Ehdotus tälle palstalle!

Anonyymi

Jokainen sitoutuu kirjoittamaan:
- herjaamatta ja solvaamatta Pyhiä Kirjoituksia
- herjaamatta ja solvaamatta Raamatun henkilöitä ja sen pyhiä arvoja
- herjaamatta ja solvaamatta toisia kirjoittajia ja muita palstalaisia
Ei pitäisi olla vaikeaa, jos rakastaa Jeesusta ja Taivaan Isää, eikä halua murehduttaa Pyhää Henkeä. Eikö vain?
Ne, jotka eivät vielä Jeesusta tunne voinevat kirjoittaa noudattaen keskinäistä kunnioitusta, joka toki koskee uskoviakin!
Jeesuksen siunausta jokaiselle!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei luulisi olevan rehellisille ihmisille liian vaikeaa.

    • Anonyymi

      Tuolle Teuvolle ei näköjään kelpaa tuo herjaamattomuus. On kovin mieltynyt siihen. Ainakin selvästi käy ilmi, millainen hän on.

      • Anonyymi

        Muistetaan nämä Jeesuksen sanat:
        ” Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistetaan nämä Jeesuksen sanat:
        ” Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!”

        Kyllä Jeesus tiesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jeesus tiesi!

        Se on turvallista tietää.


    • Anonyymi

      Kannatetaan!

    • Anonyymi

      Juuri niin!
      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Anonyymi

      He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa,

      • Anonyymi

        Elämä on valintoja täynnä. Siksi valitsen Jeesuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on valintoja täynnä. Siksi valitsen Jeesuksen.

        Ihmisellä on tasan kaiski valintaa, tässä elämässä, elämän valinnat miten elää kuuluu toiseen valintaan joko elämän valinta tai kuoleman valinta tarkoitta oman tien valintaa joka vie kuolemaan. Kaikesta huolimatta Jeesuksen valinta vie elämään.


    • Jotka halveksivat armon henkeä ovat itse siitä vastuussa, heille kun ei ole sovittajaa siitä synnistä enään. Ovat pimeydessä ikuisesti.

    • Anonyymi

      Kukaan ei saa puhua Pyhästä Hengestä yhtään mitään. eikä Jumalan lähettämästä
      Rajusta eksytyksestä edes senkään vertaa.

      Tämäkin on Veren voiman herjausta:

      Raju eksytys:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
      Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

       Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
       Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

      Sietämätönta puhetta.
      Kuka voi kuunnella tuollaista?
      Hän on perillinen tapetaan Poika,
      niin perintö on meidän"

      Poika tapettiin.
      Saatiin perinnöksi Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri ja sen ja tappoväline kuoleman risti.

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

      Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan hänen tappamisen jälkeen Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Tällä herjataan edelleen Jeesuksen tarjoamaa pelastusta:

       "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. 

      Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.' 

       Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

      Saatana sulki taivasten valtakunnan oven ihmisiltä Jeesuksesta vuodattamalla verellä.

      Josta se sai erinomaisen laumasuojan Kristuksen totuutta ja Pyhää Henkeä vastaan.

      "Kenellä ei ole Pyhää Henkeä, ei ole hänen omansa." 

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
       Johannes tiesi tämän jo vuonna 90, ennen kuin Efeson pappi Diotrefes, yhden vaimon mies, toimitti hänet  Patmoksen vankeuteen.

      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.

      "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

      • Anonyymi

        Sinulle ei Jeesuksen sovitustyö ikinä avautunut ja siksi aloit sitä herjaamaan. Olet synnin orja, ilman Sovittajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe