Launosella oli hyvä kirjoitus Seurakuntalaisessa

Anonyymi

Asiallisesta käytöksestä. Vaikka keskustelee tai kuulee toista, ei tämän oppeja tarvitse omaksua muttei tarvitse käyttäytyä provosoituen yksivuotiaan tasolle huutaen ja haukkuen. Tämä ei edistä asioita vaan antaa provosoitujasta vastenmielisrn kuvan. Launosella oli ohjeita asialliseen keskusteluun.

Vaikka ns uudestisyntyneet sanovat että heissä on nyt uusi luomus ja kaikki on muuttunut raamatulliseksi, niin kyllä se vanha Aatu sieltä kurkistelee. Haukutaan ja melskataan ja uhataan.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoituksesi on jonkin verran epäasiallinen. Väitä yleistävästi uudestisyntyneiden väittävän jotain. Varmasti on kasvamattomia uskovia, jotka saattavat noin sanoa, mutta useimmille on selvää, ettei meidän perimmäinen luontomme eli lihamme ole mihinkään kadonnut.

      Launosen kirjoitus on hyvä, siitä olen samaa mieltä.

      • Anonyymi

        Joo. Muotoilun viestini huonosti. Sorry. Ap


    • Asiallinen mielipide Launoselta. Fixu käytös ja toisten huomioon ottaminen on tunnetaidollinen ominaisuus, jota kannatta opettaa lapsille. Ei kuitenkaan saa sortua hymistelyyn, vaan sanoa mielipiteensä rehellisesti.

    • Anonyymi

      Jos ei lapset tottele isä korottaa ääntään !

    • Anonyymi

      Miten se on sitten teidän uudesti -tai jo kertaalleen montakertaa uudestisyntyneiden tuputtajien mielestä sitten niin vastenmielistä kun tuputuksen kohde tarjoaakin tuputtajille ohjausta ja suuntaa kunnallisen mielenterveydenhoidon julkiselle palveluntuottajan pakeille. Noin sitä ammattitaitoista keskustelukaveria -ja hänen tarjoamaa muuta apua saadakseen ?
      Miksi te sitten niin provosoidutte ja taannutte yksivuotiaan tasolle ?

      • Anonyymi

        En minä ainakaan revi pelihousujani, jos joku neuvoo minua menemään mielenterveyspuolen avaraan syleilyyn. Ehkä hänellä on ihan hyvä ja lämmin ajatus siinä takana.

        Asia pitää tutkia ja toimia sitten viisaasti.

        Tosin muistan katuevankeliointiajoiltani, kun rappioalkoholisti suhtautui minuun ylimielisesti. Hän oli mielestään selvästi henkisesti minua ylempänä. Sen arvion jätän Herralle, kumpi oli viisaampi ja ymmärtäväisempi, mutta kun tuo mies tuli jostain sillan alta nälkäisenä, likaisena ja rahattomana ja minä lämpimästä kodistani, hyvin ruokittuna ja rahaakin lompakossa, niin olinhan minä ainakin meistä kahdesta paremmassa asemassa, mikä oli tietenkin suurta Jumalan armoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe