Suomi media toitottaa kuinka ero tulee kalliiksi Briteille.
Päin vastoin … EU:n murhe on se... ku yks suurin maksaja häipyy
rahoittamasta Hallinto Himmeliä.
Britit Lähti EU:sta ... Eiväkä maksa centiäkään erosta
6
93
Vastaukset
Persu valehtelee aina... Puhdas valhe !
Jos Britit ei maksa erorahoja, niin taitaa tulla luotto-ongelma?
Se ei edes koskisi euroopan unionia, vaan kaikkia maita.. kuten
aloittaja tietää, että ei saa luottokorttia jos ei ole luottotietoa.
Yksikään maa ei tule Euroopan unionin alueelle ilmaiseksi ei
edes Norja.- Anonyymi
Yrittäkääpä EU-vihaajat ja muut peruskoulupudokkaat laskea yhteen tuo 55 mrd, joka on Britannian keskuspankin laskelma jo brexitin takia kuluneesta rahasta, EU:lle maksettava 46 mrd ja tutkimusten osoittama elinkeinoelämän tappio 81,5 mrd. Mikä on summa?
Se on brexitin ensimmäinen maksuerä eli noin 180 mrd puntaa. Halpaako?- Anonyymi
Käy nyt itse se tarkkis loppuun äläkä vingu.
- Anonyymi
pari päivää brittien erosta , ja nyt jo alkavat barometrit näyttämään briteille nousua.
- Anonyymi
Hallinto-Himmelin eliitillä ottaa pattiin ku menettivät hyvän
rahoittajan Britanian.Eniten ottaa pattiin Britanniassa, missä kansa on täysin kahtia jakautunut.
Maksaminen onneksi alkaa vasta ensi vuonna. Tämä vuosi menee vielä EU:n jäsenenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934