Espoossa seikkailee spandexpelle.
Tätä kun kattoo, niin ei voi kuin ihmetellä, kuinka pyöräily tyhmentää
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006395388.html
Pyöräily tyhmentää?
17
1233
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi tilata Käräjäoikeudesta julkisesti saatavissa pöytäkirjat. Katsoa tuon polkupyöräilevän pösilön nimi selville, ja laittaa nettiin se jonnekin sellaiseen paikkaan näkyville, josta asianomainen ei saa sitä valittamallakaan pois.
Kakkosvideossa on hyvin tyypillinen tilanne, jossa polkupyöröäilijä luulee, että hänellä on väistämisvelvollisuuden suhteen samat oikeudet kuin jalankulkijoillakin.
Pyöräilijöistä 90% luulee, että ylittäessään ajorataa suojatietä pitkin he ovat jalankulkijoita. Oikeasti polkupyöräilijä ei ole jalankulkija, vaan ajoneuvon kuljettaja.
Siksi pyöräilijällä on *aina* väistämisvelvollisuus paikoissa, joissa pyörätie ja autojen ajotie risteävät. Pyöräilijällä on väistämisvelvollisuus vaikka hän tulee oikealtakin, näin sanoo tieliikennelaki asiasta Suomessa.- Anonyymi
Nyt tuli pojaltaa väärää informaatiota. Silloin kuin pyöräilijä ajaa ajoradan yli liikenneympyrän vierestä, pyöräilijällä on etuajo-oikeus, riippumatta siitä, tuleeko autoilija liikenneympyrää kohti vai onko poistumassa sieltä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201705222200154494#gallery
Sama etuajo-oikeus pyöräilijällä on silloin, kun pyöräilijä ajaa suoraan ja autoilija on kääntymässä.
https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/kuvat/Liikenteessa/pyoraily/vinkki_2.jpg
Turvallisuusvinkki: Palauta ajokorttisi heti maanantaina poliisille äläkä enää ikinä tartu moottoriajoneuvon rattiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli pojaltaa väärää informaatiota. Silloin kuin pyöräilijä ajaa ajoradan yli liikenneympyrän vierestä, pyöräilijällä on etuajo-oikeus, riippumatta siitä, tuleeko autoilija liikenneympyrää kohti vai onko poistumassa sieltä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201705222200154494#gallery
Sama etuajo-oikeus pyöräilijällä on silloin, kun pyöräilijä ajaa suoraan ja autoilija on kääntymässä.
https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/kuvat/Liikenteessa/pyoraily/vinkki_2.jpg
Turvallisuusvinkki: Palauta ajokorttisi heti maanantaina poliisille äläkä enää ikinä tartu moottoriajoneuvon rattiin.Puhut ihan eri asiasta. Opettele lukemaan ja ymmärtämään liikennesäännöt. Äläkä ikinä opeta muita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli pojaltaa väärää informaatiota. Silloin kuin pyöräilijä ajaa ajoradan yli liikenneympyrän vierestä, pyöräilijällä on etuajo-oikeus, riippumatta siitä, tuleeko autoilija liikenneympyrää kohti vai onko poistumassa sieltä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201705222200154494#gallery
Sama etuajo-oikeus pyöräilijällä on silloin, kun pyöräilijä ajaa suoraan ja autoilija on kääntymässä.
https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/kuvat/Liikenteessa/pyoraily/vinkki_2.jpg
Turvallisuusvinkki: Palauta ajokorttisi heti maanantaina poliisille äläkä enää ikinä tartu moottoriajoneuvon rattiin.Täytyy olla totaali idiootti, että viittaa Iltapaskaan yrittäessään lyödä faktoja pöytään. Ei voi kuin epäonnistua, kuten nyt nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla totaali idiootti, että viittaa Iltapaskaan yrittäessään lyödä faktoja pöytään. Ei voi kuin epäonnistua, kuten nyt nähtiin.
Haluatko antaa oman näkemyksesi väistämisvelvollisuudesta, vai keskitytkö mieluummin ylikasvaneen klitoriksesi räpläämiseen, vuokraluuseri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli pojaltaa väärää informaatiota. Silloin kuin pyöräilijä ajaa ajoradan yli liikenneympyrän vierestä, pyöräilijällä on etuajo-oikeus, riippumatta siitä, tuleeko autoilija liikenneympyrää kohti vai onko poistumassa sieltä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/201705222200154494#gallery
Sama etuajo-oikeus pyöräilijällä on silloin, kun pyöräilijä ajaa suoraan ja autoilija on kääntymässä.
https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/kuvat/Liikenteessa/pyoraily/vinkki_2.jpg
Turvallisuusvinkki: Palauta ajokorttisi heti maanantaina poliisille äläkä enää ikinä tartu moottoriajoneuvon rattiin.Nyt tuli sinultakin väärää informaatiota. Se on se liikennemerkki ennen liikenneympyrää ja pyörätien jatketta, joka velvoittaa ajoradan liikennettä väistämään pyörätien jatkeen yli pyöräileviä. Jos se puuttuu tai on vasta pyörätien jatkeen jälkeen, niin sitten pyöräilijä väistää. Liikenneympyrästä poistuva ajoneuvon sen sijaan väistää aina pyörätien jatkeen yli pyöräileviä, koska se on laissa niin määrätty.
- Anonyymi
Tyypillinen fillaristi. Ei mitään uutta.
- Anonyymi
Olisikin vain soittanut poskeaan, mutta sortuessaan käyttämään raukkamaista väkivaltaa näissä agressiokohtauksiensa yhteydessä on täysin oikeutettua, että Kai Lennart Skoglund saa nimensä julkisuuteen maassa, jossa paskahousuja järjestelmällisesti suojellaan median toimesta. Onneksi jokainen voi halutessaan tilailla näitä julkisia tuomiolauselmia itse.
- Anonyymi
Aika kipeltä kuullostaisi, että alkaisin tilailla näitä julkisia tuomiolauselmia itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kipeltä kuullostaisi, että alkaisin tilailla näitä julkisia tuomiolauselmia itse.
järkytyin
- Anonyymi
Pyöräily ei muuten tyhmennä, vaan pitää terveenä.
- Anonyymi
Ei Kai?
- Anonyymi
En nähnyt spandexia missään. Valehteliti siis.
- Anonyymi
Murskantestaaja kirjoitti:
Mitä muiden pukeutuminen kenellekään kuuluu? Väkivalta ja törttöily on erikseen.
Jotkut näkevät spandexia ihan kaikkialla. Ovat samalla tasolla harhojensa kanssa, kuin videolla näkyvä häirikkö.
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut näkevät spandexia ihan kaikkialla. Ovat samalla tasolla harhojensa kanssa, kuin videolla näkyvä häirikkö.
Niillä itsellä on maastohousut, pieruverkkarit, bokserit, nuttura ja PARTA
- Anonyymi
Espoossa on aisuri-isien ruokkimia kaiken maailman narsistisia diplomi insinöörejä. Pärjäävät maailmassa vain kun niin ikään narsistis-psykoppaattinen oikea isukki on tasoittamassa poikaselleen tietä. Omin avuin olisiko homma tökännyt peruskoulun 9 luokalle tai viimeistään kutsuntatilaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504