Miksi tuo Teuvo vihaa

Anonyymi

muita uskovia? En ymmärrä tuollaista.

20

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä sama henkilö kehtaa puhua että muut ovat murhaajia vaikka itse näyttää olevan kovinkin vihaava. Ei käsitä.

      • Anonyymi

        Jotkut saa vihaamisesta kicksejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut saa vihaamisesta kicksejä!

        Voi olla. Addiktio vihaan.


    • Anonyymi

      Ei vihaa ketään. Olet käsittänyt asian täysin väärin.

    • Anonyymi

      Onko tämä se vintiöiden Teuvo ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vihan kantaminen on kantajallensa vahingoksi.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Viha ja katkeruus vahingoittaa eniten sitä, joka niitä hellii sydämessään.


    • Anonyymi

      Tuo sama Teuvo rienaa myös Jeesuksen verta. Hirveää rienaa!

    • Anonyymi

      En mä ainakaan tajua tommosts.

    • Anonyymi

      Uskovien vihaamisessa ei ole mitään ihmettelemistä, mutta että tämä Teuvo rienaa Jeesuksen verta, niin se on jotain, mille teolle ei löydy sanoja! Mutta Jumala näkee!!!

    • Anonyymi

      Niin tai näin, mutta oletteko ottaneet huomioon, että usein hänen sanansa osuvat kohdalleen, sattuvat sydämeen ja vaikuttavat kuin pyhä henki tarpeen tunnustaa syntisyytensä. Ei ehkä juuri teidän kohdallanne, mutta joidenkin muiden kohdalla.

      Te molemmat olette usein "puhutelleet" sydäntäni juuri akuutin ongelman ollessa käsillä. Sekä te muut että myös Teuvo Suni. En oikeastaan ymmärrä mistä välillänne olevassa kitkassa on kyse.

      Mun käsittääkseni Suni sai kehotuksen aikanaan Herralta neuvoa Lestadiolaisia siitä, että eivät tukeutuisi enää Evankelis-Luterilaiseen kirkkoon niin voimallisesti, jotta jäisi taloudellinen mahdollisuus ja tilaisuus synnyttää Suomeen UUSI HERÄTYSLIIKE. Jumala ja Kristus ilmeisesti olivat valmiit suomaan Suomeen uuden herätysliikkeen mikäli Lestadiolaisten riippuvuus Evakelis-Luterilaisesta kirkosta olisi mahdollisimman vähäinen.

      Ehkä tuollaiselle uudelle Herätysliikkelle oli tarvetta. Itse ainakin olisin tarvinnut uudestisyntymisen, jotta pääsisin paatumuksesta ja "murhanhimosta" eroon.

      • Anonyymi

        En paljon täällä keskusteluun osallistu, mutta Teuvo on niin paljon äänessä, että pakko ottaa kantaa. Teuvo mm. väittää Paavalia saatanan kätyriksi ja ilmeisesti Jeesuksen veri ei ole hänelle pyhä. Mitä hyvää hänen puheensa silloin voisivat saada lopulta aikaan? En tiedä, kysynpä vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En paljon täällä keskusteluun osallistu, mutta Teuvo on niin paljon äänessä, että pakko ottaa kantaa. Teuvo mm. väittää Paavalia saatanan kätyriksi ja ilmeisesti Jeesuksen veri ei ole hänelle pyhä. Mitä hyvää hänen puheensa silloin voisivat saada lopulta aikaan? En tiedä, kysynpä vain.

        Teuvo solvaa Jeesuksen sovitusverta Saatanan vereksi, joka on niin äärettömän hirveää solvausta, etten voi kuvitella pahempaa.
        Hänen Paavali-vihansa on myös erittäin voimakasta ja loputonta. Paavalin kautta olemme kuitenkin saaneet hyvin paljon ymmärrystä siitä, mitä Jeesus Golgatalla puolestamme teki.
        Jo pelkästään näistä kahdesta seikasta voimme päätellä, että Teuvo Suni on Perkeleen asialla.


    • Anonyymi

      ”sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.”
      Jaak 1:20

    • Anonyymi

      Hänellä on vähän aikaa vihata. Siksi.

    • Anonyymi

      Teuvo on koukussa vihaan.

    • Anonyymi

      Mitä?Mikä Teuvo?

    • Anonyymi

      Ei maar ol Hakkarainen.

    • Anonyymi

      Enkä minä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe