Pyhä Henki ei johdata ihmistä vihaamaan

Anonyymi

Jumalan Henki ei ole tarkoittanut ihmistä vihaamaan toisia ihmisiä. On JÄRKYTTÄVÄÄ HAVAITA, että ihminen tuhlaa turhan elämänsä niin, että käyttää kaiken aikansa ja energiansa toisten VIHAAMISEEN. Se EI OLE JUMALAN TAHTO!

65

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.”
      Se on totta tänäkin päivänä!

      • Anonyymi

        Kelvatkoon sinulle, Herra, pelastaa minut, Herra, riennä minun avukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelvatkoon sinulle, Herra, pelastaa minut, Herra, riennä minun avukseni.

        Jeesus kyllä pelastaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kyllä pelastaa!

        Muistutan taas itseäni - jos kohtaan jäihin pudonneen kulkijan, tulee häneltä kysyä 'pelastaako jeesus?'.

        Myönteisen vastauksen myötä voin rauhassa jatkaa matkaani tai jäädä todistamaan jeesuksen suorittamia pelastustoimenpiteitä.

        Kielteisen vastauksen antanutta tietenkin autan parhaani mukaan.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Muistutan taas itseäni - jos kohtaan jäihin pudonneen kulkijan, tulee häneltä kysyä 'pelastaako jeesus?'.

        Myönteisen vastauksen myötä voin rauhassa jatkaa matkaani tai jäädä todistamaan jeesuksen suorittamia pelastustoimenpiteitä.

        Kielteisen vastauksen antanutta tietenkin autan parhaani mukaan.

        Jumala pelastaa vain sielun; Jeesus oli viestintävälin. Jumala itse ei voi tehdä mitään; Jumala on Henki. Sielusta Jumalan hyvyys siirtyy psyykeen ja kehoon, mutta se ei tarkoita passiivisuutta, löysyyttä, toimimattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelvatkoon sinulle, Herra, pelastaa minut, Herra, riennä minun avukseni.

        Jeesus kuoli noin 2000 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Tämä on tärkeä aihe ja haluaisin siitä enemmän keskustella.
      Itse olen lähes aina vihannut ihmisiä mutta kun tulin uskoon niin rakastin kaikkia jotka kohtasin kadulla. Se viha oli kadonnut.
      Mutta nyt kun Suomeen saapui poliitikkojen suostumuksella hirveitä lasten raiskaajia ja terroristeja, niin aloin jälleen vihata ihmisiä.

      En niinkään vihaa ketään tiettyä vaan yleisesti sitä pahuutta, joka heissä on ja joka saa yhä enemmän tilaa myös meidän yhteiskunnassa.

      Kun joskus katsoo vanhoja dokumentteja esim Suomen ensimmäisistä olympialaisista. Silloin ei maailmassa ollut terroria eikä tuollaista järkyttävää pahuutta ,joka nyt leviää koko eurooppaan. Ne dokumentit saa melkein itkemään kun tajuaa miten ihanaa olisi jos ihmiset rakastaisivat toisiaan ja kansa rakastaisivat toisiaan. Silloin ulkomaalaiset otettiin mielenkiinnolla vastaan Suomeen koska he eivät tulleet tänne raiskaamaan meidän lapsia kuten nämä nykyiset ulkomaalaiset.

      Mutta nyt on tullut muodiksi että kansat ja kotimaat kielletään koska peto haluaa tuoda maailmaan oman "rauhansa". Todellisuudessa se on valhe, koska sodat ja terrori tulevat vain pahenemaan.

      Mutta siis se vihaaminen. Yritän olla lukematta uutisia, jotta en saisi päivääni aihetta taas vihata, jotakuta pahuuden rakastajaa.

      Mielestäni ratkaisu ei ole se että ryhdyn vain suvakiksi ja hymyilen kaikille terroristeilla ja raiskaajille.

      Miten itse selviät vihan kanssa ?

      • Anonyymi

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.

        Kyllä! Juuri niin!


      • Anonyymi

        Pyydä Jeesusta sulattamaan vihasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Jeesusta sulattamaan vihasi.

        Jeesus on varsinkin uskovien vapahtaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on varsinkin uskovien vapahtaja!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.

        Se on just noinikkäästeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.

        Kyllä. Hengellisen tilan vaaliminen on ensiarvoisen tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.

        ”Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on varsinkin uskovien vapahtaja!

        ” Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.”

        Jo oli aikakin, koita nyt pysytellä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.

        ” Muista sana, jonka olet palvelijallesi puhunut, sillä sinä olet antanut minulle toivon.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheinen suhde Jeesukseen on ainoa keino välttää viha. Rukous ja Sana, niiden kautta päivittäin.

        ” Katso, minä ikävöitsen sinun asetuksiasi; virvoita minua vanhurskaudellasi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Juuri niin!

        ” Herra tuomitsee kansat; auta minut oikeuteeni, Herra, minun vanhurskauteni ja viattomuuteni mukaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Muista sana, jonka olet palvelijallesi puhunut, sillä sinä olet antanut minulle toivon.”

        Jeesus antaa toivon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Hengellisen tilan vaaliminen on ensiarvoisen tärkeää.

        Aivan. Sitä ei voi liikaa korostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus antaa toivon!

        Mutta kuka tuomitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herra tuomitsee kansat; auta minut oikeuteeni, Herra, minun vanhurskauteni ja viattomuuteni mukaan.”

        Ja kansat ja pahat on tuomittu? Siihen tarvitaan ihmisen toimia; oletko valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Muista sana, jonka olet palvelijallesi puhunut, sillä sinä olet antanut minulle toivon.”

        Että joku tekee kaiken sun puolestas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Minä olen valinnut totuuden tien, olen asettanut eteeni sinun oikeutesi.”

        Kenen totuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kaikki kansat, jotka sinä tehnyt olet, tulevat ja kumartuvat sinun edessäsi, Herra, ja kunnioittavat sinun nimeäsi.”

        Valitettavasti niin ei ole käynyt. Miksi luulet niin tapahtuvat 2000 vuoden sairaan näytöksen jälkeenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Hengellisen tilan vaaliminen on ensiarvoisen tärkeää.

        Pahuuden eliminointi on tärkeämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Jeesusta sulattamaan vihasi.

        Pyhä viha voi olla tarpeen pahuuden eliminoimiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä Jeesusta sulattamaan vihasi.

        Jeesus on kuollut; pyydä Jumalalta, jonka yhteyden eteen Jeesus kuoli ristillä. Ei Jeesus ole Jumala, eikä kykenisi sun vihaa eliminoimaan, johon toisaalta on ihan psykiatriset, psykologiset menetelmät; kanttilaiseen tyliin ilman uskomussidonnaisuuttakin, joka sisältää yökötysaspektin, jonka uskovaiset ovat ottaneet itseensä, puhataan jumalsuhteen sijaan tai lisäksi.


      • Anonyymi

        Tietty vastustus tarvitaan pahuutta kohtaan. Negatiivisuudet ja väkivalta lentelevät; viha, ja kaikki uskovat tolevansa oikeassa ja oikeutettua vihaan ja väkivaltaan, vaikka koko muu mailman sanoo, että on sairasta, väärin ja pahuutta. Pahuutta vastaan tulee taistella, kuten niin monessa lähteessä sanotaan, aina lopun aikaa myöten, jossa toiminta on väkivaltaista, ja sitä johtaa myös väärät "profeetat". Kukin valitsee puolensa. Sotiminen on on kuitenkin välttämätöntä, koska elämme fyysisessä maailmassa, johon pahuus vaikuttaa pahuudella; eikä psyykkistäkään vaikutusta tule aliarvioida. Vain sota pahuutta vastaan eliminoi pahuuden, kuten on tehnyt monen sodan aikana, ja niin tulee olla kaikissa mittakaavoissa, ja lopulta tarvitaan suuri puhdistus, jossa paha eliminoidaan tykkänään.
        Tällä hetkellä Venäjä on paha, sen hallitus varsinkin, ja yllättävää mutta totta, Unkarissa 53% ja Ranskassa 42% on putinisteja, ja vastaavaa koko plnaeetalla; luvut ovat hirvittävän suuret. Sitten on muita ääri-ilmiöitä, joista islam on yksi isoimmista uhista; ne ei eliminoi omia ääriaineksiaan ja käyttävät valtiollista väkivaltaa ja alistamista, jos joku on oikeutetusti eri mieltä. Kaikenlaisia pahuuden keskittymiä, rikollisia. Ne kaikki tulee eliminoida ja siihen tarvitaan niin fyysisiä toimia kuin kommunikaatiota, että tulee selväksi, missä pahuus asustaa ja että sitä ei tulisi sallia.


    • Anonyymi

      Pahoilla ihmisillä on pahat teot. Sanoihan Jeesuskin, että te tunnette heidät ( väärät profeetat ) heidän hedelmistään!

      • Anonyymi

        Sinäkö ne hedelmät osaat arvioida? Epäilen vahvasti. Miten ole ajatellut puolustaa itseäsi pahuutta vastaan? Siihen ei riitä Raamattu, vaan on taisteltava, tapettava, ja kaikki pahuuden pesät on eliminoitava. Olet tasan varma, että sun hedelmät ei siihen kykene, ja niin pahuus vallitsee; kiitos sun. Kenen puolella oikein olet?


    • Anonyymi

      ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”

      • Anonyymi

        Jako on todellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jako on todellinen.

        Se on aivan turhaa näitä maatuneita madonsyömiä ruumiita käydä jakelemaan.
        Ne olemattomat sielut voi ohittaa naurettavina houreina.


    • Anonyymi

      Niin, Sekin on varmaan jokin aivopesuvalhe, että meille on uskoteltu uutisten olevan tärkeitä.
      Mitä minun elämääni kuuluu, että kaupungilla murhataan ja tapetaan ja raiskataan.
      Jos Jumala on armossaan antanut minulle rauhan ja turvallisuuden niin ei minun tarvitse lukea saastaisia kuulumisia jumalattomien tavasta elää ja laatia lakeja pahuuden mahdollistamiseksi. He itse haluavat elää siten ja valitsevat elää siten.
      Joten lukekoot keskenään omia saavutuksiaan 😣

      Minä olen tyhmä kun luen päivittäin heidän kuulumisiaan ja harrastuksiaan. 😥

      Tuomarien kirja 19 jo kertoo miten oli vaarallista oleskella ulkona yöaikaan.
      Mutta tuomio tuli sillekin pahuudelle lopulta.

    • Anonyymi

      He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa,
      Aamen

    • Anonyymi

      Kun jumalattomat rehottavat niinkuin ruoho ja väärintekijät kaikki kukoistavat, on se heidän ikuiseksi häviöksensä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aivan niin!

    • Anonyymi

      Aivan niin.

    • Anonyymi

      Jotkut joita totuuden tuli polttaa, koettavat ahkeroida ettei tiettyjä kirjoituksia ja aloituksia enää näkyisi? Mutta ne näkyvät, toisaalla, eivätkä ne Arkistoista ole mihinkään kadonneet!

      • Anonyymi

        Totuus on sama kuin se, mihin minä uskon. Kaikki sen vastainen on perkeleestä. Kirjoitukset, lahko; ne kaikki tukee mun uskon oikeellisuutta, ja mun tunne elämä. Jos jokin häiritsee mun uskomuksia, tunteita, niin se on perkeleestä ja valeprofeettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on sama kuin se, mihin minä uskon. Kaikki sen vastainen on perkeleestä. Kirjoitukset, lahko; ne kaikki tukee mun uskon oikeellisuutta, ja mun tunne elämä. Jos jokin häiritsee mun uskomuksia, tunteita, niin se on perkeleestä ja valeprofeettaa.

        Naurettavaa länkytystä.😁


    • Anonyymi

      Ahkeroita ovat valheelliset, mutta heitä ei enää kuunnella.

      • Anonyymi

        Eikä myöskään kannata kuunnella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä myöskään kannata kuunnella.

        "Uskiksiin" on syytä pitää reilu "hajurako," jos haluaa säilyttää mielenterveytensä.


    • Anonyymi

      Pyhä Henki on poistanut valeprofeetan piiristään. Ei ole enää Henki hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Silti Teuvo jatkaa vihaansa ja vainoamistaan.

    • Anonyymi

      Onkohan Pyhään henkeen tullut sitten joku vika, kun uskovat ovat aina niin suurella hartaudella vihanneet toisia?

      • Anonyymi

        Missään ei ole pirullisempia ihmisiä, kuin näillä jeesuspalstoilla. Jos ei ne saa uhrikseen jotain normaali järjellä varustettua, niin eri lahkolaiset tappelee keskenään.


      • Anonyymi

        Kyllä ne oli nimenomaan omasta mielestään hartaita uskovaisia, jotka riehuivat hyeenain lailla, erään edesmenneen vanhuksen kimpussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne oli nimenomaan omasta mielestään hartaita uskovaisia, jotka riehuivat hyeenain lailla, erään edesmenneen vanhuksen kimpussa.

        Harras islamilainen murkasi nuoren tytön pään, koska tyttö halusi vapautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harras islamilainen murkasi nuoren tytön pään, koska tyttö halusi vapautta.

        Islamilaisista puhutaan jollain muulla palstalla. Täällä puhutaan kristittyjen hirmuteoisrta,


    • Anonyymi

      Valeprofeetta vihaa kaikkia ja rienaa kaikkea, häntä kavahtakaa.

      • Anonyymi

        Pahaa ei voiteta hyvällä.


    • Anonyymi

      Valeprofeetan päivät tulevat päättymään.

      • Anonyymi

        Putinistien ei.


    • Anonyymi

      Totta se on.

    • Anonyymi

      On se ja kauhiste kuin hiipivä silmittömyys.

    • Anonyymi

      Toivotamme kaikille enemmän kuin pelkkää joulunajan rauhaa. Tässä lyhytvideossa selvitys, mitä perinteisen joulurauhanjulistuksrn sanat merkitsevät:
      https://youtu.be/E0FZhsGZDh8

    • Pyhä henki on joka kirkastaa vain jeesukse hyväättä , jakaa armolahjoja sitä tarvitseville, opetta ohjaa ja varoitta uskovia jos harhautuvat oikealta tieltä.

    • Anonyymi

      Sekä Pyhä henki että paha henki luovat vihaa vastaskohtaansa kohtaan. Pahat vihaa hyviä ja hyvät pahoja. Niin se menee.

    • Anonyymi

      Pyhä Henki tuottaa opastaa ja vaalii hyvää ja täyteläistä elämää, oikeudenmukaisesti ja antaa ikuisen elämän armosta Jeesuksen sovitus veren tähden uskon kautta.

      Ef: 5:3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
      5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

      Taivaassa ei ole enää vihaa ei saastaisuutta syntiä.

      Kaikki on kutsuttu elämään Pyhään elämään. Rakkaudessa ei ole erotusta. Jumalallisuus on elämän puite taivaassa. Rakkaus on ikuinen ja Hän sisältyy ja sisältää kaiken.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe