Tuotahan ei sitten karkoteta mihinkään. Ettäs tiedätte. Koska matujen ihmisoikeudet menee kaiken edelle, jopa 90-vuotiaan mummon. Sano Ohari. Psykopaattituijotus tähän.
0Äänestä
Anonyymi
Mitähän jos minä menisin Etiopian syrjäseuduille, raiskaisin siellä jonkun ja joutuisin oikeuteen . Vaatisin tulkkia vaikkapa saamen kielellä heidän kustantamanaan. Kuinkahan kävisi ?
0Äänestä
Anonyymi
Kukahan valitti siitä alkuperäisestä, johtaako jäljet sylttytehtaalle.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Siinä poistetussa jutussa, oli lainattu osin juuri tuota blogia, sitähän tämä "karvahattu" kaipaili.
Se halusi vaan saivarrella.
Itä helsingissa kerrostaloissa asuvat naiset ei uskalla mennä enää taloyhtiön julkisiin tiloihin kuten sauna pesuhuone kun he pelkäävät muslimimiehiä
Minä taas olen kuullut heidän pelkäävän ruskeapersepersuja?
Värisokea lienet. Piffiläinenkin.
Totuus vaan on että niitä musuja, naiset joutuvat pelkäämään. Mutta ymmärrän että silakan täytyy valehdella.
Miksi ihmeessä, ja keitä ovat sellaiset ruskeapersupersut?
En minäkään menisi näitten seuvuilla mihkään, on näistä kaikki vaarat olemassa mitä raijasivat mukanaan heleskutti erillään on pysyttävä ja kaukana.
Vihervasemmistolaisia persuiksi tekeytyviä liiman nuuhkijoita.
Tigrinjan kielellä oikeudessa....hehehehehee.
Tuotahan ei sitten karkoteta mihinkään. Ettäs tiedätte. Koska matujen ihmisoikeudet menee kaiken edelle, jopa 90-vuotiaan mummon. Sano Ohari. Psykopaattituijotus tähän.
Mitähän jos minä menisin Etiopian syrjäseuduille, raiskaisin siellä jonkun ja joutuisin oikeuteen .
Vaatisin tulkkia vaikkapa saamen kielellä heidän kustantamanaan. Kuinkahan kävisi ?
Kukahan valitti siitä alkuperäisestä, johtaako jäljet sylttytehtaalle.