Iskeekö patiikki hä
Alko menöö remonttiin
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo! Tilasin lipun Tallinnan reissulle, otan auton matkaan ja lastaan täyteen. Kirkon parkkipaikalla tiistai aamusta on päivystys.
Kyllä sullekin riittää. Käteismaksu.- Anonyymi
Joo, se Alko kuulemma lopetethan.
Menkää jurvaan hakemaan mökeröä
- Anonyymi
Mullon kaapis yli 10 pulloo hyviä juomia ku joku vaan jois :)
- Anonyymi
Voi paskanmarjat! Teen pimeää remonttia ja maksaja tulee myöhään perjantana. Rahaa ei ole senttiäkään.
- Anonyymi
Kyllä on taas tasokasta keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on taas tasokasta keskustelua.
Alkomme siittetään Ideaparkkiin.
Siellä on niin valtavasti meikäläisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkomme siittetään Ideaparkkiin.
Siellä on niin valtavasti meikäläisiä.Ei sielä ketään siitetä, ja alkoa sinne ei tuu koskaan.
- Anonyymi
Minäkin innostuin viinanhaku matkasta Tallinnaan.
Hyvää halpaa ruokaa ja juomaa, tanssia kauniiden naisten kanssa. Myymälästä viinaa, kaljaa ja tuomisia, joidenka kanssa hyttiin pienille nokosille ennen satamaan tuloa.
Näin mä haaveilin halavattu….TV:s tuli mainos Tallinnan laivareisusta, ei ollu näitä iloja, ei....Tällä jumalan ilimalla pitäis roikkua narun pääs uikkareilla, iliman ruakaa ja juamaa.
Millä helekkaris mä juamat toisin kotia....uikkariisko? Ei tuu mitään.
Pitäkää tunkkinna, mä haen K-marketista kalijaa. - Anonyymi
paljonko oot juonu kun puhe ja kirjootus sammaltaa noin paljo,hä ?
- Anonyymi
Kellään kossua? Maksa 30€ potista. Päivä muuten pilalla.
- Anonyymi
Paavolassa teen itse kijun ja keitän sit ponua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavolassa teen itse kijun ja keitän sit ponua.
Täällä jo suu napsaa
- Anonyymi
Tua nyt on pikkujuttu . Mtta Almameria teki vähä lehtikauppojase koskettaa eniten lapualaasia
- Anonyymi
Kyllä näkee ettei tasapää körtit julkee tai uskalla käydä omassa viinakaupassa. Seinäjoella tai Kauhavalla käydään. Pieneni taas Alkon myymälä, kuin pyy maailmanlopun edellä.
- Anonyymi
pahaa niin vähän kuin mahollista
seinäjoella se näyttää possavan näköjään nyt kaikki
- niin se piispalan lennokuuskin tuolla hävis pelekäksi rautatie-surffailuiksi
- valakonen parakki rupiaa rapistumaan siä josta ei kirkua saa tekemälläkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahaa niin vähän kuin mahollista
seinäjoella se näyttää possavan näköjään nyt kaikki
- niin se piispalan lennokuuskin tuolla hävis pelekäksi rautatie-surffailuiksi
- valakonen parakki rupiaa rapistumaan siä josta ei kirkua saa tekemälläkäänApuvan Alko muutta Ideaparkkiin, kun kaikki apuvalaiset ovat jo siellä.
Tänään taas mennään sinne syömään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apuvan Alko muutta Ideaparkkiin, kun kaikki apuvalaiset ovat jo siellä.
Tänään taas mennään sinne syömään.Kaikki on yhtä tuhoisaa tuossa
- ylen-syönti matka shppailut ja viinakset ja kalliin aikansa tuhlaus-
- ei kantsi kehitellä itseään sellaiseksi mitäänsanomattomaksi hyppäämällä
Kyllä lapualaisella on parempaakin tekemistä, mitä löytyy näistä omista ympyröistä.
- Anonyymi
Alko pistää pulloon ja minä kaadan kalloon. Noin se menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?502787Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426