Olin hesassa käymässä sunnuntaista-tiistaihin.Kävin leffassa tennispalatsissa ja sitten menin tennispalatsin 2.kerrokseen jossa sijaitsi toi kukunor-liike.
Siellä on vaikka mitä leffaan liittyviä juttuja ni ostin sieltä sen sormuksen tosin sen halpis version joka maksaa 29e ku ei ollu rahaa ostaa sitä 300e sormusta.
Toi halpis versio on melkein aidon näkönen mut se voi kulua vuosien saatossa se pinta.Sen sormuksen koko oli muistaakseni 17,5-18,ihan suomalaisissa mitoissa:)
The One Ring
minä
2
304
Vastaukset
- hobitti..
Niin on,oon ostanut sieltä leffajulisteita. Mutta tuota sormusta en kyllä ostaisi,en haluaisi kanta tuommoista "pahuuden" sormusta kaulassa,joten en tajua niitä jotka semmoisen haluavat..mielummin ostan haltijakoruja..=)
- Khamûl
Kyllä minä ainakin haluaisin sellaisen sormuksen,mutta toistaiseksi en ole onnistunut löytämään Reppulia,vitsi vitsi; en asu hesassa joten taitaa jäädä haaveeksi,mutta säästän rahaa nyt 319 Euroa maksavaan nazgûl-miekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910