Ajattelin vain 4 vakoo panna perunaa, mutta aina ne rupisia ja ollen aattelinin jospa se johtuisi aivan muusta.
Jospa salon Seurakunnan Pappi joutaisi ja tulisi puhumaan paskaa mun pienelle pellloleni ja myös?
Siinä kun Mersuineen menette porvareiden peltoja siunaamaan ja konjakkeja jumoaan voistttekos siinä edes kusitauolla takastullessa siunata mun 4 perunavakooni?
Milloin Salon papit alkaavat siunaamaan 2000 hehtaarin peltoja?
4
<50
Vastaukset
Mikä on se määrala jonne Papin saa kutsuttua siunaamaan peltoja?
Pitääkö siunata 398 hehtaaria vai 30 neitä?Mikä on se määrala jonne Papin saa kutsuttua siunaamaan peltoja?
Pitääkö siunata 398 hehtaaria vai 30 neitä?- Anonyymi
Jaa-a?.Luulis että jonkun kaupan tai kodin siunaus tärkeämpi mutta jos kerran papeilla aikaa niin siitäpä sitten puutarhoja ja peltoja siunaamaan?
- Anonyymi
Veljeni Anselm on menossa naimisiin ensi juhannuksena, mutta sitä ennen hän haluaa saada jonkun nätin naispapin (jos niistä nättejä löytyy) siunaamaan hänen peniksensä jotta avioliitosta tulisi onnellinen. Samalla Anselm haluaisi koekäyttää penistään nätin naispapin vaginaan (siis sillä ehdolla että naispappi on nätti).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504