Miksi tuo Teuvo vihaa

Anonyymi

muita uskovia? En ymmärrä tuollaista.

20

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä sama henkilö kehtaa puhua että muut ovat murhaajia vaikka itse näyttää olevan kovinkin vihaava. Ei käsitä.

• Anonyymi

Jotkut saa vihaamisesta kicksejä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut saa vihaamisesta kicksejä!

Voi olla. Addiktio vihaan.

• Anonyymi

Ei vihaa ketään. Olet käsittänyt asian täysin väärin.

• Anonyymi

Onko tämä se vintiöiden Teuvo ?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vihan kantaminen on kantajallensa vahingoksi.

• Anonyymi

Nimenomaan. Viha ja katkeruus vahingoittaa eniten sitä, joka niitä hellii sydämessään.

• Anonyymi

Tuo sama Teuvo rienaa myös Jeesuksen verta. Hirveää rienaa!

• Anonyymi

En mä ainakaan tajua tommosts.

• Anonyymi

Uskovien vihaamisessa ei ole mitään ihmettelemistä, mutta että tämä Teuvo rienaa Jeesuksen verta, niin se on jotain, mille teolle ei löydy sanoja! Mutta Jumala näkee!!!

• Anonyymi

Niin tai näin, mutta oletteko ottaneet huomioon, että usein hänen sanansa osuvat kohdalleen, sattuvat sydämeen ja vaikuttavat kuin pyhä henki tarpeen tunnustaa syntisyytensä. Ei ehkä juuri teidän kohdallanne, mutta joidenkin muiden kohdalla.

Te molemmat olette usein "puhutelleet" sydäntäni juuri akuutin ongelman ollessa käsillä. Sekä te muut että myös Teuvo Suni. En oikeastaan ymmärrä mistä välillänne olevassa kitkassa on kyse.

Mun käsittääkseni Suni sai kehotuksen aikanaan Herralta neuvoa Lestadiolaisia siitä, että eivät tukeutuisi enää Evankelis-Luterilaiseen kirkkoon niin voimallisesti, jotta jäisi taloudellinen mahdollisuus ja tilaisuus synnyttää Suomeen UUSI HERÄTYSLIIKE. Jumala ja Kristus ilmeisesti olivat valmiit suomaan Suomeen uuden herätysliikkeen mikäli Lestadiolaisten riippuvuus Evakelis-Luterilaisesta kirkosta olisi mahdollisimman vähäinen.

Ehkä tuollaiselle uudelle Herätysliikkelle oli tarvetta. Itse ainakin olisin tarvinnut uudestisyntymisen, jotta pääsisin paatumuksesta ja "murhanhimosta" eroon.

• Anonyymi

En paljon täällä keskusteluun osallistu, mutta Teuvo on niin paljon äänessä, että pakko ottaa kantaa. Teuvo mm. väittää Paavalia saatanan kätyriksi ja ilmeisesti Jeesuksen veri ei ole hänelle pyhä. Mitä hyvää hänen puheensa silloin voisivat saada lopulta aikaan? En tiedä, kysynpä vain.

• Anonyymi kirjoitti:

En paljon täällä keskusteluun osallistu, mutta Teuvo on niin paljon äänessä, että pakko ottaa kantaa. Teuvo mm. väittää Paavalia saatanan kätyriksi ja ilmeisesti Jeesuksen veri ei ole hänelle pyhä. Mitä hyvää hänen puheensa silloin voisivat saada lopulta aikaan? En tiedä, kysynpä vain.

Teuvo solvaa Jeesuksen sovitusverta Saatanan vereksi, joka on niin äärettömän hirveää solvausta, etten voi kuvitella pahempaa.
        Hänen Paavali-vihansa on myös erittäin voimakasta ja loputonta. Paavalin kautta olemme kuitenkin saaneet hyvin paljon ymmärrystä siitä, mitä Jeesus Golgatalla puolestamme teki.
        Jo pelkästään näistä kahdesta seikasta voimme päätellä, että Teuvo Suni on Perkeleen asialla.

• Anonyymi

”sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.”
      Jaak 1:20

• Anonyymi

Hänellä on vähän aikaa vihata. Siksi.

• Anonyymi

Teuvo on koukussa vihaan.

• Anonyymi

Mitä?Mikä Teuvo?

• Anonyymi

Ei maar ol Hakkarainen.

• Anonyymi

Enkä minä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe