Tällä palstalla hegumoi jostain menneestä neuvostoliitosta.? Kyseinen valtio lakkasi olemasta jo 26.12. 1991. Osottaen näin ,ettei kommunismi pärjännyt kapitalismille. Länsi voitti kylmänsodan 100-0. Silti täällä stallarit riehuvat 24/7 ylistäen valtiota, jota ei ole olemassakaan enää. Suomi,Saksa, USA on ja pysyy. Saksa tuhottiin täysin 2 maailmansodan aikana, silti se on voimissaan, korostaa länsimaista voimaa... miksi NL ei ole voimissaan enää...edellämainitut faktat puhukoon puolestaan, länsi on vain parempi.
Miksi stallari
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Terveisiä sinne Verkkouutisten puppuosastolle.
- Anonyymi
"Silti täällä stallarit riehuvat 24/7"
Pääsi sisällä riehujien rauhoittamiseksi kehoitan ottamaan yhteyttä lähimpään terveyskeskukseen.
Siellä käydessäsi voitkin samalla muistella sitä mielenkiintoista historiaan liittyvää seikkaa, että Neuvostoliitto oli kansanterveysjärjestelmien luomisessa edelläkävijöitä ja että terveyskeskukset tulivat Neuvostoliitossa käyttöön ennemmin kuin eräissä muissa maissa.- Anonyymi
Joo. Niitä kutsuttiin Gulageiksi ja jos ei niissä mennyt henki, niin ainakin meni terveys.
- Anonyymi
Neuvostoliitto oli ylivoimainen sekä avaruusteknologiassa että kulutustavarateollisuudessa
- Anonyymi
Siksi se ei saanut koskaan kosmonauttia kuuhun, koska raketti kului loppuun jo puolimatkassa!
- Anonyymi
Ja kulutustavaratuotanto oli täysin lapsen kengissä! Maa satsasi vain sotavarustaluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kulutustavaratuotanto oli täysin lapsen kengissä! Maa satsasi vain sotavarustaluun!
Totta!
Mm. vielä1980-luvulla Pravda vaati useaan otteeseen parempia kulutustavaroita.
Venäläiset hamstrasivat niitä ulkomaanmatkoillaan,mutta niille pääsi vain valittu eliitti.
Päämiehenä oli tuollon palstan stallarien ylistämä Breznev.
- Anonyymi
Hei, missä on se hauska tyyppi, joka pahoittelee aina "neuvostovastaisuutta".
Tähän ketjuun pitäis taas kirjoittaa varoitus tuollaisten kirjoitusten vakavista seuraamuksista.
- heheheeeeh - Anonyymi
Edelleen neuovostoliitto on romahtanut, se hävisi lännelle kylmänsodan 100-0 . Tämä on fakta mitä joidenkin on vaikea myöntää. Huvittavaa kun tänne tulee stallarit kehumaan nl:n saavutuksista korjaan ns saavutuksista. Silti edelleen fakta on länsi 100- NL 0 zero....eläkää sen kanssa. Eiks je!!!
- Anonyymi
Naapurin vähäpojat yrittää sotkea tämän Historia -palstan sekapäisillä valheillaan. Jokainen tiedostava lukija tunnistaa höpöjutut "idän ihmemiehistä"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453