Asiallisesta käytöksestä. Vaikka keskustelee tai kuulee toista, ei tämän oppeja tarvitse omaksua muttei tarvitse käyttäytyä provosoituen yksivuotiaan tasolle huutaen ja haukkuen. Tämä ei edistä asioita vaan antaa provosoitujasta vastenmielisrn kuvan. Launosella oli ohjeita asialliseen keskusteluun.
Vaikka ns uudestisyntyneet sanovat että heissä on nyt uusi luomus ja kaikki on muuttunut raamatulliseksi, niin kyllä se vanha Aatu sieltä kurkistelee. Haukutaan ja melskataan ja uhataan.
Launosella oli hyvä kirjoitus Seurakuntalaisessa
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksesi on jonkin verran epäasiallinen. Väitä yleistävästi uudestisyntyneiden väittävän jotain. Varmasti on kasvamattomia uskovia, jotka saattavat noin sanoa, mutta useimmille on selvää, ettei meidän perimmäinen luontomme eli lihamme ole mihinkään kadonnut.
Launosen kirjoitus on hyvä, siitä olen samaa mieltä.- Anonyymi
Joo. Muotoilun viestini huonosti. Sorry. Ap
Asiallinen mielipide Launoselta. Fixu käytös ja toisten huomioon ottaminen on tunnetaidollinen ominaisuus, jota kannatta opettaa lapsille. Ei kuitenkaan saa sortua hymistelyyn, vaan sanoa mielipiteensä rehellisesti.
- Anonyymi
Jos ei lapset tottele isä korottaa ääntään !
- Anonyymi
Miten se on sitten teidän uudesti -tai jo kertaalleen montakertaa uudestisyntyneiden tuputtajien mielestä sitten niin vastenmielistä kun tuputuksen kohde tarjoaakin tuputtajille ohjausta ja suuntaa kunnallisen mielenterveydenhoidon julkiselle palveluntuottajan pakeille. Noin sitä ammattitaitoista keskustelukaveria -ja hänen tarjoamaa muuta apua saadakseen ?
Miksi te sitten niin provosoidutte ja taannutte yksivuotiaan tasolle ?- Anonyymi
En minä ainakaan revi pelihousujani, jos joku neuvoo minua menemään mielenterveyspuolen avaraan syleilyyn. Ehkä hänellä on ihan hyvä ja lämmin ajatus siinä takana.
Asia pitää tutkia ja toimia sitten viisaasti.
Tosin muistan katuevankeliointiajoiltani, kun rappioalkoholisti suhtautui minuun ylimielisesti. Hän oli mielestään selvästi henkisesti minua ylempänä. Sen arvion jätän Herralle, kumpi oli viisaampi ja ymmärtäväisempi, mutta kun tuo mies tuli jostain sillan alta nälkäisenä, likaisena ja rahattomana ja minä lämpimästä kodistani, hyvin ruokittuna ja rahaakin lompakossa, niin olinhan minä ainakin meistä kahdesta paremmassa asemassa, mikä oli tietenkin suurta Jumalan armoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862