Jumalaa tai Jeesusta ei ole näkynyt

Anonyymi

joten voin olla varma siitä, että Jumalaa ei ole olemassa ja kertomukset Jeesuksen kuolleista heräämisestä eivät ole tosia.

Minulla ei ole mitään kokemusta syntien anteeksisaamisesta eikä edes tarvetta saada niitä anteeksi, sillä en tiedä, mitä synti on ja miksi se pitäisi saada anteeksi joltakin mielikuvitusolennolta sen sijaan, että saisin sen anteeksi niiltä ihmisiltä, joita vastaan olen ehkä joskus rikkonut (vaikka en olekaan).

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän Viljoakaan ole näkynyt. Eihän!

    • Anonyymi

      Aloitus kuulostaa ihan uskovaisen tekstiltä.

    • Anonyymi

      Taitaa taas olla tuttu uskovainen trolllimme tämänkin aloituksen takana....

      • Anonyymi

        Sitä minäkin arvelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin arvelen.

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Minä olen saanut syntini anteeksi, olen nähnyt Jeesuksen ja Jumala on vastannut moniin rukouksiini sekä johdattanut minua ihmeellisellä tavalla ja antanut nähdä ihmeitä ja merkkejä, joten tiedän, että Jumala on olemassa ja Jeesuksen Kristuksen evankeliumi on tosi.

    • Anonyymi

      "Jumalaa tai Jeesusta ei ole näkynyt

      joten voin olla varma siitä, että Jumalaa ei ole olemassa ja kertomukset Jeesuksen kuolleista heräämisestä eivät ole tosia"

      Et ole varmasti nähnyt isoisäsi isosisän isoisääsi ja kuitenkin varmasti uskot, että hän on ollut olemassa.

    • Anonyymi

      "Jumalaa tai Jeesusta ei ole näkynyt"

      Neuvostoliittolainen kosmonautti Juri Gagarin sanoi avaruuslentonsa jälkeen, ettei hän nähnyt matkallaan Jumalaa.

      Kun amerikkalaiselta Apollo 15 avaruusaluksen astronautilta, James Irwiniltä, joka kävi kuussa kahden toverinsa kanssa 1971 kysyttiin samaa asiaa, hän vastasi:

      "Suurin osa avaruusmiehistä on täysin eri mieltä Gagarinin kanssa. Melkein kaikki palaavat avaruudesta uudella tavalla tietoisina Jumalan olemassaolosta ja luomisteoista. Kun näkee maan kauneudessaan ja ymmärtää kuinka Jumala pitää yllä koko universumia, käsittää, ettei tämä ole sattumaa, vaan Jumalan suunnitelmaa. Kaikki todisti meille Jumalasta, kaikki vahvisti uskoamme, kaikki osoitti jumalallista voimaa."

      Irwin jatkaa:
      "Minulle kerrottiin pari vuotta sitten, että nuori tyttö oli lähettänyt kysymyksen Gagarinille: "Ette nähnyt Jumalaa, mutta oliko teillä puhdas sydän." Tuo tyttö tajusi koko asian: Jumalan voi nähdä vain puhtaalla sydämellä (Matt.5:8). - ihmisen sieluntila on ratkaiseva. Jos avaudut, näet Jumalan - Hänen luovan voimansa ja täydellisyytensä - ja kunnioitat Häntä."

      Ote kirjasta "Me löysimme", Karas-Sana 1981, sivu 132.

      Jeesus sanoi vuorisaarnassaan: "Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan" (Matt.5:8)

      • Anonyymi

        "puhdassydämiset...saavat nähdä Jumalan"

        Pipipäät saavat nähdä harhoja.


    • Anonyymi

      Nälänhädän iskiessä kommentoit saldollasi sitten.

    • "Jumalaa tai Jeesusta ei ole näkynyt"

      Voisikohan syy olla sama kuin se, miksi rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa?

      • Anonyymi

        Miksi rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.


      • Anonyymi

        Miksi rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.


      • Vertaukset ovat ontuvia.

        Otetaan käsittelyyn ensin hiiri ja kissa.

        Kissalla, jos ei saa mitään muuta ruokaa, on tarve löytää hiiri. Hiirellä taas on tarve löytää omaa ruokaansa, kuten jyviä, törmäämättä kissaan.

        Molemmat ovat nisäkkäitä ja yöeläimiä, ja molemmilla hyvä hajuaisti.

        Nyt jos otetaaan tähän kaikkitietäväinen jumalolento mukaan, niin sehän tietää tismalleen, missä jokaikinen maailman hiiri ja kissa on, sikäli mikäli olisi itse olemassa (paitsi tietysti Raamatun luomiskertomuksen jumala, jolta oli hukassa kaksi ihmistä, jotka oli itse oli juuri eilissäpäivänä valmistanut, ja vieläpä varsin pienellä alueella).

        Kissa taas ei ole kaikkitietäväinen. Se ei tiedä missä itsekukin hiiri on. Hiiretkään ei tiedä missä itse kutkin niiden saalistajaeläimet ovat. Voivat vain arvella toistensa hajujäljistä ja muiden aistien perusteella.


    • Anonyymi

      No koska olet varma että Jumalaa ei ole olemassa, niin etkös sinä ole silloin sujut Raamatun ja kristinuskon kanssa.
      Eli muutama vuosi, vuosikymmen vielä elämää. Sitten kuolema ja ruumisarkussa sinut laketaan hautaan ja se oli sitten siinä.
      Etkö ajattelekin näin.

      • Anonyymi

        Ei ketään lasketa ruumisarkussa hautaan.
        Kun olet kuollut, sinua ei ole enään olemassa.
        Aika hyvä yritys taas, uskikselta.


      • Siltähän se vaikuttaa. Melko iljettävää ajatella että ruumis melko pian murskaantuu kun laitetaan 2 metriä maata päälle. Ja kylmäkin haudassa varmaan on. Kyllä polttohautaus olisi siistimpää.

        Raatokärpästen toukista en viitsi edes mainita.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Siltähän se vaikuttaa. Melko iljettävää ajatella että ruumis melko pian murskaantuu kun laitetaan 2 metriä maata päälle. Ja kylmäkin haudassa varmaan on. Kyllä polttohautaus olisi siistimpää.

        Raatokärpästen toukista en viitsi edes mainita.

        Polttohautaus sopii artisteille.
        Helvetin esikartanona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttohautaus sopii artisteille.
        Helvetin esikartanona.

        ateisteille


    • Anonyymi

      Nordealle tai sammolle voit myyydä pelkästään itsesi.

    • Anonyymi

      Aloittajan tapauksessa sokea taluttaa rampaa.

      • Anonyymi

        heh,teidän juttuja.sehän oli aikansa "spede"jonka toilailuja jotkut kirjoittivat ylös.
        muut muokkasivat juttua aikojen saatossa.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt Jumalaa, mutta Jeesuksen ja enkeleitä olen nähnyt moneen eri otteeseen. Näöltään Jeesus oli sellainen kuin Raamattu hänet kuvaa apostoli Paavalin ilmestyksessä ja samaa näköä oli myös kuin Johanneksen ilmestyksessä (Apt 9 ja Ilm 1). Tosi kirkas henkiolento ja kuuluva selvä ääni, niin että ymmärsin, mitä hän sanoi minulle. Ja hän sanoi:

      "Mene ja kerro tämä evankeliumi kaikille maan kansoille, kunnes minä tulen!"

      Olivat selvät sanat ja ohjeet, niin että on ollut helppoa totella sitä käskyä ja ilmestyksen sanomaa.

      Enkeleitä olen nähnyt kaksi kertaa. Eka kerralla enkeli tuli ja veti minut ulos autosta kolarin jälkeen. Hän pani kätensä murtuneiden jalkojeni päälle ja ne paranivat. Revennyttä pernaa hän ei parantanut eikä kertonut miksi jätti sen ja muutaman ruhjeen parantamatta. No, joka tapauksessa kiitin häntä jalkojeni parantamisesta ja sen jälkeen hän nousi ylös taivaalle ja katosi pilven taakse. Hänellä oli kaksi isoa siipeä, joiden avulla hän lensi.

      Toinen kerta oli kesämökillä. Olin veneellä kalastamassa, mutta en saanut kaloja. Yhtä äkkiä näin enkelin istuvan veneen keulatuhdossa ja hän sanoi, että heitä vapasi tuonne etuoikealle. Tein käskyn mukaan ja sain heti 150 grammaa painavan ahvenen. Sen jälkeen enkeli katosi enkä ehtinyt häntä edes kiittää.

      Jotta kyllä niitä ihmeitä yhä vielä tapahtuu, mutta jostakin syystä ei ateisteille. Tai jos tapahtuisi ateisteille, niin näistä tulisi uskovia. Ei silti tapahdu ateisteille. Aamen.

      • 150 gr!!! Ei edes 2 kg:n siikaa!!!!


    • Anonyymi

      Trööttani tekee taas ahkerasti avauksia ja vastaa niihin vielä ahkerammin. Ehkä hän kohta tulee vielä kertomaan kuinka on maistellut viinejä ja paistanut sisäfilettä koko viikonlopun vaikka viikonloppu on vasta alkanut.

      • Anonyymi

        Trööttani vie tätä palstaa 100-0!


    • Anonyymi

      > joten voin olla varma siitä, että Jumalaa ei ole olemassa ja kertomukset Jeesuksen kuolleista heräämisestä eivät ole tosia.

      Oletko nähnyt painovoimaa?

      Mutta joo, onneksi Jeesuksen olemassaolon uskominen ei ole niin tärkeää. Tärkeää on, että ihminen olisi vanhurskas, koska vanhurskas ihminen tekee hyvää.

      "Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman. Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä."
      Joh. 12:47-48

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      " Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe