Haistakaa paska koko valtiovalta. Tässä linkki todistukseen. https://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ
Irwin goodman
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka löytää tästä valheellisen lauseen?
- Anonyymi
Mahdoton tehtävä.
- Anonyymi
Irwin oli vasemmistolainen niin kuin suuri osa taiteilijoista on.
Tuon laulun sanat pitäisi muuttaa muotoon: haistakaa paska koko kokoomuslauma.- Anonyymi
Helppo yhtyä. Laadi uudet sanat tähän Irwinin sävellykseen!
UKK kääntyisi haudassaan, kun kuulisi kappaleesi.
- Anonyymi
Haistakaa paska koko kokkarelauma
Ette osaa muuta kuin kusettaa
Muutenkin touhu tuntuu holtittomalta
Järki pitäis pitäis kunnolla terottaa
On siinä meillä omituinen sakki
Kaikki sitä eduskuntaan pääseekin
Nyt kyllä sopii jo persujenkin takki
Ja kusetus vain jatkuu hurjemmin
On aivan turhaa enää tehdä työtä
Ben vie koko palkan kuitenkin
Saat viettää monta unetonta yötä
Orpo teki Jussin kanssa kartellin
Kaikki pitäis kerralla erottaa
On herrain helppo vanhuksia lyödä
Sillä ei ne tajua kuitenkaan
On hauska edustaa ja lounaat syödä
Vaan vanhusten hoitoa emme aio kustantaa
Ja kun on vahusten hoitorahat juotu
Ile kyllä pikku vipin järjestää
Vain päätös niin on lisävero luotu
Sillä lailla hoitohuolet selviää
Järki pitäis pitäis kunnolla terottaa
Ja haistakaa paska koko kokkarelauma
Kaikki pitäis kerralla erottaa- Anonyymi
Tuo on ihan hyvä. Joku vasureista pitäisi vaan saada nyt tuo esiintymään videolle ja kappale myyntiin ja esitykseen. Itse ainakin ostaisin.
Irwin tiesi totuuden mutta ei mahtanut sille mitään,nyt olis tuoreempien sukupolvien vuoro yrittää kaataa setä Samulin helvetinkone eli kapitalismi.
Tän kappaleen jos esittäis Trumpille englanniks ,nikn hän vain twiittais. Aha ,taas joku uusi kommari Suomesta..... Oh ,another commy from Finland, i presume... Okay thanks but Good Bye now...greetings to Finland. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan hyvä. Joku vasureista pitäisi vaan saada nyt tuo esiintymään videolle ja kappale myyntiin ja esitykseen. Itse ainakin ostaisin.
Irwin tiesi totuuden mutta ei mahtanut sille mitään,nyt olis tuoreempien sukupolvien vuoro yrittää kaataa setä Samulin helvetinkone eli kapitalismi.
Tän kappaleen jos esittäis Trumpille englanniks ,nikn hän vain twiittais. Aha ,taas joku uusi kommari Suomesta..... Oh ,another commy from Finland, i presume... Okay thanks but Good Bye now...greetings to Finland.Kiitos.
Vaan eipä tuossa ollut muuta kuin että muutti muutaman sanan. Voisihan noita vääntää vaikka joka puolueelle omansa.
Heitä ideoita, ehkä joku muukin innostuu pilkkalaulujen iloiseen maailmaan mukaan!
- Anonyymi
Kuka käski Antti Hammarbergin juomaan itsensä suohon; perkele, perheellisen miehen, jolla oli hienoja lapsia.
En maha mitään näille heikoille luonteille; vihaan, säälin ja halveksin heitä. Ola Virtaa, Laila Kinnusta ja mitä näitä nyt onenkaan. Alkoholin addiktoivat vaarat pitää aikuisen vaan ymmärtää.
Juoppo olen minäkin. Nuorena reuhasällinä soitin suuta poliiseille. Ne löivät mustamaijassa jalkapohjiin lujaa.
Löysin eukonkin. Hän piti minuu aikansa tolpillani kunnes löysi raittiin ukon.
Poikani, työllistetty ammattimies katsoo minua hiukan pitkin nenänvarttaan. Otan viinaa, mutten humalahakuisesti enää. Pitää tunnistaa rajansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195