Epäilys monilla lienee, että feikka kerää massit itselleen pelkillä ronottinikeillä ja roposet itae pelaajille. Polhal kun edessä muka valvojana ja jos valtio sanellut voiton maksimoimissäännöt, yhtälö täydellinen ihmisten huijaamiselle..
Absolut power...
Kuka tutkituttaisi ebingon ns voittajat?
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
Bottinikeille siis.. aina samat nimet kärjessä ja muilla yhden takaa kiertää aina.
- Anonyymi
Joskus vuosia sitten tätä pelailin täysillä lapuilla päivittäin aina niin kauan kunnes tuli päivän saldo täyteen. Muutamia voittoja antoi aina välillä että pelissä pysyi mukana, mutta kertaakaan ei tullut isompaa (500e-->) vaikkakin monesti oli yhden päässä ja muka isot mahdollisuudet.
- Anonyymi
Kukaan ei uskalla tässä stasilandiassa nousta valtion huijausbisneksessä, johon sotkeutuneet tod näk gyvinkin korkeat tahot. Suomalainen maksaa vaan aina. Kiltisti.
- Anonyymi
Outo bingo. Timantissa 12 pelaajaa ja kirjauduin peliin mut en ostanut pasqakuponkia kun halusin nähdä mitä tapahtuu. Kun uusi peli alkoi niin siellä oli valmiina 17 pelaajaa ja sitten se yhtäkkiä tippu 14 pelaajaan.
- Anonyymi
Minulla oli kerran ulkomaalaisessa live automaatti ruletissa tilanne, panostukseni arvaus osuin suoraan numeroon mut ei tapahtunut mitään ja automaatti jatkoi seuraavalle kierrokselle. Katsoin myös tarkemmin etteivät koskaan julkaisseet chatissa voitto tulosta ja pelaajia oli chatista päätellen paljon pöydässä. Voi hitto, totesin ja poistuin. Veikkaus on alkanut ottamaan näistä extreme tilanteista nähtävästi mallia. Suunnilleen suunnilleen, rahapeliä se vain on.
- Anonyymi
Onko voitonjako tilastot tehty yhtä laadukkaasti.
- Anonyymi
"ebingon palautusprosentti on keskimäärin 55-80% pelin kokonaisvaihdosta."
- Anonyymi
Pelasin eilen tuota veikkauksen 10 sentin bingoa, jossa oli näköjään lukuisia kuponkeja ostettu kun oli isompi summa jaossa. Ihmettelin kun siinä eräässä vaiheessa, jossa monella oli kupongissa yksi numero vajaa bingoa nämä nimimerkit jotka lävähti siinä näytössä loppuivat kaikki numeroon 3. Eli esim nimimerkki vesa233, hjshdjshd3333 jne.
- Anonyymi
Täyttä paskaa koko veikkauksen bingot, ei saa muuta kuin rupia perseeseensä! Viikon yrittänyt kupongin pari iltaa kohden euron panoksella. Ei alkua pitemmälle niin jää kun eno veneestä, numerot hajoo sopivasti eri kohtiin kuin hujasen paska krapula aamuna. Ja aina on yksi tai kaksikin jotka vieläpä hyvin nopsaan kerää hillot itselleen. Nämä bonuspotitkin on varmaan jo etukäteen jyvitetty tietyille nimimerkeille....ihan turhaan tuolta helpotusta hakee rahapulaansa, kerätkää ennen vaikka pulloja kuin että tuonne vähiä rahojaan syytää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279