Koronaviruksen todelliset kasvot.

12

62

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo poika ei ole selviytynyt edes collegeen asti.

En käynnistä videota, jonka jo otsikossa on kaksi oikeinkirjoitusvirhettä ja jo ensimmäinen lähdelinkki johtaa tekijän omaan nettipuotiin ostoksille.

Tekijällä ei ole mitään mielenkiintoista kerrottavaa eikä myytävää.
      Kuten aina olen sanonut, nämä kaikki hei haloot ovat pelkkiä myynninedistämisvideoita.

• Flättärit ovat näemmä tässäkin asiassa ja asian tutkimisessa tavan tallaajia edellä. Tämä kertoo lättärien valveentuneisuudesta ja kykyä tutkia asioita itse, ei luoteta viranomaislähteisiin joilla on yleensä takana jokin poliittinen agenda.
      Itse videon katson kokonaan illemmalla kun on aikaa, näyttää olevan yli tunnin video kyseessä.

• Anonyymi

Delphin, ethän unohda lahjoittaa rahaa hyvän asian esiintuomiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Delphin, ethän unohda lahjoittaa rahaa hyvän asian esiintuomiseen.

Tilasin videonalla olevasta linkistä litteänmaan t-paidan, hinta 26 dollaria, toivottavasti siitä summasta menee osa myös hyväntekeväisyyteen videon tuottajan tukemiseen.

• Anonyymi
        Delphin kirjoitti:

Tilasin videonalla olevasta linkistä litteänmaan t-paidan, hinta 26 dollaria, toivottavasti siitä summasta menee osa myös hyväntekeväisyyteen videon tuottajan tukemiseen.

Mitä mielenterveys ongelmia sinulla on todettu delfiini?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mielenterveys ongelmia sinulla on todettu delfiini?

Tässä vielä linkki tuohon edulliseen 26 dollarin flättäri t-paitaan, hinta ei ole kallis, ja kannattaa muistaa että osa summasta menee littareiden vaihtoehtoisten tiedonvälityskanavien (youtubessa) tukemiseen. Eli paidan tilaamalla teet samalla hyväntekeväisyyttä.
        https://www.flatearthdoctrine.com/shop/

Paidassa on siis teksti:
        "Bible Says Flat Earth" Short Sleeve T-Shirt (black)

• Anonyymi

Litteään maahan uskova on kyllä menettänyt kaiken uskottavuutensa!

• Anonyymi

Koronavirus oli patentoitu jo v.2015.
      Mikäli se nyt on samanlainen se on tahallaan päästetty levitykseen.
      Luonnossahan virus olisi jo muuntunut erilaiseksi.

• Anonyymi

Lääketehtaat patentoivat viruksia kehittääkseen rokotteita. Kun yhdelle koronavirukselle on rokote kehitetty, on sen muuntelu nopeampaa kuin alusta alkaen kehittely.
        Väitteet, että nyt leviävä virus olisi biologinen ase, ovat naurettavia. Perin heikko ase, jos tappavuus on 2 % ja sekin kohdistuu enemmän vanhuksiin ja sairaisiin.

• Anonyymi

No olipas realistinen ja järkky kooste!

Valtamediamme senkus hyssyttelee vaan.
      Tänään oli Hesarissa uutinen että kiinalaisäijä oli juossut huoneensa pöydän ympäri 50 km alle viiteen tuntiin koska ulos ei ole menemistä.
      Ne ovat niitä kivauutisia.

• Anonyymi

Jengiä kaatuu suoraan turvalleen pitkin katuja. Ei tuon taudin hoitoon siis mitään sairaaloita tarvita.
        Lisäksi se tarttuu myös kosketustartuntana mistä ei puhuta mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Jengiä kaatuu suoraan turvalleen pitkin katuja. Ei tuon taudin hoitoon siis mitään sairaaloita tarvita.
        Lisäksi se tarttuu myös kosketustartuntana mistä ei puhuta mitään.

Yllätyin suuresti veli Fat_Earthin kommentista jossa kieltäytyy katsomasta ainutlaatuisia dokumentteja Kiinasta.

Olen kyllä huomannut että jos uskoo Kuukäynteihin ja rokotteisiin niin pyrkii myös vähättelemään Koronavirusta. Merkillinen yhteys mutta tosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe