Voi sanoa että Raamattu on elämän ohjekirja.
Siitä eivät tykkää tyhmät, jotka eivät tajua sitä tai ne, joiden elämä on tuhoutunut heidän itsensä takia.
Raamattu on elämän ohjekirja
43
64
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu ei ole fundamentalistisesti luettava "elämän oppikirja". Juuri tällaiset lukijat, järkeisuskovat, ovat ymmärtäneet sen olemuksen ja sanoman väärin ja seuraukset ovat olleet pahat.
Raamattu on mystinen kirja. Sitä ei voi ymmärtää kuin ihminen, jossa Jumalan oma Henki vaikuttaa, puhuu ja ohjaa. Jumala puhuu siinä omilleen, vahvistaa maanpäällisiä lapsiaan Hänen sisäisessä tuntemisessaan.- Anonyymi
Raamatun käskyt jo yksinään ovat perusta yhteiskuntarauhalle ja järjestykselle ja lainsäädännölle.
Raamattu on elämän ohjekirja. Ihan sama mitä mieltä olet. Anonyymi kirjoitti:
Raamatun käskyt jo yksinään ovat perusta yhteiskuntarauhalle ja järjestykselle ja lainsäädännölle.
Raamattu on elämän ohjekirja. Ihan sama mitä mieltä olet.Aivan. Hyvä ohje elämään ottaa toinenkin vaimo.
Myös omaisuudesta luopuminen on käypä neuvo. Ilman Raamattua emme osaisi mitään.- Anonyymi
Pyhän hengen vaikutus = lopullinen sekoaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun käskyt jo yksinään ovat perusta yhteiskuntarauhalle ja järjestykselle ja lainsäädännölle.
Raamattu on elämän ohjekirja. Ihan sama mitä mieltä olet.Päinvastoin! Yleinen tasa-arvo, hyvinvointi ja inhimillisyys ovat lisääntyneet sitä mukaa kuin uskonnon merkitys yhteiskunnassa on vähentynyt. Jatkukoon tämä hyvä kehitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin! Yleinen tasa-arvo, hyvinvointi ja inhimillisyys ovat lisääntyneet sitä mukaa kuin uskonnon merkitys yhteiskunnassa on vähentynyt. Jatkukoon tämä hyvä kehitys.
Yhden liikkeen "tasa-arvo" on lisääntynyt ja vainottujen vähentynyt.
Vähän sama systeemi kuin Neukuissa ja Natsi-Saksassa. Neukuissa kommareiden ja Saksassa natsi-puolueen jäsenten tasa-arvo lisääntyi.
Raamattua jos noudatettaisiin niin kaikkien hyvinvointi lisääntyisi tasa-arvoisesti. Anonyymi kirjoitti:
Yhden liikkeen "tasa-arvo" on lisääntynyt ja vainottujen vähentynyt.
Vähän sama systeemi kuin Neukuissa ja Natsi-Saksassa. Neukuissa kommareiden ja Saksassa natsi-puolueen jäsenten tasa-arvo lisääntyi.
Raamattua jos noudatettaisiin niin kaikkien hyvinvointi lisääntyisi tasa-arvoisesti.Raamattu esittää kyllä jyrkkiä asenteita.
Esimerkiksi Jeesus ei olisi millään halunnut parantaa kaanailaisen naisen lasta. Rasismi kukoisti.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Raamattu esittää kyllä jyrkkiä asenteita.
Esimerkiksi Jeesus ei olisi millään halunnut parantaa kaanailaisen naisen lasta. Rasismi kukoisti.molemmat sadisteja, varsinkin neitseennaija....
- Anonyymi
Ei ole olemassa yhtä elämän ohjekirjaa. Niitä on monta.
- Anonyymi
Ja monella kielellä. Englanniksi esim. "How I became free in an unfree world".
Neuvoo esim. olemaan tekemättä lapsia. Lapsen tekeminen on nimittäin sama kuin kutsuisit ventovieraan ihmisen kotiisi 18 vuodeksi syömään ja juomaan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Raamattu vanheni, menetti merkityksensä vuonna 2012 kun Jeesuksen piti saapua muttei tullutkaan.
Raamatun sijaan lukekaa netistä uusia kanavointeja esimerkiksi "Mikä on luxonia" sivulta.
Elämme aikaa mitä ei ole ennustettu.
Mitä vaan voi tapahtua.- Anonyymi
Jeesus itse sanoi, että hänen takaisin tulonsa ajankohtaa ei tiedä kukaan muu kuin Jumala yksin.
Ikävä juttu jos joku ihminen on ennustanut Jeesuksen tulevan v 2012..Hän on ollut väärässä, kuten olet sen itsekin todennut.
Kaikkea ei kannata uskoa, Sana kehoittaa tutkimaan kaiken ja pitämään sen mikä hyvää on.. Anonyymi kirjoitti:
Jeesus itse sanoi, että hänen takaisin tulonsa ajankohtaa ei tiedä kukaan muu kuin Jumala yksin.
Ikävä juttu jos joku ihminen on ennustanut Jeesuksen tulevan v 2012..Hän on ollut väärässä, kuten olet sen itsekin todennut.
Kaikkea ei kannata uskoa, Sana kehoittaa tutkimaan kaiken ja pitämään sen mikä hyvää on..Jeesus puhui mitä keksi. Ei ollut luottamista edes silloin.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Jeesus puhui mitä keksi. Ei ollut luottamista edes silloin.
Sellainen mieIipide.
Nyt mene videoimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus itse sanoi, että hänen takaisin tulonsa ajankohtaa ei tiedä kukaan muu kuin Jumala yksin.
Ikävä juttu jos joku ihminen on ennustanut Jeesuksen tulevan v 2012..Hän on ollut väärässä, kuten olet sen itsekin todennut.
Kaikkea ei kannata uskoa, Sana kehoittaa tutkimaan kaiken ja pitämään sen mikä hyvää on..Anonyymi 5.4.20 klo 07:20
Juuri näin..Emme voi tietää, milloin Herramme tulee.
Kaikki väitteet tulee tutkia..
- Anonyymi
Rikollisten hyysäys ja anteeksi anto johtaa maanpäälliseen helvettiin.
Joten raamattusi on pahempaa kun syöpä.- Anonyymi
Monet ihmiset, jotka ovat syyllistyneet rikoksiin, ovat uskoon tulon myötä saaneet uuden mahdollisuuden, ovat vapautuneet alkoholistista, huumeista ja pystyneet perustamaan perheen ja alkaneet tehdä työtä.
Seuraava lainaus on Juicen lyriikasta, Musta aurinko nousee.
"Kun henki on vahva, niin vähäkin työ
Riittää maailman luomiseen."
Niinpä.....- Anonyymi
Kunnioitetulla kuningas Salomonilla oli 300 vaimoa ja 700 jalkavaimoa. Raamatussa ei tätä arvostella sanallakaan. Tehdään mekin niin jos pystytään. Tosin siinä pitää olla upporikas.
- Anonyymi
Aloittajan kanssa samaa mieltä.
- Anonyymi
Ryöstämisellä ja orjuutuksella se vain silloinkin onnistui. Uskovaiset taputtaa käsiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryöstämisellä ja orjuutuksella se vain silloinkin onnistui. Uskovaiset taputtaa käsiään.
Missä Jumala kehoittaa noihin?
Anonyymi kirjoitti:
Missä Jumala kehoittaa noihin?
Jumala on antanut lait orjien pitämiseen ja sotatoimiin, jossa saa ryöstää vaikka kauniin naisen.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Jumala on antanut lait orjien pitämiseen ja sotatoimiin, jossa saa ryöstää vaikka kauniin naisen.
MieIipiteitä maaiImaan mahtuu.
Anonyymi kirjoitti:
MieIipiteitä maaiImaan mahtuu.
Ja niitä Jumalan lakeja ja ohjeita. Huomataan, että Suomessa toimitaan toisin.
Sinä kuitenkin toimit samalla tavalla jatkuvasti. Elämäsi lienee yksinäistä.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ja niitä Jumalan lakeja ja ohjeita. Huomataan, että Suomessa toimitaan toisin.
Sinä kuitenkin toimit samalla tavalla jatkuvasti. Elämäsi lienee yksinäistä.Sinulla vasta yksinäistä on, olet vihattu.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ja niitä Jumalan lakeja ja ohjeita. Huomataan, että Suomessa toimitaan toisin.
Sinä kuitenkin toimit samalla tavalla jatkuvasti. Elämäsi lienee yksinäistä.Sinulla tuollaisia MieIipiteitä riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla vasta yksinäistä on, olet vihattu.
Se että sinä vihaat, ei ole olla kovin vihattu.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Se että sinä vihaat, ei ole olla kovin vihattu.
Et ymmärrä siis mitä sana kaikki tarkoittaa?
- Anonyymi
Montako ihmistä olet jo kivittänyt hengiltä raamatun ohjeiden mukaisesti?
Olethan sitten muistanut tarkastaa ettet käytä sekoitekuiduista tehtyä vaatetta tai joudut itse kivitettäväksi.- Anonyymi
Koska olen fundamentalisti niin olen jättänyt tuomiovallan Jeesukselle. Vaatteita käytän kuten toivottavasti sinäkin enkä ole koskaan katsonut mistä langoista ne on tehty.
- Anonyymi
En ole juutalainen enkä temppelin pappi, minun ei tarvitse noudattaa noita käskyjä.
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen fundamentalisti niin olen jättänyt tuomiovallan Jeesukselle. Vaatteita käytän kuten toivottavasti sinäkin enkä ole koskaan katsonut mistä langoista ne on tehty.
Hienoa. Saat tehdä mitä huvittaa. Odotat vain Jeesuksen tuomiota.
- Anonyymi
"Siitä eivät tykkää tyhmät, jotka eivät tajua sitä tai ne, joiden elämä on tuhoutunut heidän itsensä takia."
Kas, No true Scotsman -argumentointivirhe. Hohhoijaa! - Anonyymi
Aloitus oli kai tarkoitettu ärsyttämään. Hyviä vastauksia. En osaisi panna paremmaksi. Päivillehän sanoi oliko piispa vai kirkkoherra, miksei hän toitota sitä että nainen vaietkoon seurakunnassa.
- Anonyymi
Päivin ei tarvitse sitä toitottaa koska naiset käyttäytyvät seurakunnissa hyvin, eivätkä häiritse kokouksia.
Anonyymi kirjoitti:
Päivin ei tarvitse sitä toitottaa koska naiset käyttäytyvät seurakunnissa hyvin, eivätkä häiritse kokouksia.
Juu. Raamattu ei koske tämän päivän uskovia Suomessa. He toimivat toisin.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Juu. Raamattu ei koske tämän päivän uskovia Suomessa. He toimivat toisin.
SeIIainen mieIipide.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Juu. Raamattu ei koske tämän päivän uskovia Suomessa. He toimivat toisin.
Kyllä se koskee mutta he myös ymmärtävät mikä siinä EI koske heitä.
- Anonyymi
Yhden liikkeen "tasa-arvo" on lisääntynyt ja vainottujen vähentynyt. Siinä se.
Vähän sama systeemi kuin Neukuissa ja Natsi-Saksassa. Neukuissa kommareiden ja Saksassa natsi-puolueen jäsenten tasa-arvo lisääntyi - muiden tasa-arvoisuus väheni ja osaa heistä vainottiin.
Raamattua jos noudatettaisiin niin kaikkien hyvinvointi lisääntyisi tasa-arvoisesti. - Anonyymi
Kristinuskonluterilaisuudessa on mahdollista päätyä tyhmiin päätöksiin. Sellaista on uskonto näin todistaen.
- Anonyymi
Minulle on riittänyt elämän ohjekirjaksi Rakentajan Kalenteri. Siitä on löytynyt oikeat vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaneisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
olet varmaan olevinas viisas....pilkka toivottavasti sattuu omaan nilkkaan....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644