAISESTI . . .

        . . . ASIAAN TULEE MUUTOS . . .

        . . . ja ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

        . . .

        Profetiat PALSTALLA --- TOIMENPITEET --- OVAT SEURAAVAT . . .

        ◾JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY

        ◾RIKKOMUKSEN TEKIJÖITÄ --- RANGAISTAAN

        ◾MUUT OPPIVAT --- VAROITTAVISTA ESIMERKKI TAPAUKSISTA

        ◾PENSEÄT JOUTUVAT JALKAPUUHUN --- PARANNUKSEN TEKOON

        ◾UUDET säännöt - ja - ohjeistukset --- ASTUVAT VOIMAAN

        ◾Jumala ALOITTAA SEURAKUNTA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA

        . . .

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.5.2017 13:42

        jgfcjgj kirjoitti:

        Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

        — Kommentoi —

        Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
        17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
        18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eks sä millään käsitä, ettei ole oikein nimitellä ketään uskon tai vakaamuksen perusteella miksikään. Onko se noin vaikeeta pistää suuta soukemmalle ja antaa ihmisten olla mitä haluaa. Käsittämättömintä tässä on se, että te aloitatte lauseen hyvin usein "mulle on ihan sama mihin uskotte mutta.... jne."

        Mulle on ihan sama mihin uskotte, kunhan ette levitä taikauskoanne ja kerää varoja taikauskonne ylläpitämiseen.

        Verovaroja käytetään koko ajan teidän ressuskoiden taikauskon mainostamiseen ja se on vittu VÄÄRIN!


      • Anonyymi
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        Rakas "Mielipide AUTOMAATTI = Jarmo" !

        ""Sama kuin joku keksisi kieltää koulukiusaamisen...""
        ---------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . .

        . . . VALHEPROFETIOIDEN - ENNUSTAMINEN - ja - LEVITTÄMINEN . . .

        . . . ON OLLUT - AINA - KIELLETTYÄ - ja - SOTIMISTA - Jumalaa VASTAAN . . .

        . . . MUTTA --- PENSEÄT KIEROILIJAT --- KUTEN . . . SINÄ --- Jarmo . . .

        . . . niin -------- TE - KUITENKIN SIITÄ HUOLIMATTA --- SELLAISTA . . .

        . . . HÄRSKIÄ - ITSEKESKEISYYTTÄNNE - HARRASTATTE - ja - LEVITÄTTE . . . !

        . . .

        Jumalan - ENNAKKO --- ILMOITUKSIEN --- MUKAISESTI . . .

        . . . ASIAAN TULEE MUUTOS . . .

        . . . ja ASIAN KÄSITTELY --- ETENEE --- Jumalan TAHDON MUKAISESTI . . . ;)

        . . .

        Profetiat PALSTALLA --- TOIMENPITEET --- OVAT SEURAAVAT . . .

        ◾JEREMIA 23:30-32 --- RIKKOMUS KÄSITTELY

        ◾RIKKOMUKSEN TEKIJÖITÄ --- RANGAISTAAN

        ◾MUUT OPPIVAT --- VAROITTAVISTA ESIMERKKI TAPAUKSISTA

        ◾PENSEÄT JOUTUVAT JALKAPUUHUN --- PARANNUKSEN TEKOON

        ◾UUDET säännöt - ja - ohjeistukset --- ASTUVAT VOIMAAN

        ◾Jumala ALOITTAA SEURAKUNTA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA

        . . .

        Profetiat PALSTAN --- TULEVA "laatustandardi" . . . ;)

        KUN --- Jumala ALOITTAA TYÖNSÄ --- Profetiat PALSTALLA --- niin . . .

        . . . Herra HOITAA . . . aivan ---ITSE ---- PALSTAN SENSUURIN . . . ;)
        . . . .......................... . . . ....................................................................... . . .

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        2.5.2017 13:42

        jgfcjgj kirjoitti:

        Hallelujaaaa, tätä tämä vielä puuttuikin.

        — Kommentoi —

        Aamen . . . Seurakunta ALOITTAA TÄÄLLÄ - Profetiat PALSTALLA - TOIMINTANSA . . . :)

        Samalla tulevat voimaan - SEURAKUNTAA - koskevat säännöt ja ohjeistus, kuten oli myös ALKUSEURAKUNNALLA Raamatussa !!!

        SIIS --- SEN MUKAAN MENNÄÄN --- MITÄ Raamatussa OHJEISTETAAN . . . ? . . .

        Kirje galatalaisille 6
        1. Veljet, jos joku tavataan jostakin rikkomuksesta, niin ojentakaa te, hengelliset, häntä sävyisyyden hengessä; ja ole varuillasi, ettet sinäkin joutuisi kiusaukseen.
        2. Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
        3. Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
        4. Mutta tutkikoon kukin omat tekonsa, ja silloin hänen kerskaamisensa on vain siinä, mitä hän itse on, ei siinä, mitä toinen on;
        5. sillä kunkin on kannettava oma taakkansa.
        6. Jolle sanaa opetetaan, se jakakoon kaikkea hyvää opettajallensa.

        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        10. Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.

        16. Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
        17. Älköön tästedes kukaan minulle vaivoja tuottako; sillä minä kannan Jeesuksen arvet ruumiissani.
        18. Meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän henkenne kanssa, veljet. Amen.

