Kelpaisiko teille kristitty homo Buttigieg pressaksi?

Anonyymi

Taitaisi olla Suomen tosikristityille vaikeampi paikka kuin Suomen ateisteille, jos Pete valittaisiin presidentiksi, (johon en ainakaan vielä tässä vaiheessa usko)?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla antikristusainesta.
      Mukamas homoseksuaalinen kristitty. Kamala irvokas käsitehirviö. Ei sellaista oikeasti voi olla olemassa. Kumavat toinen toisensa.
      Jumala asettaa esivallat ja hallitsijat. Toivottavasti ko. poliitikko jää pelkästään tähdenlennoksi, mutta jos Jumala haluaa rangaista Amerikan kansaa, Hän saattaa sallia hänen päästä valtaan. Joka tapauksessa ko. mies ei voi olla siunaukseksi Amerikalle, eikä muulle maailmalle.

      • Trump taitaa olla parempaa antikristusainesta.
        "Jumala asettaa esivallat ja hallitsijat. "Asettiko hän Hitlerin ja Stalininkin?


      • Anonyymi

        Et taida olla ainakaan Jumala.


      • Anonyymi

        Täällähän oli juttua homoseksuaalista papista, jonka ratkaisun tosiuskovatkin hyväksyivät.


      • Anonyymi
        dikduk kirjoitti:

        Trump taitaa olla parempaa antikristusainesta.
        "Jumala asettaa esivallat ja hallitsijat. "Asettiko hän Hitlerin ja Stalininkin?

        Arvasin, että tämä kysymys saattaa nousta esiin.
        Room.13:1 Kuitenkin selvästi sanoo näin: " Jokaisen tulee olla alamainen sille esivallalle, jonka alainen hän on. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta. Ne esivallat, jotka ovat olemassa, ovat Jumalan asettamia". RK
        Jumala siis salli Hitlerin ja Stalinin nousta valtaan syistä, jotka vain Hän yksin tietää.
        On kuitenkin tiedostettava, että Hitlerin ja Stalinin pahuus ja julmuudet eivät olleet Jumalasta, vaan ihmisen syntiinlankeemuksen seurauksena pahuus on saanut ihmiset valtaansa, ja sen seuraukset ovat nähtävissämme.
        Raamatun mukaan ihmiskuntaa tulee vielä koettelemaan paljon suurempi pahuus ja julmuudet, kuin mitä Hitler ja Stalin saivat aikaan. Raamatun mukaan tulee sellainen ahdistuksen ja vihan aika, jollaista ei ole koskaan aiemmin ollut, eikä enää sen jälkeen milloinkaan tule.
        Matt. 24:21 " Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule".

        Ilm. 3:10 "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

        Kannattaa olla valmis, sillä Jeesus tulee lupauksensa mukaisesti noutamaan omansa pois täältä maan päältä ennen tuota aikaa.
        1. Tess. 5:9 sanoo "Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta."


      • Anonyymi

        Ennenkuin tiesin tästä miehestä mitään ja ainoastaan näin hänen esiintymisensä lavalla, ajattelin, että se on joku lavanreunaa ees'taas ravaava helluntaisaarnaaja. On sellaiset elkeet. Ja niinhän hän olikin! Itseeni tuollainen, juppimainen "nuorekas kaupparatsu" / "raamattukauppias"-tyyli ei vetoa. Puhua ne osaa, ovat siihen koulutettuja. Näihin törmää yleensä kauppakeskuksissa myymässä vierasta sähköä tai tarjoamassa nopeampaa kännyliittymää.

        Liian nuori. Ja liian naiivi. Ei hän pysty muuttamaan / uudistamaan USA:ta. Siitä tulisi kuin Suomen nykyhallitus ja USA:n mitoissa se olisi todellinen tuhotyö.

        Ehkä vilpitön. Ehkä huijari. Uskon, että hän edustaa jotakuta muuta henkilöä, joka hallitsee hänen taustaltaan, ohjailee, vetää naruista. Niinkuin Suomen hallitustakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että tämä kysymys saattaa nousta esiin.
        Room.13:1 Kuitenkin selvästi sanoo näin: " Jokaisen tulee olla alamainen sille esivallalle, jonka alainen hän on. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta. Ne esivallat, jotka ovat olemassa, ovat Jumalan asettamia". RK
        Jumala siis salli Hitlerin ja Stalinin nousta valtaan syistä, jotka vain Hän yksin tietää.
        On kuitenkin tiedostettava, että Hitlerin ja Stalinin pahuus ja julmuudet eivät olleet Jumalasta, vaan ihmisen syntiinlankeemuksen seurauksena pahuus on saanut ihmiset valtaansa, ja sen seuraukset ovat nähtävissämme.
        Raamatun mukaan ihmiskuntaa tulee vielä koettelemaan paljon suurempi pahuus ja julmuudet, kuin mitä Hitler ja Stalin saivat aikaan. Raamatun mukaan tulee sellainen ahdistuksen ja vihan aika, jollaista ei ole koskaan aiemmin ollut, eikä enää sen jälkeen milloinkaan tule.
        Matt. 24:21 " Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule".

        Ilm. 3:10 "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

        Kannattaa olla valmis, sillä Jeesus tulee lupauksensa mukaisesti noutamaan omansa pois täältä maan päältä ennen tuota aikaa.
        1. Tess. 5:9 sanoo "Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta."

        Eli Stalin ja Hitlerin teot ovat kristittyjen mielestä oikeastaaan kristinuskon Jumalan tekoja koska sen Jumala heidät virkaansa asetti?
        Teillä on tuo taivas pakopaikkana, me muut jäämme tänne kun kristinuskon uskovat on temmattu yläilmoihin. Tässäkin näkee että opinne mukaan se mitä hepr. raamattu lupaa tapahtuvan messiaan toiminnan aikana täällä meidän maapallollamme, ei teidän mukaanne koskaan tapahdu, tulee vain tempauksia, Jeesuksen paluu ja paluun paluu.Tulijärviä ja sotaa saatanaa vastaan ja lopulta kuoleman jälkeinen helvetti meille muille. Osa teistä on sitten vielä kuolemattomiakin, vai kuolevatko yläilmoihin temmatut kuitenkin jossain vaiheessa?


    • Anonyymi

      Lieköhän ihan oikea uskova. He ovat harvoin demokraatteja, mutta kai mahdollista.

      • Anonyymi

        Eniten demokraatteja äänestävät mustat naiset ovat syviten uskovainen ihmisryhmä Usassa.


    • Anonyymi

      Ei tietenkään kelpaa, kun on amerikkalainen ja Suomessa kelpaa presidentiksi vain suomalainen.

      • Anonyymi

        Ei nämä tällä sivustolla provoavat amerikansuomalaiset kiihkokristityt ymmärrä kuin omia trumpismejaan.


    • Anonyymi

      Monelle tosikristitylle kelpaa Halla-ahokin, joten kai tuo homous on tärkeämpi kriteeri kuin usko.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa, jos ei toteuta kumppaninsa kanssa sodomiaa, kuten moni uskis on kertonut.

    • Anonyymi

      Komea kaveri :)
      työikäinen ... sotasankari ja avioliitossa !! mikä ettei

    • Anonyymi

      Puttikieppi - Onko se asento?

      • Anonyymi

        Nimi on maltalainen.
        "Ja merestä nousee Peto..."

        Pete Maltaita. 👹


    • Mitä hemmettiä se suomalaisille kuuluu minkälaisen pressan USA valitsee.
      Ei tavallisilla tolkun suomalaisilla ole äänioikeutta USA:ssa.
      Persuista en mene sanomaan mitään.

    • Anonyymi

      Onpa hassu yhteensattuma jos homon nimi on "Buttigieg"

      vai liekö sattumaa? Voihan se olla että tyyppi on ottanut itselleen tuollaisen nimen, päätettyään ruveta homoksi.

      Joka tapauksessa, hupaisa yhdistelmä!

      • Oletko sinä muuten päättänyt, ettet rupea homoksi?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe