Avoin kysymys Korson serakunnan oikeuskomiteille. Montako avioliittoa olette tuhonneet. Montako kertaa olette rikkoneet ihmisoikeussopimuksia . Paljonko olette aiheuttaneet,serakuntaan kuulumattomille omaisille tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä. Milloin tulette julkisuuteen ja tunnustatte syntinne,te toivottomat karttajat. Vai oletteko kaikkiRoppposen saappaan alla,
Oikeuskomiteoiden synnit
10
90
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeuskomiteat jalkapuuhun ja kuulusteltavat antamaan niille raippoja persuksille.
- Anonyymi
Vanhimpien toimintaa ohjaa heidän omat kuvitelmansa, ei mikään pyjä henki. Ja tietysyi se naisilta kielletty kapistus, kaikki miehetkään eivät saa lukea. Naisen kannattaa pyyhkiä sillä takapuoltaan, hilloaikaan.
- Anonyymi
Eihän vanhinten nimitystäkään ohjaa Pyhä Henki.
Nimittäisikö Pyhä Henki seksuaalisesti poikkeavia vanhimpia m.m. pedofileja?
Koko uskonto on pelkkä vitsi.
- Anonyymi
Suosittelen haastattelun antamista vaikka iltalehdelle. Totuus karttamisesta ja kaikki oikeuskomiteaaan osallistuneiden nimet.
- Anonyymi
O . .ou. Minunkin nimeni sitten pitäisi sinne laittaa. Olenhan minäkin sitä " harrastanut" JT- vanhin aikanani. Vaikka kyllä hävetti, ja sen yhden kerran jälkeen kieltäydyinkin aina kunniasta. Niinhärskiä touhua se oli.
Kyseltiin kaikenlaista. Tosin minä olin vaan siinä komiteassa se joka toivoi että tämä kyseleminen loppuisi pian.
Kaikenlaista p . .kaa sitä on tullut tehtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O . .ou. Minunkin nimeni sitten pitäisi sinne laittaa. Olenhan minäkin sitä " harrastanut" JT- vanhin aikanani. Vaikka kyllä hävetti, ja sen yhden kerran jälkeen kieltäydyinkin aina kunniasta. Niinhärskiä touhua se oli.
Kyseltiin kaikenlaista. Tosin minä olin vaan siinä komiteassa se joka toivoi että tämä kyseleminen loppuisi pian.
Kaikenlaista p . .kaa sitä on tullut tehtyä.Kunnioitan sinua että osaat hävetä,toisin kuin Laaksonen Rannikko ja Bergman
- Anonyymi
Minustakin kannattaisi ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin tai siihen naistoimittajaan, joka on jehovista eronnut ja nykyisin julkisuudessa toimittajana ja juontajana.
On turhaa hienotunteisuutta uhreilta vaieta tapahtumista, julkisuuteen vaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin kannattaisi ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin tai siihen naistoimittajaan, joka on jehovista eronnut ja nykyisin julkisuudessa toimittajana ja juontajana.
On turhaa hienotunteisuutta uhreilta vaieta tapahtumista, julkisuuteen vaan!Mitä enemmän julkisuutta, sitä useampi välttyy tältä kaikelta pahuudelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitan sinua että osaat hävetä,toisin kuin Laaksonen Rannikko ja Bergman
Onko Laaksosestakin tullut tommonen? Enpä olis uskonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Laaksosestakin tullut tommonen? Enpä olis uskonut.
Seura tekee kaltaisekseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1444847Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793522SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt292537SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402213Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä592049Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231981Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851973Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191448Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään981256