Lerssin löyhkä

Anonyymi

Valtaosan turskien kyrvät haisee niin saatanan pahalle. Mikä helvetti siinä on, ettei niitä voi pestä kunnolla? Pakotatte huoran ottamaan iteltänne suihin ja pidätte vielä kyrpänne todella inhottavan hajuisena? Eikö teillä ole mitään rajoja? Vihaan suomalaisia junttisikamiehiä, jotka pakottaa ottamaan oksettavan hajuista kyrpäänsä suihin.

49

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalaiselle miehelle hygienia on edelleen asia, mitä ei osata! Sama se on otatko maksua tai et! Alapäätä ei vain osata pestä!

      • Anonyymi

        Onko se mikään ihme jos vehkeet löyhkää kun ilman kumia jörnitään aromipesiä eikä pestä homman jälkeen.. Hyi olkoon


      • Anonyymi

        Kai sentään jotkut osaavat, minä ainakin pesen päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sentään jotkut osaavat, minä ainakin pesen päivittäin.

        Samoin. Ei tulisi mieleenkään, että kehtaisin tarjota pesemättömänä. Samoin persvako kuuluu pestä ennen seksiä, sellainen metrien päähän löyhkäävä pesemätön persvako.. en ihmettele, jos ei naisia kiinnosta mennä lähellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Ei tulisi mieleenkään, että kehtaisin tarjota pesemättömänä. Samoin persvako kuuluu pestä ennen seksiä, sellainen metrien päähän löyhkäävä pesemätön persvako.. en ihmettele, jos ei naisia kiinnosta mennä lähellekään.

        Nyt olikin kyse huorasta kun on itsekin sitä pesäänsä rahasta jaellut.. Se otetaan vastaan mitä on tarjolla jos kerta noin epätoivonen jotta huoraamalla elättää itsensä turha tänne itkeä 😩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olikin kyse huorasta kun on itsekin sitä pesäänsä rahasta jaellut.. Se otetaan vastaan mitä on tarjolla jos kerta noin epätoivonen jotta huoraamalla elättää itsensä turha tänne itkeä 😩

        Olen kyllä eri mieltä. Ei se, että joku elättää itsensä seksiä myymällä alenna hänen ihmisarvoaan. Syitä voi olla monia aina valtavasta seksintarpeesta epätoivoiseen taloudelliseen tilanteeseen. Ihan vastaavalla tavalla voitaisiin eläkeläisistä todeta, että he ovat ainoastaan yhteiskunnan kuluerä ja heistä tarvitsee päästä mahdollisimman halvalla eroon. Ei näin, vaan he ovat arvokkaita ihmisiä hekin ja oikeutettuja inhimilliseen ja asialliseen kohteluun. Myös kanssaihmisten hygienian osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä eri mieltä. Ei se, että joku elättää itsensä seksiä myymällä alenna hänen ihmisarvoaan. Syitä voi olla monia aina valtavasta seksintarpeesta epätoivoiseen taloudelliseen tilanteeseen. Ihan vastaavalla tavalla voitaisiin eläkeläisistä todeta, että he ovat ainoastaan yhteiskunnan kuluerä ja heistä tarvitsee päästä mahdollisimman halvalla eroon. Ei näin, vaan he ovat arvokkaita ihmisiä hekin ja oikeutettuja inhimilliseen ja asialliseen kohteluun. Myös kanssaihmisten hygienian osalta.

        Näin! En itse myy seksiä, mutta mistä huoraviha kumpuaa? Ja ei mitään ikäviä kommentteja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin! En itse myy seksiä, mutta mistä huoraviha kumpuaa? Ja ei mitään ikäviä kommentteja!

        “Asiakaspalvelijat” haukutaan aina. Joillakin on niin paha olla, että pitää purkaa johonkin, ei saa muuten, niin vituttaa. Juntteja on vain niin paljon ja ainakin näillä keskustelupalstoilla, ei tiedetä mistään mitään, on paljon mieleltään sairaita ihmisiä ..,olisiko tässä joitakin syitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        “Asiakaspalvelijat” haukutaan aina. Joillakin on niin paha olla, että pitää purkaa johonkin, ei saa muuten, niin vituttaa. Juntteja on vain niin paljon ja ainakin näillä keskustelupalstoilla, ei tiedetä mistään mitään, on paljon mieleltään sairaita ihmisiä ..,olisiko tässä joitakin syitä?

        Aivan, todellakin on paljon juntteja, ja sitten on paljon naisena esiintyviä miehiä jotka vedättää täällä meitä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        “Asiakaspalvelijat” haukutaan aina. Joillakin on niin paha olla, että pitää purkaa johonkin, ei saa muuten, niin vituttaa. Juntteja on vain niin paljon ja ainakin näillä keskustelupalstoilla, ei tiedetä mistään mitään, on paljon mieleltään sairaita ihmisiä ..,olisiko tässä joitakin syitä?

        Uskoisin että näin se menee! Paha on olla ihmisillä ja se näkyy joka puolella! T mielenterveyshoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, todellakin on paljon juntteja, ja sitten on paljon naisena esiintyviä miehiä jotka vedättää täällä meitä miehiä.

        No en minä ainakaan ole mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, todellakin on paljon juntteja, ja sitten on paljon naisena esiintyviä miehiä jotka vedättää täällä meitä miehiä.

        Hauku huora päivässä niin hyvä mieli tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, todellakin on paljon juntteja, ja sitten on paljon naisena esiintyviä miehiä jotka vedättää täällä meitä miehiä.

        Onko sinullakin paha olo?


      • Anonyymi

        Onko sinulla paljonkin kokemusta maksullisissa käymisestä?Onko sinun paha olla?


      • Anonyymi

        Ei sitä pysty enää hoitamaan kuntoon! Täällä ilmaisee vain miten idiootti on! Veikkaan että haukkuu minua seuraavaksi idiootiksi tai kun nyt miettii hetken niin jotakin fiksumpaa! 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä pysty enää hoitamaan kuntoon! Täällä ilmaisee vain miten idiootti on! Veikkaan että haukkuu minua seuraavaksi idiootiksi tai kun nyt miettii hetken niin jotakin fiksumpaa! 🤣🤣🤣🤣

        Täällä sana on vapaa ja niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää niihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sana on vapaa ja niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää niihh

        Sattuuko pahastikin?


    • Anonyymi

      Lerssiä haudotaan hiessä ja kusitIpoissa päivä ja sit ilolinnun hoitoon. Pieni huljaisu vedellä ikäänkuin voimistaa hajut. Help!

    • Anonyymi

      Sillin hajuinen pippeli

    • Anonyymi

      Minä pesen itseni ennen parturia ennen lääkäriä ja tietty ennen seksiä tietty normi päivittäiset pesut myös. Parturissa käyn kerran kuukaudessa lääkärissä satunnaisesti , seksin takia en juurikaan joudu pesulla käymään no eipä ole bbw pyllyjä isommin kohdalle osunut.

    • Anonyymi

      Eikö vanhemmat oo opettanut käymään pippelipyykillä?

    • Anonyymi

      Kyllä se sama pätee huoriinkin ja seksiä myyviin/tarjoaviin naisiin muutenkin että se löyhkä on kyllä aikamoinen. Eikä yleensä ulkonäössä muutenkaan ainakaan kehumista.

    • Anonyymi

      Turskan läskimahan alta löytyy löyhkäävä sillipippeli.

      • Anonyymi

        Oikeesti 🤮 No ei tule raha helpolla. Hyi hitto, smegma-kalu.


      • Anonyymi

        Kimara tyttöä myytiin SO:lla jo kun oli vielä alaikäinen, kyrpien hajusta valittava homppeli oli myyjänä.


    • Anonyymi

      Naijessa puhistuu, sano Pellonpää kullia.
      - Suomalainen filmialan sananlasku

    • Anonyymi

      Minä maksan ja sinä otat. Siitähän sulle huoralle maksetaankin, tyttöystävä ihan eri juttu.!! Menikö tää nyt kaaliin.

    • Anonyymi

      Kuka se käskee ottaaan suihin ollenkaan?

      • Anonyymi

        Turskat pakottaa. Siitä tulee huoralle erinäisiä hankaluuksia jälkeenpäin, jos ei ota suihin. :/


    • Anonyymi

      Samaoahan se pätee itse huoriinkin eipä nekään aina niin juuripesseen puhtaita ole

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe