Jumalan Pyhä Henki tahtoo,

Anonyymi

että ihmiset lopettavat vihanpidon ja sopivat keskenään, antavat ja pyytävät anteeksi.

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset ovat hyvin usein itsepäisiä typeryksiä.

      • Anonyymi

        Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon." Jaak 4:6


      • Anonyymi

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon." Jaak 4:6

        Nimenommaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon." Jaak 4:6

        Juurikin niin.


    • Anonyymi

      ”sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.” Jaak 1:20

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.”

      • Anonyymi

        Sanan tutkiminen on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanan tutkiminen on tärkeää.

        Niinpä!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No hei, siksipä muolimasa just onnii kaikelaisii sotia ku immeiset riitelöövät koko aja. Piteköö rauha!

      • Anonyymi

        Niinhän tuo on!


    • Anonyymi

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Anonyymi

      Anteeksi antamista voi harjoitella konkreettisesti ja todeta sen perusteella onko tämä uskomus totta vai ei. Jos olet tekemisissä, tai lähipiirissäsi on vaikea ihminen, ala rukoilla tuon onnettoman puolesta ja anna hänelle kaikki vilpittömästi anteeksi, niin tulet huomaamaan ihmeellisiä asioita tapahtuvan. Itse olen oppinut tämän toimivan konstin vasta 71 vuotiaana. Uskovien ei tarvitse vastata saatanan riivaamien tekoihin saatanan konsteilla, vaan jättämällä rukouksin tämä ihminen tekoineen Jeesuksen armolliseen syliin.

      • Anonyymi

        Itse olen havainnut saman jo pitkään. Siunaaminen on Jumalan ”konsti”. Hallelujaa ja siunausta sinullekin!


      • Anonyymi

        Just noin. Jumala antaa siunauksensa hänen tahtonsa tekemisessä.


      • Anonyymi

        Se on just noin!


    • Anonyymi

      Tuo on yleisinhimillistä. Ei siihen tarvitse sotkea Teräsmiestä, Hemannia, joulupukkia tai jumalaa.

    • Anonyymi

      ”Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,”
      Room 1:18

    • Anonyymi

      He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa,

    • Anonyymi

      Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.

      • Anonyymi

        Moni hyvä puu ei tee hedelmiä ollenkaan vaan niistä saa pitkäkuituista sellua jolla voi pyyhkiä takapuolensa tai rinnuksensa jos suusta pulpahtelee raamatunluseita ja muuta moskaa.


    • Anonyymi

      ”Hänen turmionhankkeensa kääntyy hänen omaan päähänsä, ja hänen vääryytensä lankeaa hänen päälaelleen.”

      • Anonyymi

        Paha saa palkkansa!


    • Anonyymi

      Uskonnollinenkin vihanpito loppuu kerran!

      • Anonyymi

        Näin optimistina minäkin toivon. Uskonnot elävät lopun aikaa vai vieläkö ihmiset kaipaa jatkossakin hassuja selityksia asioille. Selityksiä, jotka tuntuvat hyviltä koska eivät ole mitenkään totta.


    • Anonyymi

      Lopulta Jumala lopettaa kaikki sodat ja vihanpidon. Hallelujaa!

    • Anonyymi

      Ihminen tekee kaikkea hölmöä koska pelkää, hänen mielensä on pelkäävä.
      Mutta nyt elämme aikaa kun mielen korvaa sielu, yhdistymme sieluumme.
      Sielu sen sijaan on kaikkea rakastava, sielu haluaa kokea kaikenlaisia kokemuksia. Sielu rakastaa ehdoitta.
      Tätä sanotaan nousemiseksi 3Dstä 5Dhen.

      • Anonyymi

        Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat varmaan niin paatuneita, etteivät enää kykene tekemään parannusta. He ovat jo kulkeutuneet etsikkoaikansa ohi.

    • Anonyymi

      Niin. Jotkut vaativat Jumalaa lopettamaan sodat, vaikka he itse voivat sen tehdä. Vastuuta ei pidä pakoilla, eikä Jumalaa pidä syytellä, kun itse ( ihmiskunta ) on asiansa sössinyt!

    • Anonyymi

      Teuvo Suni jatkaa vihapuheitaan!

    • Anonyymi

      Niin vaikka ei olisikaan syntiä tehnyt niin velassa ainakin on monille sadoille eri tahoille. Niin kuin Isä meidän rukouksessa on syntimme/velkamme anteeksi!

      Olen velkaa anteeksipyynnön jo edesmenneelle äidille, koska jäin velkaan enemmän kuin on suotavaa. Taivaskin itkee sitä velkamäärää. Olen velkaa anteeksipyynnön maanviljelijöille, jotka ovat ruokkineet Jumalan armosta huomattavassa määrin ilman, että olisin paljoa takaisin antanut. Olen anteeksipyynnön velkaa arabeille, joiden öljy pyörittää maailmaa ja takaa sadonkorjuun ja monia muita asioita. Olen anteeksipyynnön velkaa Yhdysvaltalaisille, koska olen heiltä saanut musiikkia, tietokoneen, kirjoja, tietokoneohjelmia ja monia muita asioita paljoa niistä maksamatta. Ja vielä senkin tähden kun YouTube on tavallaan sisältänyt paljon laitonta musiikkia, jota olen kuunnellut. Olen myös Jeesukselle anteeksipyynnön velkaa, koska hän on parantanut minut tusinasta vaikeasta sairaudesta ja siitä huolimatta olen häntä sättinyt. Nämä näin aluksi. Mitään tyhjentävää listaa en nyt esitä, koska olen tosiaan velkaa sadoille tahoille. Jos olisi vielä luostareita olemassa niin joutuisin velkojeni tähden vetäytymään luostariin ja elämään lopun elämäni kerjäämällä.

      Vaikka apostoli Paavali Roomalaiskirjeessä väittää että 1470-2043 olisikin aikaa, jona armovälineet ja sovitus on TÄYSIN ILMAINEN LAHJA niin eihän se täysin niinkään ole kaikille ollut, vaan esim. Amerikan ja Australian alkuasukkaat ja monet muutkin ovat maksaneet kovan hinnan siitä hyvinvoinnista, joka meillä on ollut.
      Melkein saisi koskea heitä se, että kun 2043-2450 pitäisi alkaa aika jona kuolleita herätetään jossain määrin, että juuri heitä herätettäisiin eikä suinkaan vauraita länsimaalaisia. Mutta saa nähdä kuinka käynee?

      Vaikka ei olisi syntiä kontolla niin velkaa jokainen on jollekin jotakin?

    • Anonyymi

      Parempi laiha sopu kuin lihava riita!

    • Anonyymi

      Niinpä. Maailma on muutenkin paha paikka ilman vihaa!

    • Anonyymi

      Amen. Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin. Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ruhtinaihin. Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

    • Anonyymi

      Lukekaapas Tekniikan Maailmasta mistä se Jumalan pyhä henki oikein aikoinaan syntyi: Raamatun ajan temppeleistä on todistettavasti löytynyt kannabissuitsukkeita joilla on siis nostatettu sitä pyhää henkeä jo 2700 vuotta sitten. Eipä nuo Raamatun sekojutut oikein muutoin olekkaan selitettävissä.

      Varmasti Jeesuskin veti henkeen, jo nuorena temppelissä. Tämä selittää paljon hänen myöhemmästä kehityksestä. Huoret kun ovat uskonnon ja muiden huumeiden riskiryhmää.

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan Johannes Kastaja sanoo: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi. Minä en kelpaa edes avaamaan hänen kenkiensä nauhoja. Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella."

        Raamatun mukaan siis jopa pyhä kasteen sakramentti tarkoittaa samaa kuin kannabiksen polttaminen. Tämä selittää myös osan Jeesuksen ihmeteoista, esim. miten glaukoomasta kärsivä sokea sai näkönsä takaisin.


    • Anonyymi

      Maailman vihanpito näyttää yltyvän. Mm. Kiina ja Intia nokikkain.

    • Anonyymi

      Totta!

    • Anonyymi

      Just noin.

    • Anonyymi

      Luulisi, että se olisi jokaisen ajattelevan ihmisen halu elää rauhassa, mutta pilkkaajat eivät sitä halua!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe