Teuvo Suni, VÄÄRÄ PROFEETTAKO?

Kaikille Saatanan Paavalille sanelemilla opeilla ja valheen armo hengellä tekopyhitetyille  ja Jumalan jo paaduttamille: KYLLÄ.

Niille harvoille, jotka Jumala on varjellut lähettämältään rajulta eksytykseltä: EI.
Jotka eivät ole lähteneet näiden perään:

Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä.

https://www.facebook.com/teuvo.suni

Se on julkinen profiili, jota kaikki facebookkiin kirjautuneet saavat vapaasti lukea. Eikä kenenkään tarvitse pelätä pappien vihaa, jos saisivat tietää, että tuokin on Teuvo Sunin kaveri.

Sieltä löytyy kaikki se totuus, mitä Pyhä Henki on tähän mennessä paljastanut tästä Jumalan lähettämästä rajusta eksytyksestä.

Siellä olen avoimesti kertonut elämästäni kaiken, äidin kohdusta alkaen, jolloin Pyhä Henki kävi jo minut valitsemassa tehtävään, jonka 50 vuoden kuluttua miehelle antoi.

Tietämättäni hän johdatti elämäni kaikki vaiheet niin, että kun hän tämän tehtävän antoi olin siihen valmis. En heti, mutta lähes neljän kuukauden hiostamisen jälkeen:

Yölliset opetukset jatkuivat. 11.8.1985 olin taivaan kirkkaudessa , Lappeenrannan kirkossa,kun Kristus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen.

8.11.1988 03.30 heräsin samanlaiseen kirkkauteen omassa kodissani. Ja sama tuttu ääni puhui:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

"Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!" Ja helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle:

"Tässä olen, omapa on valintasi!"

Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 31 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDFESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilo irti kävellen, hiihtäen, luistellen ja avannossa käyden.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattohoidosta takaisin elämään!

• "Te vihaatte sitä, joka kertoo totuuden."

• "Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4393
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1506
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      240
      1359
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1003
    Aihe