Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon."
Jaak 4:6
Jumala on ylpeitä vastaan!
22
76
Vastaukset
- Anonyymi
”sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.”
Jaak 1:20- Anonyymi
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
No se on kyllä totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä totta!
Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”
- Anonyymi
”Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”
- Anonyymi
Teuvo herjaa jatkuvasti muita saatanoiksi.
- Anonyymi
”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
- Anonyymi
Juuri niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin!
Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo herjaa jatkuvasti muita saatanoiksi.
Niin tekee. Se on sillä verissä!
- Anonyymi
Jumalan voi jokainen kuvitella itselleen sopivaksi
Äpäräkultin jumala on vittumainen sadisti. Tykästynyt kansanmurhiin jne. Miksi nöyrtyä narsistille alun perin.- Anonyymi
Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.
Aamen!
- Anonyymi
He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa,
Aamen!- Anonyymi
Hokkus polkkus piliokkus. Suora tie ainakin Suomessa päättyisi aika nopeasti suolle tai järven rantaan. Viksumpi käyttää maastoa hyväkseen.
- Anonyymi
Kandee tehä niinku Jeesus sano.
- Anonyymi
Aamen! Jumalan mielen mukainen nöyryys ( älä lue: nöyristely! ) tuo siunauksen elämään!
- Anonyymi
Armo, mahtava lahja!
- Anonyymi
JUMALA EI SIEDÄ YLPEITÄ!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745