Tämä on vähän hakuammuntaa,mutta olisiko täällä ketään kuka olisi vaikka lotossa voittanut ja haluisi auttaa.
Minulla on erinäisiä rästimaksuja ja alan olemaan umpikujassa niiden kanssa mitä tekisin. Sukulaisia ei oikein ole ja ne ketkä on niin heitä ei kiinnosta asiani kun suvulla mennyt aina sukset ristiin. Tarvitsisin avustusta päästä noista maksuista eroon. Annan lisätietoja tilanteestani tarvittaessa ja toivon vain asiallisia kommentteja.
Lottovoittajat
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon vuodesta 2013 asti maksanut työlistämistuilla 13 000 euroa velkoja jopa osa perintään mikä on temppuna varmasti "legendaa". Kokemuksen rinta äänellä voin vakuuttaa, helppoa rahaa ei jokaiselle ole elämässä tarjolla.
- Anonyymi
Tarkennettuna elänyt 7 vuotta yhteiskunnan vankina valheelisessa rahapillu silmukassa, Nytten se pian on ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennettuna elänyt 7 vuotta yhteiskunnan vankina valheelisessa rahapillu silmukassa, Nytten se pian on ohi.
Selvinnyt kastelematta jalkoja ulosotossa. Elänyt tv-sarjan helppo elämä ilman helppoa rahaa kuitenkin siten että käsien läpi on kulkenut ties sataa tuhatta. Sucks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvinnyt kastelematta jalkoja ulosotossa. Elänyt tv-sarjan helppo elämä ilman helppoa rahaa kuitenkin siten että käsien läpi on kulkenut ties sataa tuhatta. Sucks.
Helppoa rahaa ei jokaiselle ole elämässä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104