Alko menöö remonttiin

Iskeekö patiikki hä

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo! Tilasin lipun Tallinnan reissulle, otan auton matkaan ja lastaan täyteen. Kirkon parkkipaikalla tiistai aamusta on päivystys.
      Kyllä sullekin riittää. Käteismaksu.

      • Anonyymi

        Joo, se Alko kuulemma lopetethan.


    • Menkää jurvaan hakemaan mökeröä

    • Anonyymi

      Mullon kaapis yli 10 pulloo hyviä juomia ku joku vaan jois :)

    • Anonyymi

      Voi paskanmarjat! Teen pimeää remonttia ja maksaja tulee myöhään perjantana. Rahaa ei ole senttiäkään.

      • Anonyymi

        Kyllä on taas tasokasta keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas tasokasta keskustelua.

        Alkomme siittetään Ideaparkkiin.
        Siellä on niin valtavasti meikäläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkomme siittetään Ideaparkkiin.
        Siellä on niin valtavasti meikäläisiä.

        Ei sielä ketään siitetä, ja alkoa sinne ei tuu koskaan.


    • Anonyymi

      Minäkin innostuin viinanhaku matkasta Tallinnaan.

      Hyvää halpaa ruokaa ja juomaa, tanssia kauniiden naisten kanssa. Myymälästä viinaa, kaljaa ja tuomisia, joidenka kanssa hyttiin pienille nokosille ennen satamaan tuloa.

      Näin mä haaveilin halavattu….TV:s tuli mainos Tallinnan laivareisusta, ei ollu näitä iloja, ei....Tällä jumalan ilimalla pitäis roikkua narun pääs uikkareilla, iliman ruakaa ja juamaa.
      Millä helekkaris mä juamat toisin kotia....uikkariisko? Ei tuu mitään.

      Pitäkää tunkkinna, mä haen K-marketista kalijaa.

    • Anonyymi

      paljonko oot juonu kun puhe ja kirjootus sammaltaa noin paljo,hä ?

    • Anonyymi

      Kellään kossua? Maksa 30€ potista. Päivä muuten pilalla.

      • Anonyymi

        Paavolassa teen itse kijun ja keitän sit ponua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavolassa teen itse kijun ja keitän sit ponua.

        Täällä jo suu napsaa


    • Anonyymi

      Tua nyt on pikkujuttu . Mtta Almameria teki vähä lehtikauppojase koskettaa eniten lapualaasia

    • Anonyymi

      Kyllä näkee ettei tasapää körtit julkee tai uskalla käydä omassa viinakaupassa. Seinäjoella tai Kauhavalla käydään. Pieneni taas Alkon myymälä, kuin pyy maailmanlopun edellä.

      • Anonyymi

        pahaa niin vähän kuin mahollista
        seinäjoella se näyttää possavan näköjään nyt kaikki
        - niin se piispalan lennokuuskin tuolla hävis pelekäksi rautatie-surffailuiksi
        - valakonen parakki rupiaa rapistumaan siä josta ei kirkua saa tekemälläkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pahaa niin vähän kuin mahollista
        seinäjoella se näyttää possavan näköjään nyt kaikki
        - niin se piispalan lennokuuskin tuolla hävis pelekäksi rautatie-surffailuiksi
        - valakonen parakki rupiaa rapistumaan siä josta ei kirkua saa tekemälläkään

        Apuvan Alko muutta Ideaparkkiin, kun kaikki apuvalaiset ovat jo siellä.
        Tänään taas mennään sinne syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apuvan Alko muutta Ideaparkkiin, kun kaikki apuvalaiset ovat jo siellä.
        Tänään taas mennään sinne syömään.

        Kaikki on yhtä tuhoisaa tuossa
        - ylen-syönti matka shppailut ja viinakset ja kalliin aikansa tuhlaus-
        - ei kantsi kehitellä itseään sellaiseksi mitäänsanomattomaksi hyppäämällä

        Kyllä lapualaisella on parempaakin tekemistä, mitä löytyy näistä omista ympyröistä.


    • Anonyymi

      Alko pistää pulloon ja minä kaadan kalloon. Noin se menee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe