miten elämässä luetut asiat vaikuttaa kuoleman jälkeiseen

Anonyymi

Jos ei ole lukenut muiden ihmisten keksimiä asioita niin ei voi elää kuoleman jälkeen.
Tämä idiotismi kumoaa jo itse itsensä, ei kuoleman jälkeen ole mitään.

84

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Idiotismisi, rakas ystävä, oli kyllä aito idiotismi, ja siihen se sitten jäikin.

      • Minun on kirjoitustesi perusteella vaikea uskoa, että elätät itseäsikään.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Minun on kirjoitustesi perusteella vaikea uskoa, että elätät itseäsikään.

        Oletko suojatyöpaikkainen ?


      • Anonyymi

        Joo niin .

        Semmosta kai se..,ei tästä enää viisastu ,turhanpäivästä mukertelua vuan.

        On tässä ihan oikeesti kuolema lähellä kun jatkuvasti tulee nuita vahtauksia,ei tiällä kyllä sen kummemmin vahata mutta hauskinta tässä on se kun jokaisella tyypillä on oma menneisyytensä

        Mut kun sen unohtoo


        No miten sen voi unohtoo kun mielessä kulkoo päivä päivältä..

        Niin raskasta se on kun kantoo sydäntä mukana.

        Ei tule helpotusta kuin haudassa vasta

        Kuolinpäivee en tiedä mutta henki lähtöö

        Minä tiiän kun on huonot keuhkot...


        Sairaana synnytty,sairaana eletty ja sitten kuollaan viimeiseen hengenvetoon.

        Mutta yllättävintä kuin ei tiedä milloin

        Kyllä tässä elämästä kamppaillaan ..

        Se on vaikeeto kun ei ossoo ottoo tukea vastaan ja minä oonkin hoidossa.

        Ei se auta kun sanotaan että kevättä rintaan vaan ,

        Se ei tunnu missään ,pikemminkin tympäsöö vuan.


        Kun niin,mitkä rinnat?

        Ei mulla semmosia oo.


    • Anonyymi

      Joillekkin kuoleman jälkeinen on kuin mustaa syvää unta. Sitten herätään synnytyslaitoksella.

      • Anonyymi

        Luetko kirjaa ja luulet kirjan kertovan omasta elämästäsi.


    • Anonyymi

      Kuoleman jälkeinen elämä on vaikeasti todistettavissa, koska henkilökohtainen kokemus ei riitä.
      Samoin aloittajan on vaikeaa todistaa ettei maalliselle elämälle ole jatkumoa.

      • Anonyymi

        Olen kuollut, kysy vaikka Schumacherilta.


      • Anonyymi

        On sille jonkinlainen jatkumo ,nimeksiannettu ,sitä en tiedä mitä poika tekee elämällään mutta hyvä se on ainakin


    • Anonyymi

      Minulla on henkilökohtainen kokemus ontosta maapallosta, jonne pääsyä sielumme halajavat! Siellä pääsemme viettämään ihanaa ikuisuutta, jokainen omalla terrastraalitasollamme! On niitä, jotka tämän tietävät! On typeryksiä, jotka kuvittelevat omassa päässään muuta.

      • Anonyymi

        Värähtelytasot ovat tässä ympärillä, kuvainnollisesti voidaan sanoa että alin taso on karkein ja siten lähin fyysistä maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Värähtelytasot ovat tässä ympärillä, kuvainnollisesti voidaan sanoa että alin taso on karkein ja siten lähin fyysistä maailmaa.

        OK, ette ole ongelma.


    • Anonyymi

      Terrastraalitasot sijaitsevat kaikki jalkojemme alla, syvällä maankuoren sisällä. Sinne sielumme halajavat! Sielu on hienojakoista värisevää vipajavaa materiaa, joka tuhoutuisi, ellei painovoima imaisi sitä peruskallion suojiin pois kaiken tuhovasta cosmisesta säteilystä! Siellä jokaiselle sielulle on ikioma terrastraalitasonsa, jossa sielu on puhtaasti tietoisuus - kirkas ajatus vailla aistinelimiä tai muuta materialistista painolastia! Minä olen käynyt siellä ja se terrastraalitaso on totta!

      • Anonyymi

        Et sinäkään ole ongelma.


    • Anonyymi

      Kuulin juuri kovan pamauksen. Nyt ympärilläni leijailee henki. Voin haistaa sen.

      • Anonyymi

        Pappi päästelee jatkuvasti pahoja henkiä ja se johtuu papin tuloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappi päästelee jatkuvasti pahoja henkiä ja se johtuu papin tuloista.

        Papeilla parhaimmat pierut
        - suomalainen sanonta


    • Anonyymi

      Me emme tiedä joten eletään niinkuin emme tiedä....nännityksessä

      • Anonyymi

        Minä tiedän sillä olen kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän sillä olen kuollut.

        Kun tulee vanhaksi, sairaaksi ja heikoksi, on kuolemakin kuin lapselle joulu. Kuolin kerran, mutta en tiedä oikein koinko yhtään mitään. Kaikki kävi niin nopeasti, että en edes tajunnut kuolevani. Paha henki lähti minusta kovalla naurulla ja sen jälkeen en enää tajunnut mitä tapahtuu. Kuulin vain jälkikäteen, että olin kaatunut ja kouristellut ja sydämmeni oli pysähtynyt. Olin onneksi sairaalassa ja heräsin henkiin sydänkoneessa. Se oli kyllä erikoinen tapaus, kun en ole koskaan kuullut vastaavasta. Siis siitä, että demoni voi todellakin tappaa ihmisen. Olen aika varma siitä, että olen kuitenkin harvinainen poikkkeus ja demoni tiesi, että en tule kuolemaan, koska apu oli aivan vieressä, joten sillä oli tavallaan lupa tehdä tekonsa. Tämä tarina on tosi. Jos ette usko, niin en voi asialle mitään, mutta olen 100% rehellinen. Henkimaailma on todellinen ja mekin olemme henkiä. Materialistit on tietämättömiä, vaikka itse uskovat tietävänsä. Hekin tulevat kyllä tietämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tulee vanhaksi, sairaaksi ja heikoksi, on kuolemakin kuin lapselle joulu. Kuolin kerran, mutta en tiedä oikein koinko yhtään mitään. Kaikki kävi niin nopeasti, että en edes tajunnut kuolevani. Paha henki lähti minusta kovalla naurulla ja sen jälkeen en enää tajunnut mitä tapahtuu. Kuulin vain jälkikäteen, että olin kaatunut ja kouristellut ja sydämmeni oli pysähtynyt. Olin onneksi sairaalassa ja heräsin henkiin sydänkoneessa. Se oli kyllä erikoinen tapaus, kun en ole koskaan kuullut vastaavasta. Siis siitä, että demoni voi todellakin tappaa ihmisen. Olen aika varma siitä, että olen kuitenkin harvinainen poikkkeus ja demoni tiesi, että en tule kuolemaan, koska apu oli aivan vieressä, joten sillä oli tavallaan lupa tehdä tekonsa. Tämä tarina on tosi. Jos ette usko, niin en voi asialle mitään, mutta olen 100% rehellinen. Henkimaailma on todellinen ja mekin olemme henkiä. Materialistit on tietämättömiä, vaikka itse uskovat tietävänsä. Hekin tulevat kyllä tietämään.

        Mutta minä kuolin oikeasti en ole sama ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä kuolin oikeasti en ole sama ihminen.

        Ollaanhan me kaikki kuoltu jo vaikka kuinka monta kertaa koska jälleensyntymä on totta. Eihän tässä mitään järkeä muuten olis. Emme muista mitään, koska niin on paljon helpompaa. Kuka haluais muistaa kuolleensa keskitysleirillä tai olleensa natsi? Olis aika musertavaa muistaa jotain sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanhan me kaikki kuoltu jo vaikka kuinka monta kertaa koska jälleensyntymä on totta. Eihän tässä mitään järkeä muuten olis. Emme muista mitään, koska niin on paljon helpompaa. Kuka haluais muistaa kuolleensa keskitysleirillä tai olleensa natsi? Olis aika musertavaa muistaa jotain sellaista.

        Markku Siltala, ok kirja kokemuksia vainajista. Netustä löytyy tietoa tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanhan me kaikki kuoltu jo vaikka kuinka monta kertaa koska jälleensyntymä on totta. Eihän tässä mitään järkeä muuten olis. Emme muista mitään, koska niin on paljon helpompaa. Kuka haluais muistaa kuolleensa keskitysleirillä tai olleensa natsi? Olis aika musertavaa muistaa jotain sellaista.

        Totta ovat vain ja ainoastaan onton maapallon terrastraalitasot! Synnymme vain kerran, ja päädymme alas onttouteen kellumaan! Sinne sielumme halajavat! Kerran päästyään tähän ikuiseen ja jatkuvaan olotilaan ei yhdelläkään sielulla ole enää tarvetta palata maanpäälliseen kurjuuteen! Mistäkö tiedän tämän, ranskalaisten lisäksi tietty? Koska olen kokenut sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku Siltala, ok kirja kokemuksia vainajista. Netustä löytyy tietoa tietty.

        Kirjatieto ei ole minkään väärti. Täyttä hölynpölyä! Vain oma kokemus merkitsee, ja se merkitsee sitä että maapallo on ontto! Katsokaa uutisista mitä ranskalaisetkin jo tietävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ovat vain ja ainoastaan onton maapallon terrastraalitasot! Synnymme vain kerran, ja päädymme alas onttouteen kellumaan! Sinne sielumme halajavat! Kerran päästyään tähän ikuiseen ja jatkuvaan olotilaan ei yhdelläkään sielulla ole enää tarvetta palata maanpäälliseen kurjuuteen! Mistäkö tiedän tämän, ranskalaisten lisäksi tietty? Koska olen kokenut sen!

        Huumori on toki hauskaa, mutta koita käyttää vähän enemmän mielikuvitustasi. Tutustu vaikka skientologien juttuihin, niillä on edes jonkin verran yritystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumori on toki hauskaa, mutta koita käyttää vähän enemmän mielikuvitustasi. Tutustu vaikka skientologien juttuihin, niillä on edes jonkin verran yritystä.

        Onton maapallon terrastraalitasot eivät ole mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumori on toki hauskaa, mutta koita käyttää vähän enemmän mielikuvitustasi. Tutustu vaikka skientologien juttuihin, niillä on edes jonkin verran yritystä.

        Sillä on ontot jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ovat vain ja ainoastaan onton maapallon terrastraalitasot! Synnymme vain kerran, ja päädymme alas onttouteen kellumaan! Sinne sielumme halajavat! Kerran päästyään tähän ikuiseen ja jatkuvaan olotilaan ei yhdelläkään sielulla ole enää tarvetta palata maanpäälliseen kurjuuteen! Mistäkö tiedän tämän, ranskalaisten lisäksi tietty? Koska olen kokenut sen!

        Jos olet jotakin muuta kuin trollaattori, mitä et ole, niin oletkin sitten ainoa laatuasi kokemuksinesi. Kukaan muu kun ei ole sitä kokenut. Vaikka joku ei erottaisi pahanilkistä keskusteluja häiritsevää trollia oikeista keskustelijoista, niin sellainenkin voi unohtaa jutut onton maapallon terrastraalitasoista, koska niistä ei ole kukaan muu milloinkaan kertonut. Muunlaisista kokemustyypeistä onkin sitten tonneittain yhdenmukaisia kertomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet jotakin muuta kuin trollaattori, mitä et ole, niin oletkin sitten ainoa laatuasi kokemuksinesi. Kukaan muu kun ei ole sitä kokenut. Vaikka joku ei erottaisi pahanilkistä keskusteluja häiritsevää trollia oikeista keskustelijoista, niin sellainenkin voi unohtaa jutut onton maapallon terrastraalitasoista, koska niistä ei ole kukaan muu milloinkaan kertonut. Muunlaisista kokemustyypeistä onkin sitten tonneittain yhdenmukaisia kertomuksia.

        Muitten kokemuksia en lähde arvioimaan vaikka niitä olisi megatonneittain. Olkoonkin minulla ainoalaatuisia kokemuksia niin mitä sitten? Ehkä todellista totuutta ei suurin osa pääse kokemaan, mene ja tiedä. Yhdenmukaisuus voi johtua siitäkin, että kokemuksista ei uskalleta kertoa totuutta? Kerrotaan jotain mikä on "yleisesti hyväksyttyä". Muutenhan saa heti trollin ellei täyshullun leiman! Minua se ei haittaa koska koska tiedän, että terrastraalitasot ovat todella olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muitten kokemuksia en lähde arvioimaan vaikka niitä olisi megatonneittain. Olkoonkin minulla ainoalaatuisia kokemuksia niin mitä sitten? Ehkä todellista totuutta ei suurin osa pääse kokemaan, mene ja tiedä. Yhdenmukaisuus voi johtua siitäkin, että kokemuksista ei uskalleta kertoa totuutta? Kerrotaan jotain mikä on "yleisesti hyväksyttyä". Muutenhan saa heti trollin ellei täyshullun leiman! Minua se ei haittaa koska koska tiedän, että terrastraalitasot ovat todella olemassa!

        Jos sinä koet 'onton maapallon' totena, olkoon se sinun totuutesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä koet 'onton maapallon' totena, olkoon se sinun totuutesi.

        Totuuksia on vain yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanhan me kaikki kuoltu jo vaikka kuinka monta kertaa koska jälleensyntymä on totta. Eihän tässä mitään järkeä muuten olis. Emme muista mitään, koska niin on paljon helpompaa. Kuka haluais muistaa kuolleensa keskitysleirillä tai olleensa natsi? Olis aika musertavaa muistaa jotain sellaista.

        Ei muistetakaan mitään.

        Jännä ajatella että mihin kuolee,henkikö tappaa vai sairaus.

        Vielä on vuosia


        Pitäs käyttee ne viisaasti mutta ei siihen aina pysty.

        Enkä minä tiedä mikä on viisasta,turvassa olo

        Varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumori on toki hauskaa, mutta koita käyttää vähän enemmän mielikuvitustasi. Tutustu vaikka skientologien juttuihin, niillä on edes jonkin verran yritystä.

        En jaksa. Oon ollu kiinnostunu kaikesta aina,melkeimpä.

        Mutta nyt ikääntyessä tämä henkimaailma on osana minua.

        Ei se jätä rauhaan mutta ei oo tarviskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet jotakin muuta kuin trollaattori, mitä et ole, niin oletkin sitten ainoa laatuasi kokemuksinesi. Kukaan muu kun ei ole sitä kokenut. Vaikka joku ei erottaisi pahanilkistä keskusteluja häiritsevää trollia oikeista keskustelijoista, niin sellainenkin voi unohtaa jutut onton maapallon terrastraalitasoista, koska niistä ei ole kukaan muu milloinkaan kertonut. Muunlaisista kokemustyypeistä onkin sitten tonneittain yhdenmukaisia kertomuksia.

        No maapallo on ontto kyllä.

        Ahdistaa ihan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole järkevää pilkata asioita joista itse ei tiedä.

      • Anonyymi

        Sellaisiä asioita joita pelkää, ihminen tiedostamattaan vastustaa, kieltää tai yrittää saattaa naurunalaiseksi, yrittäen saada ajatuksilleen kannatusta, jotta tuntisi olonsa turvallisemmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisiä asioita joita pelkää, ihminen tiedostamattaan vastustaa, kieltää tai yrittää saattaa naurunalaiseksi, yrittäen saada ajatuksilleen kannatusta, jotta tuntisi olonsa turvallisemmaksi.

        Juuri siksi ateistit vastustavat ajatusta kuolemanjälkeisestä elämästä, peläten että se olisikin totta.

        Juuri siksi uskovat vastustavat materialismia, peläten että se olisikin totta. Yksilön elämä päättyisikin lopullisesti.

        Siksi on turha pilkata asioita, joista ei itse tiedä.


      • Anonyymi

        Minä tiedän, että aivojen tuhoutuessa kaikki on ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisiä asioita joita pelkää, ihminen tiedostamattaan vastustaa, kieltää tai yrittää saattaa naurunalaiseksi, yrittäen saada ajatuksilleen kannatusta, jotta tuntisi olonsa turvallisemmaksi.

        Pilkkaaminen johtuu suorasta vihasta valehtelua kohtaan .
        En voi sietää valehtelua ja kuolemanjälkeinen elämä on valehtelua.
        Teiltä puuttuu minun tietoni, joten ymmärrän teitä.
        Tuo pelkonne johtaa uskoon eli olemattomien palvontaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siksi ateistit vastustavat ajatusta kuolemanjälkeisestä elämästä, peläten että se olisikin totta.

        Juuri siksi uskovat vastustavat materialismia, peläten että se olisikin totta. Yksilön elämä päättyisikin lopullisesti.

        Siksi on turha pilkata asioita, joista ei itse tiedä.

        Jos kuolemanjälkeinen elämä olisi totta, ateistit yhdessä jumalan kanssa nauraisivat jutuille.
        Uskovaiset pelkää materialismia, koska he ovat epäkelpoja, uskonto nostaa heidät hyväksyttyjen joukkoon vikoineen.

        Minä olen kuollut, joten pilkkaan teitä kunnes kuolen lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, että aivojen tuhoutuessa kaikki on ohi.

        Mitä koit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä koit?

        En ole sama ihminen enää.


    • Anonyymi

      Mitä tulee uskoon ainakin yhden Jumalan olemassaolosta/olemattomuudesta, niin ainoastaan kieltäjät ovat tässä välttämättä tosiuskovaisia. Se johtuu tästä: jos jollakin henkilöllä ei ole kokemusta jostakin asiasta, niin siitä ei millään muotoa seuraa, että sitä asiaa ei ole olemassa. Siten ateistit ovat ja tulevat aina olemaan pelkkiä uskovaisia.

      • Anonyymi

        Jostain syystä nämä denialistit ovat yleensä vielä hyvin vihaista sakkia. He ovat väärässä ja tulevat myös sen tietämään, viimeistään sitten kun he kuolevat ja huomaavat, että he ovat edelleen täysin tietoisia, paljon tietoisempia kuin koskaan lihallisessa kehossa ollessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä nämä denialistit ovat yleensä vielä hyvin vihaista sakkia. He ovat väärässä ja tulevat myös sen tietämään, viimeistään sitten kun he kuolevat ja huomaavat, että he ovat edelleen täysin tietoisia, paljon tietoisempia kuin koskaan lihallisessa kehossa ollessaan.

        Heillä on missio. Monet joilla on ”maailmanparannusmissio” ovat varsin fanaattisia puheissaan ja kirjoituksissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä on missio. Monet joilla on ”maailmanparannusmissio” ovat varsin fanaattisia puheissaan ja kirjoituksissaan.

        Paraneeko maailma sillä, että tietoisuuden jatkuminen kuoleman jälkeen kielletään?

        Mielestäni maailma tulee pahemmaksi jos ihminen uskoo olevansa pelkkä liharobotti. Se, että uskoo sieluun pistää kuitenkin vähän miettimään tekojaan. Denialistin ei tarvitse välittää teoistaan, koska ei hän ei välttämättä joudu koskaan vastaamaan niistä kenellekään. Voi tehdä vaikka kuinka paljon pahaa, koska ei ole mitään kuoleman jälkeen, eikä siten tarvitse välittää koko jutusta. Ihminen joka taas uskoo joutuvansa kohtaamaan tekonsa kuoleman jälkeen, elää moraalisemmin, ei kuitenkaan pelkää "viimeistä tuomiota" On raportoitu, että kuoleman hetkellä koko elämämme vilahtaa filminauhan tavoin sielumme silmissä. Koemme myös sen mitä muille eläesäämme teimme, koemme sen saman ilon ja tuskin jonka muille aiheutimme. Saamme myös itse arvioida kaiken tekemämme. Nämä liharobotit ovat vähän aikaa siinä ihmeissään, että olivatko ne tyhmät uskovat ja muut new age-hihhulit sittenkin enemmän oikeassa. Kyllä ne vaan on, vaikka ette millään haluaisi sitä uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paraneeko maailma sillä, että tietoisuuden jatkuminen kuoleman jälkeen kielletään?

        Mielestäni maailma tulee pahemmaksi jos ihminen uskoo olevansa pelkkä liharobotti. Se, että uskoo sieluun pistää kuitenkin vähän miettimään tekojaan. Denialistin ei tarvitse välittää teoistaan, koska ei hän ei välttämättä joudu koskaan vastaamaan niistä kenellekään. Voi tehdä vaikka kuinka paljon pahaa, koska ei ole mitään kuoleman jälkeen, eikä siten tarvitse välittää koko jutusta. Ihminen joka taas uskoo joutuvansa kohtaamaan tekonsa kuoleman jälkeen, elää moraalisemmin, ei kuitenkaan pelkää "viimeistä tuomiota" On raportoitu, että kuoleman hetkellä koko elämämme vilahtaa filminauhan tavoin sielumme silmissä. Koemme myös sen mitä muille eläesäämme teimme, koemme sen saman ilon ja tuskin jonka muille aiheutimme. Saamme myös itse arvioida kaiken tekemämme. Nämä liharobotit ovat vähän aikaa siinä ihmeissään, että olivatko ne tyhmät uskovat ja muut new age-hihhulit sittenkin enemmän oikeassa. Kyllä ne vaan on, vaikka ette millään haluaisi sitä uskoa.

        Näin on. Ennen kuin huomaammekaan, kellumme maapallon onttoudessa omalla terrastraalitasollamme! Sinne sielumme halajavat, vaikkeivat new agerit sitä (vielä) tajua. Mutta ranskalaiset jo tietävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Ennen kuin huomaammekaan, kellumme maapallon onttoudessa omalla terrastraalitasollamme! Sinne sielumme halajavat, vaikkeivat new agerit sitä (vielä) tajua. Mutta ranskalaiset jo tietävät!

        Tästä voimme olla varmoja: kellään maailmassa ei ole ollut kokemusta mistään "terrastraalitasosta", ei edes pahanilkisellä trollilla, joka melkoisen terminkin kekkasi. Googlettamalla "terrastraalitaso" tulee esille ainoastaan yksi hakutulos, joka on pahanilkisen trollin itsensä kirjoitus, ja kansainvälisemmällä googlauksella ("terrastral plane") ei sitäkään vähää, vaan ainoastaan ilmoitus: Ei tuloksia hakusanoilla "terrastral plane".

        Eli jollakin näyttää olevan ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voimme olla varmoja: kellään maailmassa ei ole ollut kokemusta mistään "terrastraalitasosta", ei edes pahanilkisellä trollilla, joka melkoisen terminkin kekkasi. Googlettamalla "terrastraalitaso" tulee esille ainoastaan yksi hakutulos, joka on pahanilkisen trollin itsensä kirjoitus, ja kansainvälisemmällä googlauksella ("terrastral plane") ei sitäkään vähää, vaan ainoastaan ilmoitus: Ei tuloksia hakusanoilla "terrastral plane".

        Eli jollakin näyttää olevan ongelma.

        Kyseessä lienee vakaumuksellinen ateisti. He usein purkavat ongelmissaan mieltään ympäristöön tuolla tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä lienee vakaumuksellinen ateisti. He usein purkavat ongelmissaan mieltään ympäristöön tuolla tavoin.

        Materialistit ovat ihan samanlaisia fundiksia, kuin eri uskontojen fundiksetkin. Rehellinen sentään myöntäisi, että ei tiedä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, jos ei ole omakohtaista kokemusta asiasta. Fundiksen erottaa aina siitä, että hän väittää tietävänsä, vaikka ei ole kokenut vielä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voimme olla varmoja: kellään maailmassa ei ole ollut kokemusta mistään "terrastraalitasosta", ei edes pahanilkisellä trollilla, joka melkoisen terminkin kekkasi. Googlettamalla "terrastraalitaso" tulee esille ainoastaan yksi hakutulos, joka on pahanilkisen trollin itsensä kirjoitus, ja kansainvälisemmällä googlauksella ("terrastral plane") ei sitäkään vähää, vaan ainoastaan ilmoitus: Ei tuloksia hakusanoilla "terrastral plane".

        Eli jollakin näyttää olevan ongelma.

        Jollakin näyttää todella olevan ongelma! Alkuperäkielinen termi on tietenkin le plan terrastral! Voi olla ettei netistä paljoa löydy!Mutta kirja on pian tulossa!


    • Anonyymi

      Voiko kuolleen sielu vaikka siirtyä toiseen ulottuvuuteen?

      • Anonyymi

        Tällä tasolla sielu ei ole kuoleman jälkeen.
        Ulottuvuus taikka värähtelytaso, miten sen haluaa ilmaista....kyllä?
        Kuolemanrajakokemuksista on hyvin selkeästi käynyt ilmi eri vaiheet, jotka sielu tekee siirtyessään astraalitason värähtelyihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tasolla sielu ei ole kuoleman jälkeen.
        Ulottuvuus taikka värähtelytaso, miten sen haluaa ilmaista....kyllä?
        Kuolemanrajakokemuksista on hyvin selkeästi käynyt ilmi eri vaiheet, jotka sielu tekee siirtyessään astraalitason värähtelyihin.

        Voiko käydä universumin kaukaieemmassa galaksilla jollain asutulla planeetalla? Haluan sitten kuoltuani tutkia paikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tasolla sielu ei ole kuoleman jälkeen.
        Ulottuvuus taikka värähtelytaso, miten sen haluaa ilmaista....kyllä?
        Kuolemanrajakokemuksista on hyvin selkeästi käynyt ilmi eri vaiheet, jotka sielu tekee siirtyessään astraalitason värähtelyihin.

        Sielut eivät suinkaan lentele maapallolta avaruuden kaikkiin suuntiin kuten monet typerykset kuvittelevat. Viimeisen tiedon mukaan kyse on terrastraalitasoista, jotka sijaitsevat tuossa aivan jalkojemme alla, muutaman kymmenen kilometrin syvyydessä. Sinne sielut siirtyvät s-portaalien läpi, joita on siellä täällä, täällä Suomessakin yhteensä 53!

        Terrastraalitasolla mentaalista värähtelyä on erittäin suuritaajuisena, mikä tarkoittaa erittäin erittäin korkeaa energiatasoa! Toki aivan selvää, koska kirkas tietoisuus tarvitsee runsaasti jerkkua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielut eivät suinkaan lentele maapallolta avaruuden kaikkiin suuntiin kuten monet typerykset kuvittelevat. Viimeisen tiedon mukaan kyse on terrastraalitasoista, jotka sijaitsevat tuossa aivan jalkojemme alla, muutaman kymmenen kilometrin syvyydessä. Sinne sielut siirtyvät s-portaalien läpi, joita on siellä täällä, täällä Suomessakin yhteensä 53!

        Terrastraalitasolla mentaalista värähtelyä on erittäin suuritaajuisena, mikä tarkoittaa erittäin erittäin korkeaa energiatasoa! Toki aivan selvää, koska kirkas tietoisuus tarvitsee runsaasti jerkkua!

        Minä tunnen henkiä, jotka asuvat auringossa. Yksi asuu jopa ydinvoimalan reaktorissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen henkiä, jotka asuvat auringossa. Yksi asuu jopa ydinvoimalan reaktorissa.

        Ei teidän jutut vielä mitään. Itse asun Siriuksessa, vain lomalla tällä erää täällä koto-Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei teidän jutut vielä mitään. Itse asun Siriuksessa, vain lomalla tällä erää täällä koto-Suomessa.

        Rauni-Leena Luukanen kävi muistaakseni aina Siriuksella, näitkö häntä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauni-Leena Luukanen kävi muistaakseni aina Siriuksella, näitkö häntä siellä.

        Tulin Siriukselta tänne 3300 vuotta sitten, joten lomalla oltu jo jokunen tovi. Sinne ei niin vain pääse, tulee olla paikallisten myöntämä matkustuslupa, jotta voi käydä siellä. On erittäin valvottua seutua.


    • Anonyymi

      Kehosta irtautunut tietoisuus voi siirtyä ajatuksen nopeudella, eli ajattelet kohdetta ja olet siellä.

      • Anonyymi

        Tietoisuus ei mihinkään irtoa, tyhmä. Tietoinen sielu irtoaa kyllä! Se singahtaa lähimmästä s-portaalista terrastraalitasolleen onton maapallon sisälle. Sielu on yhtä kuin ajatus joten se voi liikkua terrastraalitasolla minne huvittaa, ajatuksen nopeudella. Muuallehan se ei tietenkään pääsekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoisuus ei mihinkään irtoa, tyhmä. Tietoinen sielu irtoaa kyllä! Se singahtaa lähimmästä s-portaalista terrastraalitasolleen onton maapallon sisälle. Sielu on yhtä kuin ajatus joten se voi liikkua terrastraalitasolla minne huvittaa, ajatuksen nopeudella. Muuallehan se ei tietenkään pääsekään!

        Valeesi ei hetkauta meitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valeesi ei hetkauta meitä.

        Denialistilla on vain dogmansa ja uskonsa, eikä empiirinen tiede pysty sitä millään tavoin muuttamaan. Denialistilla on apriorinen mielipiteensä, dogmaattinen uskontonsa johon on useissa tapauksissa syynä onton maapallon pelko, jota yksikään tieto ei milloinkaan voi muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoisuus ei mihinkään irtoa, tyhmä. Tietoinen sielu irtoaa kyllä! Se singahtaa lähimmästä s-portaalista terrastraalitasolleen onton maapallon sisälle. Sielu on yhtä kuin ajatus joten se voi liikkua terrastraalitasolla minne huvittaa, ajatuksen nopeudella. Muuallehan se ei tietenkään pääsekään!

        Todisteet pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet pöytään.

        Ota tosiasioista itse selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota tosiasioista itse selvää.

        Todisteet näkyviin, joista ottaa selvää.


    • Anonyymi

      Miksi hautajaisissa aina puhutaan taivaaseen pääsystä, jos kuoleman jälkeen ei kerran ole mitään?

      • Anonyymi

        Niin, olla ei mitään ei ole edes mahdollista. Aina on jotain.


    • Anonyymi

      On viisasta varautua, sanotaan näin, koska täydellisellä ateistilla saattaa olla vastassa valtava shokki ja on pitkään 'eksyssissä'.
      Kuoleman lähikokemuksia on tavattoman paljon laitettu ylös kirjoihin ja kaikilla on melko yhteneväiset kokemukset.
      Ei voi hävitä mitään, jos tutkii kyseisiä kokemuksia. Älkää pyytäkö todistuksia, tutkikaa ja antakaa maalaisjärjelle valtaa.

      • Anonyymi

        Näin juuri! Ranskalaiset ovat saaneet varmistettua tiedon, että kokemuksilla on yksi yhteinen nimittäjä - onton maapallon terrastraalitasot! Läheltä piti -kokemukset liittyvät juurikin s-portaalien transponaaliseen hyvin hyvin korkeataajuiseen fluksivuohon. Ne eivät siis ole suoria terrastraalikokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri! Ranskalaiset ovat saaneet varmistettua tiedon, että kokemuksilla on yksi yhteinen nimittäjä - onton maapallon terrastraalitasot! Läheltä piti -kokemukset liittyvät juurikin s-portaalien transponaaliseen hyvin hyvin korkeataajuiseen fluksivuohon. Ne eivät siis ole suoria terrastraalikokemuksia.

        Jaksat höpöttää, eksä jo vähitellen kyllästy tohon jankkaamiseen?


      • Anonyymi

        Usko on vahva, mutta epäusko on vieläkin vahvempi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri! Ranskalaiset ovat saaneet varmistettua tiedon, että kokemuksilla on yksi yhteinen nimittäjä - onton maapallon terrastraalitasot! Läheltä piti -kokemukset liittyvät juurikin s-portaalien transponaaliseen hyvin hyvin korkeataajuiseen fluksivuohon. Ne eivät siis ole suoria terrastraalikokemuksia.

        Todisteet pöytään. Linkkejä ihmisten kokemuksiin terrastraalitasoista, jotka osoittavat, että tietoisuus jatkaa aivojen kuoltua onton maapallon terrastraalitasoille. Niitä etsiessäsi tutustupa vaikkapa tähän:

        https://skeptiko.com/jeffrey-long-god-and-the-afterlife-science-329/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet pöytään. Linkkejä ihmisten kokemuksiin terrastraalitasoista, jotka osoittavat, että tietoisuus jatkaa aivojen kuoltua onton maapallon terrastraalitasoille. Niitä etsiessäsi tutustupa vaikkapa tähän:

        https://skeptiko.com/jeffrey-long-god-and-the-afterlife-science-329/

        Hölmö olet kun keksit tuollaista. Koetko itse jotenkin että asut PALLON pinnalla. Pallon sisällä oli on sama juttu! On asioita jotka pitää vaan tietää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö olet kun keksit tuollaista. Koetko itse jotenkin että asut PALLON pinnalla. Pallon sisällä oli on sama juttu! On asioita jotka pitää vaan tietää!

        Vain tietämätön typerys asuu pallon sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö olet kun keksit tuollaista. Koetko itse jotenkin että asut PALLON pinnalla. Pallon sisällä oli on sama juttu! On asioita jotka pitää vaan tietää!

        Tuo koko onton maapallon terrastraalitrollaus voidaan asettaa opetusmateriaaliksi ja jälleen uudeksi näytekappaleeksi näiden tietynlaisten toivotonta taisteluaan käyvien ateistien ja materialistien toiminnasta.

        He keksivät aina vain uusia mihinkään nojaamattomia päättömyyksiä, joilla muka nokkelasti "näyttävät" henkisten kokemusten mihinkään nojaamattomuuden. Mutta näin tehdessään he nostavatkin vain itsensä häpeäpaaluun näytille esimerkkinä täydellisestä typeryksestä, koska ihmisillä todella ON niitä henkisiä kokemuksia, ja kokeminen näyttää todistetusti jatkuvan aivotoiminnan lakkaamisen jälkeenkin, eli asiat eivät lepää tyhjän päällä. Tämä suurena kontrastina mihinkään nojaamattomalle, täysin tyhjästä keksitylle idealle "miksei sitten yhtä hyvin voitaisi kehittää ja esittää väitteitä jostain onton maapallon terrastraalitasosta".

        Siksi kysymykset linkeistä ihmisten kokemuksiin terrastraalitasoista. Niitä ei löydy, eli kysymys on kyseisen yksilön omasta keksinnöstä ja trollauksesta, mutta toisenlaisista, tiettyä kaavaa noudattavista kokemuksista on kertomuksia tonneittain. Ja ne kokemukset, joiden kertojien vakavissaan olossakin on jo tietty sävyero, kertovat meille jokaiselle jo etukäteen sen, mitä käy, kun ruumis kuolee: kokeminen jatkuu. Se on vääjäämätöntä, ja sitä ei voida tehdä tyhjäksi millään trollauksella, minkä trollikin tulee näkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koko onton maapallon terrastraalitrollaus voidaan asettaa opetusmateriaaliksi ja jälleen uudeksi näytekappaleeksi näiden tietynlaisten toivotonta taisteluaan käyvien ateistien ja materialistien toiminnasta.

        He keksivät aina vain uusia mihinkään nojaamattomia päättömyyksiä, joilla muka nokkelasti "näyttävät" henkisten kokemusten mihinkään nojaamattomuuden. Mutta näin tehdessään he nostavatkin vain itsensä häpeäpaaluun näytille esimerkkinä täydellisestä typeryksestä, koska ihmisillä todella ON niitä henkisiä kokemuksia, ja kokeminen näyttää todistetusti jatkuvan aivotoiminnan lakkaamisen jälkeenkin, eli asiat eivät lepää tyhjän päällä. Tämä suurena kontrastina mihinkään nojaamattomalle, täysin tyhjästä keksitylle idealle "miksei sitten yhtä hyvin voitaisi kehittää ja esittää väitteitä jostain onton maapallon terrastraalitasosta".

        Siksi kysymykset linkeistä ihmisten kokemuksiin terrastraalitasoista. Niitä ei löydy, eli kysymys on kyseisen yksilön omasta keksinnöstä ja trollauksesta, mutta toisenlaisista, tiettyä kaavaa noudattavista kokemuksista on kertomuksia tonneittain. Ja ne kokemukset, joiden kertojien vakavissaan olossakin on jo tietty sävyero, kertovat meille jokaiselle jo etukäteen sen, mitä käy, kun ruumis kuolee: kokeminen jatkuu. Se on vääjäämätöntä, ja sitä ei voida tehdä tyhjäksi millään trollauksella, minkä trollikin tulee näkemään.

        Niin, jos ihminen ei usko henkisiin kykyihin, niin ei niitä sitten hänelle kehity ja hän alkaa väittää, ettei niitä voi olla olemassakaan.

        Itselläni on kehittynyt mm. kyky kuulla telepaattisesti, jos jossain keskustellaan minusta. Ihmiset on juoruneet asioitani jo vuosikymmeniä, kunnes aloin todellakin kuulla telepaattisesti niitä juoruiluja. Huvittavaa on se, että ne juorut on nykyään pääosin positiivisia ja ylistäviä. Alkuaan ne oli todella pilkkaavia ja häpäiseviä.

        Voi mahoton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos ihminen ei usko henkisiin kykyihin, niin ei niitä sitten hänelle kehity ja hän alkaa väittää, ettei niitä voi olla olemassakaan.

        Itselläni on kehittynyt mm. kyky kuulla telepaattisesti, jos jossain keskustellaan minusta. Ihmiset on juoruneet asioitani jo vuosikymmeniä, kunnes aloin todellakin kuulla telepaattisesti niitä juoruiluja. Huvittavaa on se, että ne juorut on nykyään pääosin positiivisia ja ylistäviä. Alkuaan ne oli todella pilkkaavia ja häpäiseviä.

        Voi mahoton!

        *Trolli on trolli, eikä sellaisen ole helppoa muuksi muuttua, varsinkin jos koko elämä on mennyt viemäristä alas trollauksen - pilkkaamisen ja ilkkumisen - merkeissä.


    • Anonyymi

      Uskonto on kuin virus se tarvitsee isännän, ateistista ei ole isännäksi uskonto viruksille.

      • Anonyymi

        Ateistissahan on hyvin vahva ateismivirus, joka saa aikaan vakavia poikkeamia jopa aivan käytökseen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistissahan on hyvin vahva ateismivirus, joka saa aikaan vakavia poikkeamia jopa aivan käytökseen asti.

        Ateistin käytös on perittyä vanhemmilta ja se kuuluu evoluution sääntöihin.
        Käytös on perittyä vanhemmilta ellei sitten ole piip aiheuttamaa.


    • Anonyymi

      On viisaampaa uskoa elämän jatkumiseen, kuin sen päättymiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2814
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      522
      2645
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      55
      1077
    Aihe