Palstallahan ei kuulu käsitellä kantasuomalaisten

Anonyymi

rikoksia, tätä ei eräs ulkosuomalainen taas ole tajunnut, vaan hän yrittää epätoivoisesti saada huomiota tuolla puukotusjutullaan.

Palstan nimi on "Maahanmuutto", joten täällä voi kyllä kirjoittaa esim. maahanmuuttajien, turvisten ja pakolaisten tekemistä rikoksista. Ja varsinkin kun he ovat yliedustettuina seksuaalirikoksissa.

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matuhan se puukottaja ilmiselvästi on , nimi ei vaa vielä ole tiedossa.

• Anonyymi

Juggeliksen saivartelut tiedetään.

• Anonyymi

Vastailee pirusti omiin avauksiinsa.

• Anonyymi

Harva sen avauksista oikeasti kuuluu tänne.

• Anonyymi

Meillä on omia kylähulluja ja rikollisia aiva riittävästi. Pakolaisten tekemät raiskaukset ja murhat olisivat jääneet tekemättä, jos heitä ei olisi maahan päästetty ollenkaan, tai ainakin heidän määräänsä olisi rajoitettu. Näinhän tälläkin hetkellä monet maat tekevät.

• Anonyymi

Oikeassa olet.

• Anonyymi

Onko Pietarissa kaalisoppa kylmää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Pietarissa kaalisoppa kylmää?

Soita äidillesi. Hän kertoo kyllä. Pämminlaa.

• Anonyymi

miksi suomalaisen harteille meinataan kasata mitään tekemätön porukka
      elvistellen vielä kulturelleilaan ja vaatien muittenkin sitä nourattaan

nyt on aika siivota suomi tästä huluin myllystä het kättelyssä
      -suomalaisen ei pijä tähän alistua
      -täää on jo solutautujat vierailta mailta joka lisää van värväävät näitä tänne
      -omilla tiedonvälittimillään ja neuvovat menetelmät

• Suomalaiset maahanmuuttajat muissa maissa on myös maahanmuuttajia, siksi niistä puhutaan myös tällä palstalla.
      Maahanmuuttaja kuin maahanmuuttaja.
      Suomalaisuus ei vie pois maahanmuuttajuutta jos kerran on maahanmuuttaja vieraassa maassa :) että silleen.

• Anonyymi

Älä selitä.

• Anonyymi

Menehän puhumaan sen maan palstalle missä Suomalaiset maahanmuuttajia.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä selitä.

Älä leiki typerää ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Menehän puhumaan sen maan palstalle missä Suomalaiset maahanmuuttajia.

Mene puhumaan Ruotsista ja Ruotsin maahanmuuttajista ruotsalaiselle foorumille ;)

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Älä leiki typerää ;)

En. Enhän ole sinä ;)

• Anonyymi

Suomalainen on aina Suomalainen isolla S

• Anonyymi

Kun opit joskus kirjoittamaan, on vain oikeus ja kohtuus että myönnät aiemman osaamattomuutesi.
        Et vaan koskaan tule oppimaan.
        <3

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Mene puhumaan Ruotsista ja Ruotsin maahanmuuttajista ruotsalaiselle foorumille ;)

Ei kukko käskien laula eikä trollit määrää höpinöillään. Runoile itse. Tuskin kukaan palstallakirjoittaja haluaa tunkeutua öyhöttämään ruotsalaisille foorumeille. Teidän puolelta näköjään on tunkua.
        - strömming-

• Anonyymi

Kuten nähdään sulla ei ole mitään asiaa, olet pelkkä suunsoittaja. Selvästi haet kovasti suomalaista seuraa tällaiselta B-foorumilta. Etkö kehtaa enää kirjoitella Puheenvuoroon?

Ja kun on katsellut noita sun kommenttejasi siellä täällä, niin väkisin tulee mieleen että et ole enää päästäsi ihan terve. Sulla on selvästi myös hyvin paljon aikaa kirjoitella tänne, eli et ole töissä, mutta sinähän oletkin eläkeläinen jolla on tekemisen puute.

• Anonyymi

"Äikän tunnit"? Nyt siis karvareuhka leikkii teiniä! Teinihän tuo onkin kirjoitustensa perusteella ainakin henkiseltä kehitykseltään.

• Anonyymi

Sinulla ei riitä, ei edes suomen kielen taidot.
        Naura raukka vain yksinäsi.

• Anonyymi

Ei ihme, ettei Gubtalla ole kertomansa mukaan hampaita.
        Turpiinsahan tuo on saanut kitinöistään ansionsa mukaan. Että ihan tenu-ukkojakin vielä.
        Avohoidon tila on sellainen Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme, ettei Gubtalla ole kertomansa mukaan hampaita.
        Turpiinsahan tuo on saanut kitinöistään ansionsa mukaan. Että ihan tenu-ukkojakin vielä.
        Avohoidon tila on sellainen Suomessa.

Imuhommissa Slussenilla ollut?
        Työ sekin. On kuitenkin vain seuraa hakeva setämies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun opit joskus kirjoittamaan, on vain oikeus ja kohtuus että myönnät aiemman osaamattomuutesi.
        Et vaan koskaan tule oppimaan.
        <3

totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten nähdään sulla ei ole mitään asiaa, olet pelkkä suunsoittaja. Selvästi haet kovasti suomalaista seuraa tällaiselta B-foorumilta. Etkö kehtaa enää kirjoitella Puheenvuoroon?

Ja kun on katsellut noita sun kommenttejasi siellä täällä, niin väkisin tulee mieleen että et ole enää päästäsi ihan terve. Sulla on selvästi myös hyvin paljon aikaa kirjoitella tänne, eli et ole töissä, mutta sinähän oletkin eläkeläinen jolla on tekemisen puute.

Minustakin näyttää siltä, että seuraa se hakee. Mitään asiaa maahanmuuttoon liittyen ei sillä ole, tuollaista lapsellista länkytystä vaan.

• Anonyymi

Ketä ei saa sanoa Rottaa alhaisemmaksi.... Mokkaa, sejahia vai matua?
      Kirjoitus poistetaan oitis.

• Anonyymi

Tällä palstalla eräs karvahattu käsittelee mentaaliongelmiaan.
      MOT.

• Mielenkiintoinen ajatus.

Miksi se olisi minun mentaaliongelmani, jos käsittelen maahanmuuttokammoisten tapaa hahmottaa virheellisesti reaalitodellisuutta?

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus.

Miksi se olisi minun mentaaliongelmani, jos käsittelen maahanmuuttokammoisten tapaa hahmottaa virheellisesti reaalitodellisuutta?

Et tiedä reaalitodellisuudesta mitään.
        Vähättelet vaivojasi.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Mielenkiintoinen ajatus.

Pyydä siellä parantolassa paremmat lepositeet. Pysyy potilaiden käyttöön varattu netti muidenkin käytössä eikä vain itsesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyydä siellä parantolassa paremmat lepositeet. Pysyy potilaiden käyttöön varattu netti muidenkin käytössä eikä vain itsesi.

Onkohan tämä kirjoitelmasi nyt mitenkään yhteydessä reaalitodellisuuden kanssa?
        Mitä itse luulet?

• Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä reaalitodellisuudesta mitään.
        Vähättelet vaivojasi.

Uskoisin kuitenkin, että maahanmuuttoon tai pakolaisiin liittyvien ongelmien tolkuton liioittelu , johon tällä palstalla syyllistytään, on pahasti irtaantunut reaalitodellisuudesta.

Mitäpä jos kävisimme yhdessä kävelyllä tässä maalaiskylässä, jossa minä asun. Eihän täällä näe ensimmäistäkään maahanmuuttajaa kylän raitilla. Sitten kun kylään tutustuu, oppii tietämään, että kylässä asuu etiopilainen äiti kahden tyttärensä kanssa. Hänellä on ilmeisesti kiintiöpakolaistausta. Tytöt käyvät peruskoulua ja äiti käy iltaisin K-kaupassa ostamassa niitä 30%-laputettuja tarjoustuotteita.

Enhän minä tällaisia ihmisiä osaa pelätä tai vihata. Ei kannattaisi sinunkaan.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Uskoisin kuitenkin, että maahanmuuttoon tai pakolaisiin liittyvien ongelmien tolkuton liioittelu , johon tällä palstalla syyllistytään, on pahasti irtaantunut reaalitodellisuudesta.

Mitäpä jos kävisimme yhdessä kävelyllä tässä maalaiskylässä, jossa minä asun. Eihän täällä näe ensimmäistäkään maahanmuuttajaa kylän raitilla. Sitten kun kylään tutustuu, oppii tietämään, että kylässä asuu etiopilainen äiti kahden tyttärensä kanssa. Hänellä on ilmeisesti kiintiöpakolaistausta. Tytöt käyvät peruskoulua ja äiti käy iltaisin K-kaupassa ostamassa niitä 30%-laputettuja tarjoustuotteita.

Enhän minä tällaisia ihmisiä osaa pelätä tai vihata. Ei kannattaisi sinunkaan.

ok boomer

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      90
      8287
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6415
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6264
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4881
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3321
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3275
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3112
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2849
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2780
    Aihe