        Paljon olet sanonut Jumalan suulla ja paljosta tulet myös vastaamaan niistä sanoista, jotka väität Jumalan sanoiksi kauttasi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Mulle on ihan sama mihin uskotte, kunhan ette levitä taikauskoanne ja kerää varoja taikauskonne ylläpitämiseen.

        Verovaroja käytetään koko ajan teidän ressuskoiden taikauskon mainostamiseen ja se on vittu VÄÄRIN!

        Taas tää klassikko "Mulle on ihan sama mihin uskotte, kunhan..." ja sitten hakutaan ja asetellaan kieltoja mitä saa ja mitä ei saa, vaikkei se vaikuta sinun elämääsi millään tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon olet sanonut Jumalan suulla ja paljosta tulet myös vastaamaan niistä sanoista, jotka väität Jumalan sanoiksi kauttasi.

        Rakas . . .

        . . . Jumala --- VASTAA --- ITSE . . . omista SANOISTAAN . . . ;)

        . . .

        OLEN Jumalan TAHTO --- ilmoitan Jumalan TAHDON . . .

        . . . ja --- Jumalan TAHTO . . . TOTEUTUU . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        08.12.2016 20:19

        Koskapa tyhmä olisi tilanteen tasalla! Pysyköön siis neuvonpidossa vaiti. - Sananlaskut 24:7

        Joka aina punoo juonia, saa vehkeilijän nimen. - Sananlaskut 24:8

        Yhtä lailla on viisaus sinulle hyväksi: kun löydät sen, sinulla on tulevaisuus, toivosi ei raukea tyhjiin. - Sananlaskut 24:14

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Anonyymi
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        Rakas . . .

        . . . Jumala --- VASTAA --- ITSE . . . omista SANOISTAAN . . . ;)

        . . .

        OLEN Jumalan TAHTO --- ilmoitan Jumalan TAHDON . . .

        . . . ja --- Jumalan TAHTO . . . TOTEUTUU . . . !

        . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin
        08.12.2016 20:19

        Koskapa tyhmä olisi tilanteen tasalla! Pysyköön siis neuvonpidossa vaiti. - Sananlaskut 24:7

        Joka aina punoo juonia, saa vehkeilijän nimen. - Sananlaskut 24:8

        Yhtä lailla on viisaus sinulle hyväksi: kun löydät sen, sinulla on tulevaisuus, toivosi ei raukea tyhjiin. - Sananlaskut 24:14

        . . . . . . . .

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Ei voi olla totta! Nyt tää tyyppi väittää jo olevansa Jumalan tahto, elikkä Jumala itse.
        Sitaatti: "OLEN Jumalan TAHTO --- ilmoitan Jumalan TAHDON . . ."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas tää klassikko "Mulle on ihan sama mihin uskotte, kunhan..." ja sitten hakutaan ja asetellaan kieltoja mitä saa ja mitä ei saa, vaikkei se vaikuta sinun elämääsi millään tavalla.

        Mulle on ihan sama mihin epäjumalaan uskot, mutta luetunymmärtämistä kannattaa harjoitella.

        Taikauskoa tuetaan myös minun verovaroillani, joten taikauskosi vaikuttaa myös minuun.


    • Anonyymi

      Ateisteilla on joku kauhee pakkomielle saada ilkkua uskovia. Joka ikinen silti kysyttäessä sanoo inhoavansa kiusaamista kaikissa sen muodoissa mutta sitten kun päästään uskovien kimppuun, niin kyllä riittää pilkkaa ja ivaa, hassunkuriselta kuulostavia nimittelyjä jne. Kun joku järkevä alkaa torumaan, niin syyhän on selvä, no nehän on niitä uskovaisia hihhuleita ja te ette tietenkään atesiteina ole uskovia, vaikka tieteen näkökulmasta yksikään maailmankatsomus ei ole vielä kuin teoriaa.

      • Tuo kiusaamiseksi kokemasi toiminta loppuu heti kun manaat epäjumalasi olevaiseksi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tuo kiusaamiseksi kokemasi toiminta loppuu heti kun manaat epäjumalasi olevaiseksi.

        10 §
        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
        Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        10 §
        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
        Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        Eikö tunnukin epäreilulta kiusaamiselta, kun tietää ettei saa epäjumalaansa esiin manattua?

        Oikeasti oikeauskoinen taikauskon ja epäjumalan kannattaja ei koskaan tukeutuisi maalliseen lakiin, vaan lankeaisi polvilleen pyytämään epäjumalaltaan toimia kiusallisten kysymysten tekijöitä kohtaan.

        Valitettavasti jopa te taikauskoiset ymmärrätte, ettei taikamaailmasta vuoda todellisuuteen yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Työpaikkakiusatuin profiili on juurikin uskovaiseksi itsensä vahingossa ilmoittautunut henkilö, joka on kiltti luonteeltaan ja haavoittuvainen. Kuitenkin tällaista henkilöä kiusataan kaikkialla eniten ja tällaista juuri kaikki ilmoittaa inhoavansa mutta antaa sen silti tapahtua ja osallistuu siihen itsekin hyvin mielellään.

    • Onko tämä NP:n hieno jeggu vai ihan oikeasti sivut kokonaan poistettu? :-o

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe