Krematoriot varastavat perikunnalta !

Anonyymi

Kun ihminen tuhkataan krematoriossa niin krematorio ei tilitä läskistä saatua lämpöenergiaa.

Jos oletetaan että 120 kg läski jossa laardia 60kg tuhkataan niin krematorio saa lämpöenergiaa 708 kwh eli sähköenergiana tämä tekee 708kwh*0,2€= 140€.

Krematorio saa siis 140€ puhdasta voittoa jumalauta !

22

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikea juttu. Kannattaiskohan kysy Vihreiltä, mitä mieltä he ovat? Ministeri Ohisalo ainakin tietää nämä maan sisäiset asiat ruumiitten polttamisesta ja krematorioitten lämpötiloista ja energian kulutuksesta.

• Anonyymi

Persut ovat tuon ihmisten polttamisissa krematorioissa asiantuntijoita. Mitä toteavat persut ihmisten polttamisiin krematoreissa ? Tuleeko voittoa vai ei ! Ovatko persut polttamassa ministeri Ohisaloa krematoriossa ? No totta perkeleessä olevat !

• Anonyymi

Rasvasta tulee palaessaan 2,7kg hiilidioksidia eli krematorio tuottaa laardiroopen 60 kg kg rasvan käryttämisestä 162kg hiilidioksidia. Kannattaisiko läski mielummin kierrättää autojen polttoaineeksi ?

• Anonyymi

Voiskohan krematoriot laittaa toimimaan tuulivoimalla? Moni luontoystävällinen olisi varmasti onnellinen, kun maallinen vaellus loppuisi tuulimyllyjen huminaan.

• Anonyymi

Sähkökäyttöisiä uuneja on olemassa sekä mikroaalloilla toimivia. Tuulivoima kävisi niihin energian lähteeksi.
        Suurin osa toimii kuitenkin öljyllä tai maakaasulla.

• Anonyymi

Tuhkaus vaatii keskimäärin 110 litraa öljyä uunin lämmittämisestä alkaen. Jos uuni on jo kuuma edellisen tuhkauksen jäljeltä, kuluu öljyä 60 litraa.

• Anonyymi

paras lämpö saataisiin kivihiilipölyä puhaltamalla

• Anonyymi

Tuo sinun edesmennyt isoäitisi joka raatona poltetaan siellä krematoriossa on ilmastohaitta. Ei siinä mitään voittoa tehdä. Paitsi tietenkin persuputinistikepujen harhaisessa mielikuvituksessa.

Oletko muuten oikeasti persu ? Persuthan taitavat olla kovasti krematoreista saatavan taloudellisen hyödyn perään, kuten Natsi-Saksassa. Taas toteamme miksi PeruSSuomalaiset istuvat Eduskunnan suuressa salissa äärioikealla.

Vai että persu saa voittoa 140 € jokaisesta Juutalaisesta. Keitä sinne suuria voittoja tuottavaan krematoorioosi olet ajatellut poltettavaksi. Jumalauta persut !!

• Anonyymi

Meidän mutsi poktetaan kahden viikon kulutua
      Ei mikään läski panaa ehkä 40kh
      Tuhkaus maksaa 240 €

• Anonyymi

Meidän kaupungin krematoriossa ei kyselty, kuuluuko tuhkattava persuihin vai silakoihin. Hautajaisseremoniatkin saa omaiset ihan itse päättää.
      Jos suku ei polttohautauksesta tykkää, niin arkkuhautaus käy kyllä!

• Anonyymi

Saakutinmoiset ilmastohaitat saatin tuhkauksen seurauksena ilmakehään. Hampaiden amalgaamipaikat, tekonivelet ja muut raskasmetallit sun elohopeat jotka ovat päätyneet ihmiseen päästettiin ilmakehään.

Ihmiset pitää haudata syvempään luolaan kuin mitä on persuvoimaloiden ydinjätteiden loppusijoituspaikka. Tämä kuuluisa Onkalo. Ei ihmisjäete-haitaketta saa polttaa siten jotta savukaasuilla pilataan hengitysilma.

• Anonyymi

Saakutinmoiset ilmastohaitat saatin tuhkauksen seurauksena ilmakehään. Hampaiden amalgaamipaikat, tekonivelet ja muut raskasmetallit sun elohopeat jotka ovat päätyneet ihmiseen päästettiin ilmakehään.

Ihmiset pitää haudata syvempään luolaan kuin mitä on persuvoimaloiden ydinjätteiden loppusijoituspaikka. Tämä kuuluisa Onkalo. Ei ihmisjäete-haitaketta saa polttaa siten jotta savukaasuilla pilataan hengitysilma.

• Anonyymi

• Anonyymi

Poistaako krematoorion väki myös vainajien kultahampaat ja myy ne yleisillä kultamarkkinoilla?

Onko Kojamo, ent. VVO, jo mukana krematorio-bisneksessä?

• Anonyymi

Krematoorion väki keritsi huhupuheiden mukaan krematooreihin joutuvien Ihmisten karvat kehosta. Näin saatiin suuria voittoja krematooreihin tuhkattaviksi syyllisiltä ihmisiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krematoorion väki keritsi huhupuheiden mukaan krematooreihin joutuvien Ihmisten karvat kehosta. Näin saatiin suuria voittoja krematooreihin tuhkattaviksi syyllisiltä ihmisiltä.

Tehtiinkö niistä peruukkeja?

• Anonyymi

Kuivista "kuivan kesän oravista" pitäisi sitten saada alennusta.

• Anonyymi

somaleita ei kai normi krematorioon voi viedä. Ne kai menee suoraan ongelmajäte laitokseen. Se paskahan tukkisi kaikki putket..

• Anonyymi

Joulupukille pitää antaa mäntyniemessä vihermitali, koska liikkuu savupiipuissa vastakkaiseen suuntaan eikä saastuta.

• Anonyymi

Hmm. voisiko työttömiä puristaa polttoaineeksi?

• Anonyymi

Tuo oli hyvä ehdotus. Työttömistä polttoainetta. Itse olen ajatellut että työtön ensin ilmakuivataan ja sen jälkeen jauhetaan polttoaineeksi. Voisi olla hyvä tehdä jauheesta pellettejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä ehdotus. Työttömistä polttoainetta. Itse olen ajatellut että työtön ensin ilmakuivataan ja sen jälkeen jauhetaan polttoaineeksi. Voisi olla hyvä tehdä jauheesta pellettejä.

Itse olen ajatellut, että työlliset ovat työttömien orjia joutumalla olemaan töissä ja ottamalla veroraippaiskuja vastaan. Sepä voi kenkuttaa, mutta yt-neuvottelut vaanivat kuitenkin kulman takana ja joudutte itse toiselle kaivamaanne kuoppaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe