Taas oli jonkin älyvapaan laita lahkon saarnaajia keskellä katua huutamassa ja meluamassa keskellä katua ja käännyttämässä ihmisiä. Tietenkin soitin poliisille ja pyysin noutamaan mokomat järjestysrauhan rikkojat pois.
Uskovaiset yrittävät aivopestä ihmisiä keskellä kirkasta päivää
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
No tuliko se väkivaltakoneisto paikalle pelastamaan sinua siitä hirveydestä?
- Anonyymi
Toimit väärin, oikea tapa on kuvata video kiperillä kysymyksillä ja pistää jakoon.
- Anonyymi
Riittää pelkkä kuvaaminen, ja youtube jako.
Hauska katsella hullunhauskoja keskiaikaisia ihmisiä 2000 luvulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää pelkkä kuvaaminen, ja youtube jako.
Hauska katsella hullunhauskoja keskiaikaisia ihmisiä 2000 luvulla.Tässä on kuvattu ainutlaatuista 3 D kuvaa jota edes fanaattinen ateisti ei voi kumota. https://www.youtube.com/watch?v=bvRqHFn9IYw
Kiitos Herralle tieteen kehityksestä!
- Anonyymi
Jumalan olemattomuus harmittaa uskovaisia. Siksi he kiljuvat kuin tapettavat siat.
"Uskovaiset yrittävät aivopestä ihmisiä keskellä kirkasta päivää"
Uskovaisiin ja puhelinmyyjiin voi kohdentaa samaa vastatoimintaa.
Itse jään aina juttelemaan, ummet ja lammet.
En tokikaan osta mitään, edes vartiotornia ilmaiseksi.
Mutta aikaa saa kulumaan hyvin kiiluvalilmäisen käännyttäjän kanssa.
Kerran sain houkutelluksi kaksi ...olikohan he vapaakirkkolaisia... baariinkin.
Eivät he olutta juoneet, mutta minä kyllä join ja oli oikein kivaa.- Anonyymi
Kyllä se on Jumalanvoima, jonka torjutte. Tiedätte sitten torjuneenne.
- Anonyymi
Vaatihan se melkoista poweria, että ihan Jumalan voiman kykenee torjumaan. Joko sillä pääsisi NHL:ään veskariksi?
- Anonyymi
Kyllä ne raappahousut on kaukana mistään voimasta joita minä olen tavannut ei niitä juuri narkkareista erota puhuvat sekavia olemattomista olijoista ja eivät noteeraa mitenkään kun yrität sanoa nätisti että saisinko olla rauhassa
- Anonyymi
Kuulostaa ihan yhtä uskottavalta kuin vakkaritrollin valheet tupakoivista ateisteista ja vähän kaikesta muustakin.
- Anonyymi
Tapahtuiko tämä Turussa? En ole enää vuosiin nähnyt näitä huutojulistajia muualla Suomessa kuin Turussa missä niitä aina välillä ilmestyy hyvällä säällä torin kulmalle mekastamaan kuin pahaiset kakarat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807