Hyvä-velisysteemi kunnallispolitiikassa

Anonyymi

Tänään 2.2.2020 tuli Alfa tv:ssä klo 21 hyvä keskustelu piilokorruptiosta ja hyvä-veliverkostoista. Näitä esiintyy myös Suomessa esim. liike-elämässä, kunnallispolitiikassa jne.

Eikö tällaisesta juuri ole kyse Nurmijärvellä silloin kun esim. kunnanhallitukseen ja lautakuntien puheenjohtajistoon nimetään henkilöitä, jotka eivät ole kunnallisvaaleissa saaneet luottamusta edes tullakseen kunnanvaltuuston jäseniksi?
Pidän oikeudenmukaisena ja luonnollisena, että näihin tärkeimpiin luottamuspaikkoihin nimetään henkilöt kunnanvaltuutetuista.

0

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        89
        3594
      2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        26
        3120
      3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        56
        3074
      4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
        Ikävä
        61
        2895
      5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
        Ikävä
        64
        2720
      6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
        Ikävä
        54
        2707
      7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
        Ikävä
        62
        2446
      8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        80
        2291
      9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
        Ikävä
        69
        2138
      10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
        Ikävä
        45
        2132
      Aihe