Miksi stallari

Anonyymi

Tällä palstalla hegumoi jostain menneestä neuvostoliitosta.? Kyseinen valtio lakkasi olemasta jo 26.12. 1991. Osottaen näin ,ettei kommunismi pärjännyt kapitalismille. Länsi voitti kylmänsodan 100-0. Silti täällä stallarit riehuvat 24/7 ylistäen valtiota, jota ei ole olemassakaan enää. Suomi,Saksa, USA on ja pysyy. Saksa tuhottiin täysin 2 maailmansodan aikana, silti se on voimissaan, korostaa länsimaista voimaa... miksi NL ei ole voimissaan enää...edellämainitut faktat puhukoon puolestaan, länsi on vain parempi.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terveisiä sinne Verkkouutisten puppuosastolle.

    • Anonyymi

      "Silti täällä stallarit riehuvat 24/7"

      Pääsi sisällä riehujien rauhoittamiseksi kehoitan ottamaan yhteyttä lähimpään terveyskeskukseen.

      Siellä käydessäsi voitkin samalla muistella sitä mielenkiintoista historiaan liittyvää seikkaa, että Neuvostoliitto oli kansanterveysjärjestelmien luomisessa edelläkävijöitä ja että terveyskeskukset tulivat Neuvostoliitossa käyttöön ennemmin kuin eräissä muissa maissa.

      • Anonyymi

        Joo. Niitä kutsuttiin Gulageiksi ja jos ei niissä mennyt henki, niin ainakin meni terveys.


    • Anonyymi

      Neuvostoliitto oli ylivoimainen sekä avaruusteknologiassa että kulutustavarateollisuudessa

      • Anonyymi

        Siksi se ei saanut koskaan kosmonauttia kuuhun, koska raketti kului loppuun jo puolimatkassa!


      • Anonyymi

        Ja kulutustavaratuotanto oli täysin lapsen kengissä! Maa satsasi vain sotavarustaluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kulutustavaratuotanto oli täysin lapsen kengissä! Maa satsasi vain sotavarustaluun!

        Totta!

        Mm. vielä1980-luvulla Pravda vaati useaan otteeseen parempia kulutustavaroita.
        Venäläiset hamstrasivat niitä ulkomaanmatkoillaan,mutta niille pääsi vain valittu eliitti.

        Päämiehenä oli tuollon palstan stallarien ylistämä Breznev.


    • Anonyymi

      Hei, missä on se hauska tyyppi, joka pahoittelee aina "neuvostovastaisuutta".
      Tähän ketjuun pitäis taas kirjoittaa varoitus tuollaisten kirjoitusten vakavista seuraamuksista.
      - heheheeeeh

    • Anonyymi

      Edelleen neuovostoliitto on romahtanut, se hävisi lännelle kylmänsodan 100-0 . Tämä on fakta mitä joidenkin on vaikea myöntää. Huvittavaa kun tänne tulee stallarit kehumaan nl:n saavutuksista korjaan ns saavutuksista. Silti edelleen fakta on länsi 100- NL 0 zero....eläkää sen kanssa. Eiks je!!!

    • Anonyymi

      Naapurin vähäpojat yrittää sotkea tämän Historia -palstan sekapäisillä valheillaan. Jokainen tiedostava lukija tunnistaa höpöjutut "idän ihmemiehistä"...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe