Salatut elämät nykyään

Anonyymi

Kuka sitä nykyään viitsii enää katsoa?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa... En tiedä. Itse katsoin jokunen vuosi sitten kolme minuuttia, kun MTV:n uutisankkuri sanoi uutisten päätteeksi, että seuraavaksi vuorossa on Suomen suosituimman tv-ohjelman 2000. jakso.

Minä en ollut koskaan kuullutkaan mistään salatuista eläimistä! 😁

• Anonyymi

Niinpä! Katoin ennen mut en enää koska= Eka lähti hyvät näyttelijät ja sit meni yli se Severin ja Monican juttu.

• Anonyymi

Samat dorkat jotka katsoo putousta ja sitten töissä/koulussa keskustelevat muiden yhtö dorkien kanssa että kumpi oli hauskempi hahmo tänään, Tuhnupallo vai Raisa Reikälampi

• Anonyymi

Eiku Munamiäs on kaikkein paraaas!

• Kyllä sitä kaikki kattoo.

• Anonyymi

Jos Ulla vaikka pörähtelee.
        Sitä odotellesa.

• Anonyymi

No tuota Ismon ja Jutan suhteen vatvomista on esitetty jo monta viikkoa. Sais toi aihe jo pikkuhiljaa loppua ja vaihtaa jotain uutta juonta.

• Anonyymi

Vanhoja jaksoja on Youtubessa. Onko niitä laillista pitää siellä?

• Anonyymi

Aina jos salkkareissa esitetään heteroseksiä tyyliin hinkataan toisiaan vasten alusvaatteisillaan on jakson ikäraja k12 mutta kun homostelua on käytännössä jokatoisessa jaksossa olkoonkin samanlaista alkkareissa hinkataan toisiaan vasten niin miksi näissä jaksoissa on silti se perus k7?
      Onhan salkkarit iätajat ollut homostelun edelläkävijä ilmeisesti käsikirjoittajan pervosta luonteesta tai mistälie johtuen mutta miksi epänormaalista pyritään tekemään normaalia?
      Itse laittaisin homojaksoille k18 ikärajan. Katson myös jaksot itse ennakolta koska ala-aste ikäiset lapseni katsovat sarjaa siksi kun muutkin koululaiset katsovat. Jaksoja missä kaksi samansukupuolen ihmistä ylipäätään suutelevat kiellän lastani sellaista katsomasta.

• Anonyymi

Tänään se oli kun James Bondista, ihan hirveetä sotkua ja miten ne kestää juopotella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4576
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      347
      3781
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3446
    4. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      18
      2980
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2543
    6. 279
      2323
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      1772
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      98
      1743
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      46
      1459
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1173
    Aihe