Jos vetää pellit takasta liian aikaisin kiinni, kuinka todennäköisesti kuolee? Kuinkahan todennäköisesti epäonnistuu ja jää pysyvä aivovamma?
Asiallisia vastauksia kiitos. Turha tulla kommentoimaan, että älä tee itsemurhaa, hae apua tai aiheutat läheisillesi tuskaa. Olen päätökseni tehnyt.
Kuinka varma tapa kuolla häkämyrkytys on?
18
3022
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on tällöin häkämyrkytys. Siihen että kuoletko vaikuttaa moni asia ja en käy ohjeistamaan sen tarkemmin.
Vahingossa vastaavan ilmiön sattuessa ja ajoissa siihen herätessä ihmiskeho yleensä pyrkii saamaan happea. Kuin yrittäisit itsesi hukuttaa, yhtä kova vastarinta keholta luvassa.
Mitä olen kirjoituksiasi seurannut vaikutat silti että apua pyydät kovin. Jos itsensä haluaa oikeasti tappaa niin on nopeita ja helppoja keinoja mitkä löytyy Googlesta välittömästi.
Kovasti voimia sinulle, selviät kyllä pahasta olosta.- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
En ole kirjoittanut tänne koskaan aiemmin mitään enkä kaipaa apua keneltäkään, muuten kuin tietoa tämän menetelmän varmuudesta. - Anonyymi
Mietin juuri parasta keinoa. Ampuisin itseni jos saisin jostain aseen käsiini. Junan alle meneminen oli ensisijainen vaihtoehtoni, mutta en haluaisi tehdä sitä kuskin vuoksi. Hirttäytyminen on viimesijainen vaihtoehto, koska se on niin kamala tapa jos ei kuolekaan heti. Lääkkeitä pidän liian epävarmana. Hyvin korkealta paikalta hyppäämistä olen miettinyt myös. Häkämyrkytyksen voisin toteuttaa kotona ilman työläitä valmisteluja, joihin ei ole energiaa.
Pelkään paljon sitä, että yritys epäonnistuu ja vammaudun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin juuri parasta keinoa. Ampuisin itseni jos saisin jostain aseen käsiini. Junan alle meneminen oli ensisijainen vaihtoehtoni, mutta en haluaisi tehdä sitä kuskin vuoksi. Hirttäytyminen on viimesijainen vaihtoehto, koska se on niin kamala tapa jos ei kuolekaan heti. Lääkkeitä pidän liian epävarmana. Hyvin korkealta paikalta hyppäämistä olen miettinyt myös. Häkämyrkytyksen voisin toteuttaa kotona ilman työläitä valmisteluja, joihin ei ole energiaa.
Pelkään paljon sitä, että yritys epäonnistuu ja vammaudun.Väitän edelleen että olet tänne nyt muutamana päivänä kirjoittanut. Kaikki nuo mainitsemasi keinot on mainittu niissä aiemmissakin kirjoituksissa.
Mutta oletetaan nyt toiveestasi että et ole kirjoittanut mitään tänne, ja puhtaasti etsit keinoa tappaa itsesi.
Minulla on itsetuhoisuuteen taipuvainen läheinen ihminen, ja tätä lukiessa en voi olla ajattelematta tilannetta että hän kirjoittaisi nettiin kysyäkseen keinoa. Tunnen hänet ja tiedän ettei hän ole idiootti, tuskin sinäkään olet, ja siksi syntyy käsitys että kysyessäsi neuvoa yrität oikeasti tuoda julki sitä tunnetta mikä sinulla on.
Ehkä oletkin päättänyt täältä lähteä, on epätodennäköistä että ketään täällä edes asia kiinnostaa palstan luonteen takia, joten onko viesteissäsi kyse viimeisestä vuoropuhelusta muiden kanssa, sitäkin mietin. Läheisille on vaikeampi sanoa hyvästi.
Jos sinulle kävisi niin, että vastaan tulisi ihminen joka kysyisi miten henki helpoimmalla lähtee, haluaisitko todella yllyttää toista tekemään sen?
Kumpuaako tarpeesi kysyä muilta siitä että kaipaat vahvistusta sille että ratkaisusi on oikea?
Odotatko että tarpeeksi moni sanoo että kuole pois?
Jos yllyttäisit toista, kuinka eläisit sen tiedon kanssa että joku tappoi itsensä ja lopetti kenties ainoan elämänsä sen takia että sinulla oli tylsää, menit Suomi24 sivustolle ja avasit ketjun missä joku pohtii suicidin mahdollisuutta ja tylsyyttäsi sitten keksit jonkun helpon keinon mitä et itse koskaan aio käyttää?
Jos minä nyt kerron sinulle nopean ja varman keinon niin mikä minusta tulee silloin? Minusta tulee sellaisen ihmisen peilikuva kuka sinut on tuohon jamaan saanut ja todennäköisesti et silti tekisi sucidia vaan hakisit jostain muualta enemmän varmistusta ja vahvistusta sille että olet ansainnut vain kuoleman ja että se olisi sinulle oikein.
Tarjoan mieluummin mahdollisuutta sille että kokisit olevasi arvostettu ja että ansaitset muutakin kuin vittuilua.
Eli jos haluat vain kuolla, niin älykkäänä ja kyvykkään ihmisenä osaat käyttää Googlea.
Jos et halua kuolla mutta sinulla on helvetin paha olla, niin minun puolestani ja varmasti kaikkien muidenkin on jopa suositeltavaa että purat ajatuksiasi tänne, vaikka tähän ketjuun.
Luultavasti joku myös suosittelee itsemurhaa. Tällä palstalla ja tässä formaatissa sen suosituksen saa oikeastaan hyvin kevein perustein ihan kysymättäkin. Niilläkin ihmisillä on paha olla, mutta ne ei sitä myönnä. Eivät uskalla kohdata itseään, eivät uskalla kehittyä ja moni ei edes uskalla olla selvinpäin.
Uskallatko sinä?
Nimim. Pii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitän edelleen että olet tänne nyt muutamana päivänä kirjoittanut. Kaikki nuo mainitsemasi keinot on mainittu niissä aiemmissakin kirjoituksissa.
Mutta oletetaan nyt toiveestasi että et ole kirjoittanut mitään tänne, ja puhtaasti etsit keinoa tappaa itsesi.
Minulla on itsetuhoisuuteen taipuvainen läheinen ihminen, ja tätä lukiessa en voi olla ajattelematta tilannetta että hän kirjoittaisi nettiin kysyäkseen keinoa. Tunnen hänet ja tiedän ettei hän ole idiootti, tuskin sinäkään olet, ja siksi syntyy käsitys että kysyessäsi neuvoa yrität oikeasti tuoda julki sitä tunnetta mikä sinulla on.
Ehkä oletkin päättänyt täältä lähteä, on epätodennäköistä että ketään täällä edes asia kiinnostaa palstan luonteen takia, joten onko viesteissäsi kyse viimeisestä vuoropuhelusta muiden kanssa, sitäkin mietin. Läheisille on vaikeampi sanoa hyvästi.
Jos sinulle kävisi niin, että vastaan tulisi ihminen joka kysyisi miten henki helpoimmalla lähtee, haluaisitko todella yllyttää toista tekemään sen?
Kumpuaako tarpeesi kysyä muilta siitä että kaipaat vahvistusta sille että ratkaisusi on oikea?
Jos yllyttäisit toista, kuinka eläisit sen tiedon kanssa että joku tappoi itsensä ja lopetti kenties ainoan elämänsä sen takia että sinulla oli tylsää, menit Suomi24 sivustolle ja avasit ketjun missä joku pohtii suicidin mahdollisuutta ja tylsyyttäsi sitten keksit jonkun helpon keinon mitä et itse koskaan aio käyttää?
Jos minä nyt kerron sinulle nopean ja varman keinon niin mikä minusta tulee silloin? Minusta tulee sellaisen ihmisen peilikuva kuka sinut on tuohon jamaan saanut ja todennäköisesti et silti tekisi sucidia vaan hakisit jostain muualta enemmän varmistusta ja vahvistusta sille että olet ansainnut vain kuoleman ja että se olisi sinulle oikein.
Tarjoan mieluummin mahdollisuutta sille että kokisit olevasi arvostettu ja että ansaitset muutakin kuin vittuilua.
Eli jos haluat vain kuolla, niin älykkäänä ja kyvykkään ihmisenä osaat käyttää Googlea.
Jos et halua kuolla mutta sinulla on helvetin paha olla, niin minun puolestani ja varmasti kaikkien muidenkin on jopa suositeltavaa että purat ajatuksiasi tänne, vaikka tähän ketjuun.
Luultavasti joku myös suosittelee itsemurhaa. Tällä palstalla ja tässä formaatissa sen suosituksen saa oikeastaan hyvin kevein perustein ihan kysymättäkin. Niilläkin ihmisillä on paha olla, mutta ne ei sitä myönnä. Eivät uskalla kohdata itseään, eivät uskalla kehittyä ja moni ei edes uskalla olla selvinpäin.
Uskallatko sinä?
Nimim. PiiIlman rakkautta on vaikea kehittyä.
Tämä siis ihan lapsuudesta asti koettuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitän edelleen että olet tänne nyt muutamana päivänä kirjoittanut. Kaikki nuo mainitsemasi keinot on mainittu niissä aiemmissakin kirjoituksissa.
Uskallatko sinä?
Nimim. PiiEn ole kirjoittanut. Todella kummallista, että tunnistat mikä on kenenkin aloitus. Muutenkin teet ihmeellisiä päätelmiä aikeistani. En ole läheisesi, koska minulla ei ole enää elossa läheisiä. Olen googlannut. Miksi en voisi kysyä täällä ihan vain saadakseni mahdollisesti lisätietoa? Edelleenkin, pelkään vammautuvani epäonnistuneesta yrityksestä. Jos joudun jonkun aivovamman vuoksi laitokseen, en niin vain pääse yrittämään uudelleen. Kuten kerroin, mietin tässä parasta tapaa muutamasta vaihtoehdosta.
Kai ihmiset voivat tietoa antaa? Ei se ole mitään yllyttämistä. Teen joka tapauksessa itsarin sain sitä tietoa tai en. Voisin minäkin antaa tietoa jollekin sitä haluavalle. En usko sen yllyttävän ketään, ainakaan jos on jo vakavasti tehnyt päätöksen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko sinä?
Nimim. PiiHaluaisin kovasti tietää kuinka varma keino häkämyrkytys on. Aion mennä junan alle jos häkä ei ole hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään paljon sitä, että yritys epäonnistuu ja vammaudun.Ampuminen varsinkin on epävarma tapa. Voi osua pahasti muttei kuolettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampuminen varsinkin on epävarma tapa. Voi osua pahasti muttei kuolettavasti.
Voi olla jos ei osaa ampua. Minä en osaa. :/ Enkä jaksaisi alkaa etsiä asetta jostain tor verkosta. Voimat niin loppu.
- Anonyymi
Yritin kirjoittaa kommenttia mikä avaisi keskustelua mutta se oli ilmeisesti sääntöjen vastainen koska se on pois moderoitu.
Rehellisesti olisin sinua halunnut auttaa.
Ei ole kuitenkaan sääntöjen vastaista pohtia menetelmää itsemurhan tekoon koska niitä viestejä ei moderoida pois. Olkoon siis niin, mennään suomi24 sääntöjen mukaan.
Jos tahdot kerron sinulle kaksi varmaa, nopeaa sekä yksinkertaista tapaa. Viestissäsi tulee ilmetä että et pidä minua millään tavoin vastuussa mahdollisesta suicidistasi.
Nimim. Pii- Anonyymi
Tiedän, että yritit auttaa ja tarkoitat hyvää. Kukaan ei vaan voi auttaa minua. Olisi tosi kiva jos kertoisit. En tietenkään pidä sinua vastuussa siitä mitä teen. Tapan itseni joka tapauksessa riippumatta muiden neuvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että yritit auttaa ja tarkoitat hyvää. Kukaan ei vaan voi auttaa minua. Olisi tosi kiva jos kertoisit. En tietenkään pidä sinua vastuussa siitä mitä teen. Tapan itseni joka tapauksessa riippumatta muiden neuvoista.
En mie pysty, yritin mut tulee paha olo. Kaikkea hyvää sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mie pysty, yritin mut tulee paha olo. Kaikkea hyvää sinulle.
Kiitos :) Vaikka mitään hyvää ei tulekaan.
- Anonyymi
Itsemurhaan liittyy sellainen ikävä asia, että jos ei kuole välittömästi ja joutuu tilanteeseen, jossa tietää kuolevansa, eikä pysty sitä enää peruuttamaan, tulee mieletön paniikki ja halu perua koko asia. Itsesuojeluvaisto lyö täysillä päälle ja kaikki itsetuhoisuuteen johtanut menettää merkityksensä. Tämä on selvinnyt haastattelemalla itsemurhasta selvinneitä, joista osa on ollut onnellisia, että itsemurha epäonnistui. Elämänhalu palaa kohisten takaisin.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan voiko itsesuojeluvaistoa jotenkin hillitä? Esim. viinalla tai rauhoittavilla lääkkeillä? Tai varautumalla mahdolliseen itsesuojeluvaiston heräämiseen psyykkaamalla itseään etukäteen? Häkämyrkytyksessä voisin ainakin laittaa painavat hyllyt ovien eteen etten pääsisi helposti ulos. Ja puhelin joka tapauksessa pois saatavilta ettei voi soittaa apua. Tai ehkä sitten vain täytyy olla tapa jossa kuolee heti tai ei voi enää perua, vaikka haluaisikin..
- Anonyymi
Sanoma Oy lietsoo vihaa ja negaa sinun mieleesi.
Boikotoi tätä sosiopaattien firmaa. - Anonyymi
Häkään kuolee ihan 100% varmasti ja se on sitä paitsi aivan kivuton!
Nukut vain pois!
MUTTA KANNATTAIS HARKITA TÄSSÄ TILANTEESSA PSYKIATRIAN VASTAANOOTOA, SILLÄ MEILLÄ ON VAIN TÄÄ YKSI ELÄMÄ!!!
YRITÄ HYÖDYNTÄÄ ELÄMÄSI!!
ÄLÄ TUHOA MAINIOTA HIENOA ELÄÄMÄÄSI!!!
SINULLA ON PALJON HIENOJA KOKEMUKSA EDESSÄSI, VAIKKA JUURI NYT SE EI SILTÄ NÄYTÄ!!
ELÄ JA NAUTI!! - Anonyymi
Häkään kuolee ihan 100% varmasti ja se on sitä paitsi aivan kivuton!
Nukut vain pois!
MUTTA KANNATTAIS HARKITA TÄSSÄ TILANTEESSA PSYKIATRIAN VASTAANOOTOA, SILLÄ MEILLÄ ON VAIN TÄÄ YKSI ELÄMÄ!!!
YRITÄ HYÖDYNTÄÄ ELÄMÄSI!!
ÄLÄ TUHOA MAINIOTA HIENOA ELÄÄMÄÄSI!!!
SINULLA ON PALJON HIENOJA KOKEMUKSA EDESSÄSI, VAIKKA JUURI NYT SE EI SILTÄ NÄYTÄ!!
ELÄ JA NAUTI!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581189Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961048
- 63838
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6764- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690