Krematoriot varastavat perikunnalta !

Anonyymi

Kun ihminen tuhkataan krematoriossa niin krematorio ei tilitä läskistä saatua lämpöenergiaa.

Jos oletetaan että 120 kg läski jossa laardia 60kg tuhkataan niin krematorio saa lämpöenergiaa 708 kwh eli sähköenergiana tämä tekee 708kwh*0,2€= 140€.

Krematorio saa siis 140€ puhdasta voittoa jumalauta !

22

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea juttu. Kannattaiskohan kysy Vihreiltä, mitä mieltä he ovat? Ministeri Ohisalo ainakin tietää nämä maan sisäiset asiat ruumiitten polttamisesta ja krematorioitten lämpötiloista ja energian kulutuksesta.

• Anonyymi

Persut ovat tuon ihmisten polttamisissa krematorioissa asiantuntijoita. Mitä toteavat persut ihmisten polttamisiin krematoreissa ? Tuleeko voittoa vai ei ! Ovatko persut polttamassa ministeri Ohisaloa krematoriossa ? No totta perkeleessä olevat !

• Anonyymi

Rasvasta tulee palaessaan 2,7kg hiilidioksidia eli krematorio tuottaa laardiroopen 60 kg kg rasvan käryttämisestä 162kg hiilidioksidia. Kannattaisiko läski mielummin kierrättää autojen polttoaineeksi ?

• Anonyymi

Voiskohan krematoriot laittaa toimimaan tuulivoimalla? Moni luontoystävällinen olisi varmasti onnellinen, kun maallinen vaellus loppuisi tuulimyllyjen huminaan.

• Anonyymi

Sähkökäyttöisiä uuneja on olemassa sekä mikroaalloilla toimivia. Tuulivoima kävisi niihin energian lähteeksi.
        Suurin osa toimii kuitenkin öljyllä tai maakaasulla.

• Anonyymi

Tuhkaus vaatii keskimäärin 110 litraa öljyä uunin lämmittämisestä alkaen. Jos uuni on jo kuuma edellisen tuhkauksen jäljeltä, kuluu öljyä 60 litraa.

• Anonyymi

paras lämpö saataisiin kivihiilipölyä puhaltamalla

• Anonyymi

Tuo sinun edesmennyt isoäitisi joka raatona poltetaan siellä krematoriossa on ilmastohaitta. Ei siinä mitään voittoa tehdä. Paitsi tietenkin persuputinistikepujen harhaisessa mielikuvituksessa.

Oletko muuten oikeasti persu ? Persuthan taitavat olla kovasti krematoreista saatavan taloudellisen hyödyn perään, kuten Natsi-Saksassa. Taas toteamme miksi PeruSSuomalaiset istuvat Eduskunnan suuressa salissa äärioikealla.

Vai että persu saa voittoa 140 € jokaisesta Juutalaisesta. Keitä sinne suuria voittoja tuottavaan krematoorioosi olet ajatellut poltettavaksi. Jumalauta persut !!

• Anonyymi

Meidän mutsi poktetaan kahden viikon kulutua
      Ei mikään läski panaa ehkä 40kh
      Tuhkaus maksaa 240 €

• Anonyymi

Meidän kaupungin krematoriossa ei kyselty, kuuluuko tuhkattava persuihin vai silakoihin. Hautajaisseremoniatkin saa omaiset ihan itse päättää.
      Jos suku ei polttohautauksesta tykkää, niin arkkuhautaus käy kyllä!

• Anonyymi

Saakutinmoiset ilmastohaitat saatin tuhkauksen seurauksena ilmakehään. Hampaiden amalgaamipaikat, tekonivelet ja muut raskasmetallit sun elohopeat jotka ovat päätyneet ihmiseen päästettiin ilmakehään.

Ihmiset pitää haudata syvempään luolaan kuin mitä on persuvoimaloiden ydinjätteiden loppusijoituspaikka. Tämä kuuluisa Onkalo. Ei ihmisjäete-haitaketta saa polttaa siten jotta savukaasuilla pilataan hengitysilma.

• Anonyymi

Saakutinmoiset ilmastohaitat saatin tuhkauksen seurauksena ilmakehään. Hampaiden amalgaamipaikat, tekonivelet ja muut raskasmetallit sun elohopeat jotka ovat päätyneet ihmiseen päästettiin ilmakehään.

Ihmiset pitää haudata syvempään luolaan kuin mitä on persuvoimaloiden ydinjätteiden loppusijoituspaikka. Tämä kuuluisa Onkalo. Ei ihmisjäete-haitaketta saa polttaa siten jotta savukaasuilla pilataan hengitysilma.

• Anonyymi

• Anonyymi

Poistaako krematoorion väki myös vainajien kultahampaat ja myy ne yleisillä kultamarkkinoilla?

Onko Kojamo, ent. VVO, jo mukana krematorio-bisneksessä?

• Anonyymi

Krematoorion väki keritsi huhupuheiden mukaan krematooreihin joutuvien Ihmisten karvat kehosta. Näin saatiin suuria voittoja krematooreihin tuhkattaviksi syyllisiltä ihmisiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krematoorion väki keritsi huhupuheiden mukaan krematooreihin joutuvien Ihmisten karvat kehosta. Näin saatiin suuria voittoja krematooreihin tuhkattaviksi syyllisiltä ihmisiltä.

Tehtiinkö niistä peruukkeja?

• Anonyymi

Kuivista "kuivan kesän oravista" pitäisi sitten saada alennusta.

• Anonyymi

somaleita ei kai normi krematorioon voi viedä. Ne kai menee suoraan ongelmajäte laitokseen. Se paskahan tukkisi kaikki putket..

• Anonyymi

Joulupukille pitää antaa mäntyniemessä vihermitali, koska liikkuu savupiipuissa vastakkaiseen suuntaan eikä saastuta.

• Anonyymi

Hmm. voisiko työttömiä puristaa polttoaineeksi?

• Anonyymi

Tuo oli hyvä ehdotus. Työttömistä polttoainetta. Itse olen ajatellut että työtön ensin ilmakuivataan ja sen jälkeen jauhetaan polttoaineeksi. Voisi olla hyvä tehdä jauheesta pellettejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä ehdotus. Työttömistä polttoainetta. Itse olen ajatellut että työtön ensin ilmakuivataan ja sen jälkeen jauhetaan polttoaineeksi. Voisi olla hyvä tehdä jauheesta pellettejä.

Itse olen ajatellut, että työlliset ovat työttömien orjia joutumalla olemaan töissä ja ottamalla veroraippaiskuja vastaan. Sepä voi kenkuttaa, mutta yt-neuvottelut vaanivat kuitenkin kulman takana ja joudutte itse toiselle kaivamaanne kuoppaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe