pallomaa kelluu pimeässä aineessa

Anonyymi

painottomassa tyhjiössä äärettömässä avaruudessa biljoonien muiden taivaankappaleiden kanssa .

mutta miten on lättymaan kanssa sitten
mitä on lättymaan ulkopuolella
eikö yhtään mitään ???

11

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

siel on jumalan valtakunta
      lättymaa on jumalan olohuoneessa oleva terraario

• Litteämaailmamme kelluu vedessä.

Mikäli teoreettinen pallomaa olisi olemassa tippuisi kaikki päiväntasaajan alapuolella oleva avaruuteen. Ja itseasiassa koko pallomaa olisi aurinkoineen syöksykierteessä kohti avaruuden pohjaa ja lopulta tippuisi siellä velloviin vesimassoihin.

Siksi Jumala loi maasta kelluvan ja litteän, ja yllemme kupolin että meidän olisi turvallista elää täällä.

• Anonyymi

Hyvä vitsi!

• Anonyymi

Delphin,

Kerro omin sanoin millaisessa pallomaassa, jossa vetovoima vetää kohti PALLON KESKIPISTETTÄ kukaan putoaisi pinnalta riippumatta missä kohtaa pintaa on?

Samalla voit kertoa miten sama tähdistö näkyy samaan UTC aikaa (ei siis paikallista aikaa) taivaalla pohjoista vastakkaisella puolella vaikka Litteän Maan kartan mukaan suunnat ovat 40 astetta toisistaan poikkeavat.

Millaisessa Litteässä Maassa sama tähdistö on useammassa paikassa samaan aikaan?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ha ha. Oliko siellä aiemmin energiansäästölamppuja ja sitä ennen hehkulamppuja. Kukahan ne kävi vaihtamassa?

• Anonyymi

Tuosta artikkelista selviää hyvin millainen kalusto tarvitaan jotta itsekin voi halukkaat kuvata niitä "NASAn maalauksia".

Vain pelko mitä kamera tallentaa estää.

• Anonyymi

Nikon P1000 kamerassa on kaikki tarvittava ja parempi zoomi kuin tuossa jutun kamerassa, eli kohde saadaan zoomattua lähemmäksi.
        Lisäksi en suosittele käyttämään valotusaikaa, koska sen aikana nasa tekee virushyökkäyksen kameran ohjelmistoon ja syöttää sinne dataa pallomaateorian mukaisista, nasan tietokoneilla tehdyistä cgi maalauksista.
        Itse olen purkanut oman P1000 kameran ja koonnut uudelleen ja varmistuin että laitteessa ei ole nasan kätkettyä tekniikkaa. Asensin kuitenkin netistä tilaamani signaalin häiritsemis laitteen kameraan jotta voin varmistua ettei nasa pääse peukaloimaan taivaalta ottamiani kuvia vaan näen taivaan kohteet todellisena, juuri sellaisena kuin ne todellisuudessa ovat olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikon P1000 kamerassa on kaikki tarvittava ja parempi zoomi kuin tuossa jutun kamerassa, eli kohde saadaan zoomattua lähemmäksi.
        Lisäksi en suosittele käyttämään valotusaikaa, koska sen aikana nasa tekee virushyökkäyksen kameran ohjelmistoon ja syöttää sinne dataa pallomaateorian mukaisista, nasan tietokoneilla tehdyistä cgi maalauksista.
        Itse olen purkanut oman P1000 kameran ja koonnut uudelleen ja varmistuin että laitteessa ei ole nasan kätkettyä tekniikkaa. Asensin kuitenkin netistä tilaamani signaalin häiritsemis laitteen kameraan jotta voin varmistua ettei nasa pääse peukaloimaan taivaalta ottamiani kuvia vaan näen taivaan kohteet todellisena, juuri sellaisena kuin ne todellisuudessa ovat olemassa.

Ihan oikeasti??? Jos niin, niin ha ha ha!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

palauta kikanttiin ja sano että nasa vakoilee sua sen kameran kautta.

saat rahat takas

osta vaikka koka kolaa ja sipsejä

• Anonyymi kirjoitti:

Laitapa varsin tänne niitä upeita todellisia kuviasi meillekin nähtäviksi.
        Mitä sä niitä pihtaat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5801
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      177
      3450
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2607
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      466
      2533
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2305
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1872
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      127
      1445
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1222
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      51
      1125
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1026
    Aihe