Suomi media toitottaa kuinka ero tulee kalliiksi Briteille.
Päin vastoin … EU:n murhe on se... ku yks suurin maksaja häipyy
rahoittamasta Hallinto Himmeliä.
Britit Lähti EU:sta ... Eiväkä maksa centiäkään erosta
6
173
Vastaukset
Persu valehtelee aina... Puhdas valhe !
Jos Britit ei maksa erorahoja, niin taitaa tulla luotto-ongelma?
Se ei edes koskisi euroopan unionia, vaan kaikkia maita.. kuten
aloittaja tietää, että ei saa luottokorttia jos ei ole luottotietoa.
Yksikään maa ei tule Euroopan unionin alueelle ilmaiseksi ei
edes Norja.- Anonyymi
Yrittäkääpä EU-vihaajat ja muut peruskoulupudokkaat laskea yhteen tuo 55 mrd, joka on Britannian keskuspankin laskelma jo brexitin takia kuluneesta rahasta, EU:lle maksettava 46 mrd ja tutkimusten osoittama elinkeinoelämän tappio 81,5 mrd. Mikä on summa?
Se on brexitin ensimmäinen maksuerä eli noin 180 mrd puntaa. Halpaako?- Anonyymi
Käy nyt itse se tarkkis loppuun äläkä vingu.
- Anonyymi
pari päivää brittien erosta , ja nyt jo alkavat barometrit näyttämään briteille nousua.
- Anonyymi
Hallinto-Himmelin eliitillä ottaa pattiin ku menettivät hyvän
rahoittajan Britanian.Eniten ottaa pattiin Britanniassa, missä kansa on täysin kahtia jakautunut.
Maksaminen onneksi alkaa vasta ensi vuonna. Tämä vuosi menee vielä EU:n jäsenenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403686- 743443
- 1153145
- 1452747
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202018Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281962- 401639
- 641233
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115