Oikeuskomiteoiden synnit

Avoin kysymys Korson serakunnan oikeuskomiteille. Montako avioliittoa olette tuhonneet. Montako kertaa olette rikkoneet ihmisoikeussopimuksia . Paljonko olette aiheuttaneet,serakuntaan kuulumattomille omaisille tarpeetonta tuskaa ja kärsimystä. Milloin tulette julkisuuteen ja tunnustatte syntinne,te toivottomat karttajat. Vai oletteko kaikkiRoppposen saappaan alla,

10

116

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeuskomiteat jalkapuuhun ja kuulusteltavat antamaan niille raippoja persuksille.

• Anonyymi

Vanhimpien toimintaa ohjaa heidän omat kuvitelmansa, ei mikään pyjä henki. Ja tietysyi se naisilta kielletty kapistus, kaikki miehetkään eivät saa lukea. Naisen kannattaa pyyhkiä sillä takapuoltaan, hilloaikaan.

• Anonyymi

Eihän vanhinten nimitystäkään ohjaa Pyhä Henki.
        Nimittäisikö Pyhä Henki seksuaalisesti poikkeavia vanhimpia m.m. pedofileja?
        Koko uskonto on pelkkä vitsi.

• Anonyymi

Suosittelen haastattelun antamista vaikka iltalehdelle. Totuus karttamisesta ja kaikki oikeuskomiteaaan osallistuneiden nimet.

• Anonyymi

O . .ou. Minunkin nimeni sitten pitäisi sinne laittaa. Olenhan minäkin sitä " harrastanut" JT- vanhin aikanani. Vaikka kyllä hävetti, ja sen yhden kerran jälkeen kieltäydyinkin aina kunniasta. Niinhärskiä touhua se oli.
        Kyseltiin kaikenlaista. Tosin minä olin vaan siinä komiteassa se joka toivoi että tämä kyseleminen loppuisi pian.
        Kaikenlaista p . .kaa sitä on tullut tehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

O . .ou. Minunkin nimeni sitten pitäisi sinne laittaa. Olenhan minäkin sitä " harrastanut" JT- vanhin aikanani. Vaikka kyllä hävetti, ja sen yhden kerran jälkeen kieltäydyinkin aina kunniasta. Niinhärskiä touhua se oli.
        Kyseltiin kaikenlaista. Tosin minä olin vaan siinä komiteassa se joka toivoi että tämä kyseleminen loppuisi pian.
        Kaikenlaista p . .kaa sitä on tullut tehtyä.

Kunnioitan sinua että osaat hävetä,toisin kuin Laaksonen Rannikko ja Bergman

• Anonyymi

Minustakin kannattaisi ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin tai siihen naistoimittajaan, joka on jehovista eronnut ja nykyisin julkisuudessa toimittajana ja juontajana.
        On turhaa hienotunteisuutta uhreilta vaieta tapahtumista, julkisuuteen vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin kannattaisi ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin tai siihen naistoimittajaan, joka on jehovista eronnut ja nykyisin julkisuudessa toimittajana ja juontajana.
        On turhaa hienotunteisuutta uhreilta vaieta tapahtumista, julkisuuteen vaan!

Mitä enemmän julkisuutta, sitä useampi välttyy tältä kaikelta pahuudelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnioitan sinua että osaat hävetä,toisin kuin Laaksonen Rannikko ja Bergman

Onko Laaksosestakin tullut tommonen? Enpä olis uskonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Laaksosestakin tullut tommonen? Enpä olis uskonut.

Seura tekee kaltaisekseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      438
      1886
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1227
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      69
      1125
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      111
      1110
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      964
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      773
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe