Suomi Tallent 2020

Anonyymi

Olipa pettymys tämä suomen Tallent. Huonosti harjoteltuja esityksiä. Torvisoitto oli ihan tavallista puhallin musiikkia harrastelijoilta. Ei jatkoon. Ihan täyttä koheltamista ilmakitaristilta. Olisi voinut muuttaa vähän tota formaattia suomalaiseksi, eikä matkia Amerikan tallenttia. Ei tarvitse enää katsoa.

23

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olihan hyvä tanssinumero loppunumerona. Taiteiliaja laittoi lihan liikkumaan ja sievän pyllyn liikkumaan. Ja oli rohkean puoleinen esitys.

      • Anonyymi

        Oli aika outo ja roisi esitys, en tykännyt.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä: oli pettymys. Katsoin aina välillä, mutta sitten vaihdoin kokonaan Voicen puolelle kun yhtään mielenkiintoista esitystä ei ollut näkynyt.

    • Anonyymi

      Eipä oikeastaan mistään kotoisin. Ei yhtään spesiaali-talenttia koko jaksossa. Tuomaritkin olisivat voineet olla vähän kriittisempiä, koska päästivät kaikenlaisia harrastelijoita jatkoon. Varsinkin Krista lumoutui jokaisesta esiintyjästä. No, ehkä Suomen Talentit ovat tämäntasoisia.

      • Anonyymi

        Parviainen on niin vastenmielinen, ettei ohjelmaa voi katsoa.


      • Anonyymi

        Ottakee huomioon, että Voice syö osan laulajista kun tehty samaan aikaan. Osa talenteista on ollut aikaisemmilla kausilla ja olisihan se että joku Sari Aalto tulisi toistamiseen ja hakisi sen voiton mitä ei viimeksi onnistunut saamaan.


    • Anonyymi

      Toi tuomari Krista on ihan pihalla kaikesta. Millä ihmeen avuilla se on päässyt tuomaristoon.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä aivan turhanpäiväinen ns.tuomari.Itseasiassa kaikki tuomarit joutaisi vaihtoon.


      • Anonyymi

        HP on mukana koska joku Duuudsoni on oltava, kun ovat maikkarin kasvoja. Heittäkää sitten nimiä ketkä olisivat parempia valintoja. Ei ainakaan takavuosien Jaana Saarinen ja Katja Ståhl. Sami Saikkonen tosin oli suht jees aikanaan.


    • Anonyymi

      Ja samalla voi verrata usan vastaavaan, aivan huikeita esityksiä. Esim. eräs 12 vuotias vatsastapuhuja lauloi "vatsasta" paremmin kuin yksikään suomalainen piipittäjänainen!

    • Anonyymi

      Krista aivan järkyttävä harakka diivailuineen.
      Teinipissistä yrittääkö olla?
      Kyllä pitää itseään korostaa englannin kielen puheillaan.
      Ei missään nimessä jatkoon!

    • Anonyymi

      On sitten Suomen Talent tai Voice, niin miksi "tuomarit " haluavat niin kovasti käyttää englannin kieltä ? Onko kysymys uskottavuudesta tai jostain tämän ajan välttämättömyydestä?

      Eikös nämä ohjelmat ole formaattituotteita ja suunnattu suomalaisille, vai ovatko vientituotteita, "exporttia". Valistakaa nyt vanhempaa ihmistä, nuoremmat, kiitos

    • Anonyymi

      Mä oon kans tosi pettyny tähä talenttiin: tanssia, tanssia, laulua, tanssia, laulua x 3, joku outo perunaesitys, yksi hyvä esiintyjä, tanssia, tanssia, tanssia loputtomiin ja laulua. tuomarit päästää liian helposti porukkaa jatkoon (liekkö kiintiön takia) ja kultainen summeri on menettäny merkityksensä, koska sitä saa painaa 4 kertaa.

      tanssiesitykset (etenki ryhmien) ei eroa toisistaan oikein mitenkään. jos tanssi ja laulu kiellettäs tässä ohjelmassa, koska niille on omat formaattinsa, ois mielenkiintosta nähä mitä tähän vois tulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viihdyttävä ja pieniä fiilauksia lukuunottamatta hyvin tehty ohjelma. Pienenä tulevan jakson spoilerina sori nyt vaan. Mukana on myös todella kuuluisa ja tunnettu taikuri. Jostain mistä nyt joskus voi aidosti kritisoida, jos jatkoon pääsyyn ei tarvita kovaa suoritusta.

      Tuomita muutaman esityksen perusteella.

      • Anonyymi

        Ainakin c-moressa uupuu tekstitykset, mutta eipä tuo isohaitta ole jos saa selvän ja ymmärtää kielen.


    • Anonyymi

      Talent-historian huonoin tuomaristo !

      • Anonyymi

        Ei huono...................

        T: Jorma


    • Anonyymi

      Todellinen moka televisioyhtiöiltä on se että Suomen Talentti buukattiin samaan lähetysaikaan kun toiselta kanavalta tulee American Got Talent. Siellä on sata kertaa paremmat esitykset ja tilanne vain pahenee koko ajan kun AGT alkaa edetä loppukisaan ja vain parhaimmat esittäjät ovat vuorossa. Näkee selvästi että moni suomalainen esiintyjä on kopioinut oman esityksensä jenkeistä tai Englannin vastaavasta ohjelmasta. Joskus aiemmat Suomen Talentit vähän kiinostikin, mutta nyt kun sen katsoo (useimmiten tallenteesta päällekkäisyyden takia) niin suomalaisversio näyttää todella surkealta jenkkiversion katsomisen jälkeen.
      Tuomareiden toimintakin haiskahtaa tekohengitetyltä. Luultavasti hekään eivät kovin paljon arvosta esityksiä, mutta kun pitää pitää esittää niin kauhean innostunutta.

      Sitten vielä Krista ja HP tekivät todellisen pohjanoteerauksen. Kun esiintyjä oli niin huono että muut tuomarit halusi lähettää hänet kotiin niin nämä mokomat pelastivat kultaisella summerilla. No ne pelastetut lentää kyllä ulos seuraavalla kierroksella. Kultainen summeri ei ole tarkoitettu huonon esiintyjän pelastamiseen vaan poikkeuksellisen hyvän esiintyjän auttamiseen suoraan välikarsintojen yli.

    • Anonyymi

      Ensimmäisessä Talent finaalissa HP nousi seisomaan ja toivoi Akrotaiturit jatkoon Taitavat naisvoimisteliat olivatkin, Jorman ehdokas kyllä vasta valittin Ja hyvä kyllä MDD esitys olikin
      Toisessa jaksossa Eerik ehdoitti Rasmus Koskista, joka on kyllä valtavan lahjakas.
      Taas valittiin Jorman ehdokas joka oli Juho Kuusi ja mnusta aika surkea Elo Umukoro olisi ollut paljon parenpi
      Katsotaan nyt miten kolmannessa kisassa käy Kohta tuntuu siltä, että kaiki odottaa Jorman päätöstä

    • Anonyymi

      Kolmannessa Ernest nousi Ainoa ehdottamaan jatkoon, kukaan muu ei
      Olisikohan Jannika B lopussa ehdottanut Clarissan jatkoon

    • Anonyymi

      Kyllä on sitten surkeita esityksiä kaikki, ei mulla sitten muuta..

    • Anonyymi

      Ei siellä surkeita esityksiä ollut , joillakin taitoa vaan enemmän kun toisella
      Rohkeita kaiki kun uskaltavat tulla telkkariin, muitten arvioitavaksi
      ja palaute voi olla hyvinkin kielteistä, ainakin katsojlta
      Minä olen ihan tumpelo en mitään osaisi tuolla esittää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe