Espanjan brutaalit on saatava kuriin ja heti!
https://www.suomenuutiset.fi/huhtasaari-huolissaan-metsastyskoirien-kohtelusta-espanjassa/
Missä adressi, allekirjoitan heti!
Espanjan eläinrääkkääjät
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kipinkapin sinne kuvaamaan ja kahlehtimaan itsensä sonniin ketjuilla. Heiii EVR
- Anonyymi
Itse metsästyskoiran omistajana. Pidän tuota järjettömänä touhuna.
- Anonyymi
Samanlaista rääkkäämistä härkätaistelutkin ovat näillä espanjalaisilla,taitaa kaikki ruskeasilmäiset kansat olla eläinrääkkäjiä..
- Anonyymi
Metsästyksen nimissä nyt on lupa tehdä vähän mitä hyvänsä
- Anonyymi
Koirametsästys pitäisi kieltää kokonaan. Jos metsästäjä on niin tumpelo, ettei saalista itse saa niin pysyköön kotona.
Ainoastaan noutokoira voi puoltaa paikkaansa.- Anonyymi
On kaksi Basset Houndia ja naapurit kysyvät metsästänko. En. Kävisivät kuulemma hyvin kanijahdissa.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=poumCTi0C6s
Härkätaistelun pitää olla tällaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133