Seksiseuraa sponssaajista

Anonyymi

Hei! Täällä nuori ja hoikka opiskelija. Mulla on b-kupin rinnat ja tiukka alapää.

Ei tinkijöille! En anna ees suikkaria paljaalla. En tee kakkosta. Mulla ei oo paikkaa.

kik veerasinivuori

44

2395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mitä vittua sä sit teet ku kerran noin kovin pitää ilmoitella?

• Anonyymi

Et taida opiskella ainakaan kaupallista alaa...

• Anonyymi

:D Toi oli hyvä

• Anonyymi

Pst... En tarvitse viestejä, jossa valitetaan siitä, miten tsekkinaisilta tai naapurin isotissiseltä blondilta saa 100€/h. Seksin myynti on kuormittavaa ja palkka sen mukainen.

• Anonyymi

No onhan se kuormittavaa kun 150kg äijä hyppää pukille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se meitä äijiäkin kuormaavaa kun 200 kilon tonnikeijukainen yrittää ratsastaa

• Anonyymi

Ja kun ne huumeetkin on kallistuneet

• Anonyymi

Olen kuullut jopa naisista keneltä menee 150€/tunti laittautumiseen että joku ees kehtais panna niitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut jopa naisista keneltä menee 150€/tunti laittautumiseen että joku ees kehtais panna niitä

Ai kuten sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun ne huumeetkin on kallistuneet

On aika väärä käsitys, että huorat käyttäisivät huumeita! Taitaa olla typerissä ” taviksissa” enemmän huumeiden käyttäjiä, joiden aivot ovat tuhoutuneet kirjoitusten tasolle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se meitä äijiäkin kuormaavaa kun 200 kilon tonnikeijukainen yrittää ratsastaa

Niin, nämä läskit ”ei- huorat”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinä vai miehesi?! Hyi helvetti! Ei huorat tällaisia asiakkaita huoli! Pidä läski omanasi ihan huoletta!

• Anonyymi

No paljonko sä sitten pyydät tunnilta? Voin harkita asiaa kun kerrot ensin taksan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika väärä käsitys, että huorat käyttäisivät huumeita! Taitaa olla typerissä ” taviksissa” enemmän huumeiden käyttäjiä, joiden aivot ovat tuhoutuneet kirjoitusten tasolle!

Miksi sitä sitten tarvii pyytää aivan poskettomia summia seksistä jos ei käytä jotain kokaiini, häh?!?

KilttiMies89

• Anonyymi

Hei painan vaan 92 kg eli alle satakiloo kuitenkin. Saako siitä alennusta?
      Kyl pitää saada paljaalla suikkaria sitten ja kakkosta olen halunnut pitkään kokeilla.

• Anonyymi

Vedä käteen! Vaikka enpä usko, että sinulla olisi edes rahaa käydä huorissa tai että joku sinua edes asiakkaaksi huolisi! 🤮

• Anonyymi

Mites te muut huoraatte rahanne? Työnantajalta/sossunluukulta/mieheltäsi/vanhemmiltasi/ varastamalla? Mikä sitten kunniallisinta?

• Anonyymi

Enemmin huoraa kunniotan kuin jotakin pikku-rouvaa, joka elää miehensä rahoilla tai jotakin luuseria, joka menee sossun luukulle!

• Anonyymi

Kyllä on kiva kun alkaa panettamaan ja ottaa lintukirjan auki ja tilaa minnin kotiin tai lähtee ulos ja soittaa iltaoppaan hakemaan ja sitten kotiin, kaikki menee hienosti eikä jää roikkumaan ja pitää naamarinsa kiinni.

• Anonyymi

Niin toisin kuin nämä muijat, jotka kirjoittelevat täällä ja seksikin on huonoa samoin yleensä ulkonäkö!

• Anonyymi

Suomi on valitettavasti tässäkin asiassa täysin takapajula! Henkilöt jotka eivät tiedä asiasta mitään heittävät kommentteja/ arvailuja joissa ei ole mitään perää! Hankkikaa elämä!

• Anonyymi

Monikohan täällä on edes nainut? Saanut tai jäänyt saamatta? Kyllä se alkaa vituttamaan! 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sä olet yksi ja ainoo joka on ilman jäänyt.Me ollaan naitu ja nautittu elämästä.Sun elämä on mennyt oman rusinasi hinkkaamiseen

• Anonyymi

Sitten se pikku-rouvan mies joka elättää akkansa saattaa käydä huorissa! Mitäs siihen sanotte? 😜

• Anonyymi

Se ihan ok elämästä pitää nauttia.

• Anonyymi

Hauku huora päivässä ja mielenterveytesi on pelastettu? 🤔

• Anonyymi

Moni antaa paljaalla koska siitä saa rahaa enemmän. Normi opiskelija tytöt harrastaa tätä seksii rahast ja ne on tosi kauniskroppaisia. Viimeks maksoin 400 euroa parikymppiselle naiselle.

• Anonyymi

Hullu!

• Anonyymi

100e maksan tunti panosta.

• Anonyymi

Sun leikkirahathan ei kelpaa yhtään mihinkään missään.

• Anonyymi

Voin maksaa 200 euroa tunti, en yhtään enempää ja kyllä ilman kumia pitää suikkari saada tuohon hintaan. Oon täysin terve kun en ole paljon seksiä harrastellut ja mulla on puhtaat paperit kun oon käyny testeissä. Painankin vain 74 kiloa joten siitä lienee saa alennusta?

