Iskeekö patiikki hä
Alko menöö remonttiin
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo! Tilasin lipun Tallinnan reissulle, otan auton matkaan ja lastaan täyteen. Kirkon parkkipaikalla tiistai aamusta on päivystys.
Kyllä sullekin riittää. Käteismaksu.- Anonyymi
Joo, se Alko kuulemma lopetethan.
Menkää jurvaan hakemaan mökeröä
- Anonyymi
Mullon kaapis yli 10 pulloo hyviä juomia ku joku vaan jois :)
- Anonyymi
Voi paskanmarjat! Teen pimeää remonttia ja maksaja tulee myöhään perjantana. Rahaa ei ole senttiäkään.
- Anonyymi
Kyllä on taas tasokasta keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on taas tasokasta keskustelua.
Alkomme siittetään Ideaparkkiin.
Siellä on niin valtavasti meikäläisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkomme siittetään Ideaparkkiin.
Siellä on niin valtavasti meikäläisiä.Ei sielä ketään siitetä, ja alkoa sinne ei tuu koskaan.
- Anonyymi
Minäkin innostuin viinanhaku matkasta Tallinnaan.
Hyvää halpaa ruokaa ja juomaa, tanssia kauniiden naisten kanssa. Myymälästä viinaa, kaljaa ja tuomisia, joidenka kanssa hyttiin pienille nokosille ennen satamaan tuloa.
Näin mä haaveilin halavattu….TV:s tuli mainos Tallinnan laivareisusta, ei ollu näitä iloja, ei....Tällä jumalan ilimalla pitäis roikkua narun pääs uikkareilla, iliman ruakaa ja juamaa.
Millä helekkaris mä juamat toisin kotia....uikkariisko? Ei tuu mitään.
Pitäkää tunkkinna, mä haen K-marketista kalijaa. - Anonyymi
paljonko oot juonu kun puhe ja kirjootus sammaltaa noin paljo,hä ?
- Anonyymi
Kellään kossua? Maksa 30€ potista. Päivä muuten pilalla.
- Anonyymi
Paavolassa teen itse kijun ja keitän sit ponua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavolassa teen itse kijun ja keitän sit ponua.
Täällä jo suu napsaa
- Anonyymi
Tua nyt on pikkujuttu . Mtta Almameria teki vähä lehtikauppojase koskettaa eniten lapualaasia
- Anonyymi
Kyllä näkee ettei tasapää körtit julkee tai uskalla käydä omassa viinakaupassa. Seinäjoella tai Kauhavalla käydään. Pieneni taas Alkon myymälä, kuin pyy maailmanlopun edellä.
- Anonyymi
pahaa niin vähän kuin mahollista
seinäjoella se näyttää possavan näköjään nyt kaikki
- niin se piispalan lennokuuskin tuolla hävis pelekäksi rautatie-surffailuiksi
- valakonen parakki rupiaa rapistumaan siä josta ei kirkua saa tekemälläkään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahaa niin vähän kuin mahollista
seinäjoella se näyttää possavan näköjään nyt kaikki
- niin se piispalan lennokuuskin tuolla hävis pelekäksi rautatie-surffailuiksi
- valakonen parakki rupiaa rapistumaan siä josta ei kirkua saa tekemälläkäänApuvan Alko muutta Ideaparkkiin, kun kaikki apuvalaiset ovat jo siellä.
Tänään taas mennään sinne syömään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apuvan Alko muutta Ideaparkkiin, kun kaikki apuvalaiset ovat jo siellä.
Tänään taas mennään sinne syömään.Kaikki on yhtä tuhoisaa tuossa
- ylen-syönti matka shppailut ja viinakset ja kalliin aikansa tuhlaus-
- ei kantsi kehitellä itseään sellaiseksi mitäänsanomattomaksi hyppäämällä
Kyllä lapualaisella on parempaakin tekemistä, mitä löytyy näistä omista ympyröistä.
- Anonyymi
Alko pistää pulloon ja minä kaadan kalloon. Noin se menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
