rikoksia, tätä ei eräs ulkosuomalainen taas ole tajunnut, vaan hän yrittää epätoivoisesti saada huomiota tuolla puukotusjutullaan.
Palstan nimi on "Maahanmuutto", joten täällä voi kyllä kirjoittaa esim. maahanmuuttajien, turvisten ja pakolaisten tekemistä rikoksista. Ja varsinkin kun he ovat yliedustettuina seksuaalirikoksissa.
Palstallahan ei kuulu käsitellä kantasuomalaisten
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Matuhan se puukottaja ilmiselvästi on , nimi ei vaa vielä ole tiedossa.
- Anonyymi
Juggeliksen saivartelut tiedetään.
- Anonyymi
Vastailee pirusti omiin avauksiinsa.
- Anonyymi
Harva sen avauksista oikeasti kuuluu tänne.
- Anonyymi
Meillä on omia kylähulluja ja rikollisia aiva riittävästi. Pakolaisten tekemät raiskaukset ja murhat olisivat jääneet tekemättä, jos heitä ei olisi maahan päästetty ollenkaan, tai ainakin heidän määräänsä olisi rajoitettu. Näinhän tälläkin hetkellä monet maat tekevät.
- Anonyymi
Oikeassa olet.
- Anonyymi
Onko Pietarissa kaalisoppa kylmää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pietarissa kaalisoppa kylmää?
Soita äidillesi. Hän kertoo kyllä. Pämminlaa.
- Anonyymi
miksi suomalaisen harteille meinataan kasata mitään tekemätön porukka
elvistellen vielä kulturelleilaan ja vaatien muittenkin sitä nourattaan
nyt on aika siivota suomi tästä huluin myllystä het kättelyssä
-suomalaisen ei pijä tähän alistua
-täää on jo solutautujat vierailta mailta joka lisää van värväävät näitä tänne
-omilla tiedonvälittimillään ja neuvovat menetelmät Suomalaiset maahanmuuttajat muissa maissa on myös maahanmuuttajia, siksi niistä puhutaan myös tällä palstalla.
Maahanmuuttaja kuin maahanmuuttaja.
Suomalaisuus ei vie pois maahanmuuttajuutta jos kerran on maahanmuuttaja vieraassa maassa :) että silleen.- Anonyymi
Älä selitä.
- Anonyymi
Menehän puhumaan sen maan palstalle missä Suomalaiset maahanmuuttajia.
Anonyymi kirjoitti:
Menehän puhumaan sen maan palstalle missä Suomalaiset maahanmuuttajia.
Mene puhumaan Ruotsista ja Ruotsin maahanmuuttajista ruotsalaiselle foorumille ;)
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Älä leiki typerää ;)
En. Enhän ole sinä ;)
- Anonyymi
Suomalainen on aina Suomalainen isolla S
- Anonyymi
Kun opit joskus kirjoittamaan, on vain oikeus ja kohtuus että myönnät aiemman osaamattomuutesi.
Et vaan koskaan tule oppimaan.
<3 - Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Mene puhumaan Ruotsista ja Ruotsin maahanmuuttajista ruotsalaiselle foorumille ;)
Ei kukko käskien laula eikä trollit määrää höpinöillään. Runoile itse. Tuskin kukaan palstallakirjoittaja haluaa tunkeutua öyhöttämään ruotsalaisille foorumeille. Teidän puolelta näköjään on tunkua.
- strömming- - Anonyymi
Kuten nähdään sulla ei ole mitään asiaa, olet pelkkä suunsoittaja. Selvästi haet kovasti suomalaista seuraa tällaiselta B-foorumilta. Etkö kehtaa enää kirjoitella Puheenvuoroon?
Ja kun on katsellut noita sun kommenttejasi siellä täällä, niin väkisin tulee mieleen että et ole enää päästäsi ihan terve. Sulla on selvästi myös hyvin paljon aikaa kirjoitella tänne, eli et ole töissä, mutta sinähän oletkin eläkeläinen jolla on tekemisen puute. - Anonyymi
"Äikän tunnit"? Nyt siis karvareuhka leikkii teiniä! Teinihän tuo onkin kirjoitustensa perusteella ainakin henkiseltä kehitykseltään.
- Anonyymi
Sinulla ei riitä, ei edes suomen kielen taidot.
Naura raukka vain yksinäsi. - Anonyymi
Ei ihme, ettei Gubtalla ole kertomansa mukaan hampaita.
Turpiinsahan tuo on saanut kitinöistään ansionsa mukaan. Että ihan tenu-ukkojakin vielä.
Avohoidon tila on sellainen Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme, ettei Gubtalla ole kertomansa mukaan hampaita.
Turpiinsahan tuo on saanut kitinöistään ansionsa mukaan. Että ihan tenu-ukkojakin vielä.
Avohoidon tila on sellainen Suomessa.Imuhommissa Slussenilla ollut?
Työ sekin. On kuitenkin vain seuraa hakeva setämies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun opit joskus kirjoittamaan, on vain oikeus ja kohtuus että myönnät aiemman osaamattomuutesi.
Et vaan koskaan tule oppimaan.
<3totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten nähdään sulla ei ole mitään asiaa, olet pelkkä suunsoittaja. Selvästi haet kovasti suomalaista seuraa tällaiselta B-foorumilta. Etkö kehtaa enää kirjoitella Puheenvuoroon?
Ja kun on katsellut noita sun kommenttejasi siellä täällä, niin väkisin tulee mieleen että et ole enää päästäsi ihan terve. Sulla on selvästi myös hyvin paljon aikaa kirjoitella tänne, eli et ole töissä, mutta sinähän oletkin eläkeläinen jolla on tekemisen puute.Minustakin näyttää siltä, että seuraa se hakee. Mitään asiaa maahanmuuttoon liittyen ei sillä ole, tuollaista lapsellista länkytystä vaan.
- Anonyymi
Ketä ei saa sanoa Rottaa alhaisemmaksi.... Mokkaa, sejahia vai matua?
Kirjoitus poistetaan oitis. - Anonyymi
Tällä palstalla eräs karvahattu käsittelee mentaaliongelmiaan.
MOT.Mielenkiintoinen ajatus.
Miksi se olisi minun mentaaliongelmani, jos käsittelen maahanmuuttokammoisten tapaa hahmottaa virheellisesti reaalitodellisuutta?- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus.
Miksi se olisi minun mentaaliongelmani, jos käsittelen maahanmuuttokammoisten tapaa hahmottaa virheellisesti reaalitodellisuutta?Et tiedä reaalitodellisuudesta mitään.
Vähättelet vaivojasi. - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Mielenkiintoinen ajatus.
Miksi se olisi minun mentaaliongelmani, jos käsittelen maahanmuuttokammoisten tapaa hahmottaa virheellisesti reaalitodellisuutta?Pyydä siellä parantolassa paremmat lepositeet. Pysyy potilaiden käyttöön varattu netti muidenkin käytössä eikä vain itsesi.
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä siellä parantolassa paremmat lepositeet. Pysyy potilaiden käyttöön varattu netti muidenkin käytössä eikä vain itsesi.
Onkohan tämä kirjoitelmasi nyt mitenkään yhteydessä reaalitodellisuuden kanssa?
Mitä itse luulet?Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä reaalitodellisuudesta mitään.
Vähättelet vaivojasi.Uskoisin kuitenkin, että maahanmuuttoon tai pakolaisiin liittyvien ongelmien tolkuton liioittelu , johon tällä palstalla syyllistytään, on pahasti irtaantunut reaalitodellisuudesta.
Mitäpä jos kävisimme yhdessä kävelyllä tässä maalaiskylässä, jossa minä asun. Eihän täällä näe ensimmäistäkään maahanmuuttajaa kylän raitilla. Sitten kun kylään tutustuu, oppii tietämään, että kylässä asuu etiopilainen äiti kahden tyttärensä kanssa. Hänellä on ilmeisesti kiintiöpakolaistausta. Tytöt käyvät peruskoulua ja äiti käy iltaisin K-kaupassa ostamassa niitä 30%-laputettuja tarjoustuotteita.
Enhän minä tällaisia ihmisiä osaa pelätä tai vihata. Ei kannattaisi sinunkaan.- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Uskoisin kuitenkin, että maahanmuuttoon tai pakolaisiin liittyvien ongelmien tolkuton liioittelu , johon tällä palstalla syyllistytään, on pahasti irtaantunut reaalitodellisuudesta.
Mitäpä jos kävisimme yhdessä kävelyllä tässä maalaiskylässä, jossa minä asun. Eihän täällä näe ensimmäistäkään maahanmuuttajaa kylän raitilla. Sitten kun kylään tutustuu, oppii tietämään, että kylässä asuu etiopilainen äiti kahden tyttärensä kanssa. Hänellä on ilmeisesti kiintiöpakolaistausta. Tytöt käyvät peruskoulua ja äiti käy iltaisin K-kaupassa ostamassa niitä 30%-laputettuja tarjoustuotteita.
Enhän minä tällaisia ihmisiä osaa pelätä tai vihata. Ei kannattaisi sinunkaan.ok boomer
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259