Lisäks oon ihan hyvännäköinen mies, oon vaan melko ujo, enkä oo nuorempien naisten kanssa ollut kun jännitän jostain syystä enemmän nuoria naisia. Kiinnostaa kuitenkin saada seksin kokemus.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tarkoitin saada kokemus seksistä nuorenkin naisen kanssa. Onhan noit vanhempia mulla joskus ollut.

KilttiMies89

• Anonyymi

Edelleenkään leikkirahasi ei kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin saada kokemus seksistä nuorenkin naisen kanssa. Onhan noit vanhempia mulla joskus ollut.

KilttiMies89

Niin onhan sulla äiti ja isä ihan todistettavastikin ollut kun kerran oot elossakin vai oletko edes

• Anonyymi

Aloittajan kaltaiset nuoret opiskelija tytöt pyytävät ainakin 250-300 euroa tunnilta. Ja suikkarin ottavat kumin kanssa, jos edes suihinottavat. Kaikki tytöt eivät ota suihin. Tuo yllä oleva kommentti oli juuri esimerkki miesten tekemästä väkivallasta ja hyväksikäytöstä uusille alalle tuleville tytöille. Tarkka saa olla sekä omanarvontuntoinen, tytöt! Miehillä on aivan liikaa "omanarvontuntoa", kun yrittävät alistaa ja käyttää hyväksi tyttöjä. Huorissa käyvät miehet eivät yleisesti ottaen ole terveitä, eivätkä heidän tekemisensä kestä päivän valoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajan kaltaiset nuoret opiskelija tytöt pyytävät ainakin 250-300 euroa tunnilta. Ja suikkarin ottavat kumin kanssa, jos edes suihinottavat. Kaikki tytöt eivät ota suihin. Tuo yllä oleva kommentti oli juuri esimerkki miesten tekemästä väkivallasta ja hyväksikäytöstä uusille alalle tuleville tytöille. Tarkka saa olla sekä omanarvontuntoinen, tytöt! Miehillä on aivan liikaa "omanarvontuntoa", kun yrittävät alistaa ja käyttää hyväksi tyttöjä. Huorissa käyvät miehet eivät yleisesti ottaen ole terveitä, eivätkä heidän tekemisensä kestä päivän valoa.

Muako tartkoitat sillä väkivallan tekijällä ja alistajalla? Älä nyt hulluja puhu! Mä en ole vielä koskaan käynyt maksullisissa naisissa eli vasta harkitsen asiaa. Itse käytät sanaa huora, eikö se ole jo lähtökohtaisesti loukkaava ja alistava sana. Itse käytän mieluummin sanaa maksullinen nainen tai seuralainen.

KilttiMies89

• Anonyymi

Niin että anteeks mitä? Vaihdetaan puhelinnumeroita ja tuu tänne sanoon!

KilttiMies89

• Anonyymi

Luehan säännöt saatanan urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luehan säännöt saatanan urpo

Niin mitkähän vitun säännöt. Nyt on niin kova krapula ettei pysty.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mitkähän vitun säännöt. Nyt on niin kova krapula ettei pysty.

KilttiMies89

Kyllä ne säännötkin löytyy ku osaa etsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne säännötkin löytyy ku osaa etsiä.

Mä pelaan ihan omilla säännöillä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pelaan ihan omilla säännöillä.

KilttiMies89

Et täällä ainakaan.

• Anonyymi

Onnea tulevalle urallesi! Vinkki: älä anna halvalla, kadut sitä jälkeenpäin. Äläkä ole liian sinisilmäinen miesten kanssa, suojaa yksityisyyttäsi visusti, älä kerro rehellisesti mitään asioitasi, sinulle on oikeus yksityisyyteesi ja oman kehosi rajojen määrittämiseen. Miehet yrittää käyttää alalla jatkuvasti nuoria naiiveja tyttöjä hyväksi. Ole tarkka, kadut myöhemmin, kun päästät heidät hyväksikäyttämään itseäsi ja tekemään itsellesi väkivaltaa. Miesten kanssa saa ja pitää olla tiukka. Miehet kyllä tietää pohjimmiltaan tekevänsä väärin käyttäessään sinua rahasta seksuaalisesti hyväksi. Jotkut vammaisen tasolla olevat miehet eivät sitä tajua välttämättä, mutta viimeistään oikeussalissa ymmärtävät. Eli ole suotta vaan tiukka, aina kun tuntuu siltä. Sinun on oikeus kuunnella itseäsi tehdessäsi seksityötä.

• Anonyymi

Se ei ole kyllä mitään seksuaalista hyväksikäyttöä jos tekee täysi-ikäisen naisen kanssa rehellisen sopimuksen että mies maksaa rahaa ja saa vastineeksi seksiä kunhan ei tee mitään mistä ei olla sovittu. Tietysti sillä edellytyksellä että nainen myy seksiä vapaasta tahdostaan ettei häntä ole jotenkin pakotettu tai kiristetty sitä tekemään. Ei siinä silloin pitäisi olla mitään nokan koputtamista. Harvassa sellaiset väkivaltaiset hullut loppujen lopuksi on jotka ei ymmärrä tai osaa noudattaa sovittuja pelisääntöjä.

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe