Tuossa kun tuli taas katseltua nuo 4-6 osat TV2:lta, niin mun mielestä alkaa jo aika näkyä noissa episodeissa. Jotenkin tuo Darth Vaderin musta haarniska rupes jo huvittaan :D
Ompa aika jänskä katsoa tämä episodi 3, että minkä näköinen on "uusi" Darth Vaderin haarniska?!? Vai onko se samanäköinen kuin 4-6 osissa ;)
Darth Vader asu (haarniska)
6
1465
Vastaukset
- ölkfds
eipä muuta.
- Irwin87
on se kait sama mut ei uudenkaan väsääminen hankalaa oo
- star wars fani
Irwin87 kirjoitti:
on se kait sama mut ei uudenkaan väsääminen hankalaa oo
kyllä se on se sama vanha ja upea vader panssari. näkyyhän se jo trailerissakin :)
- seppo.1
star wars fani kirjoitti:
kyllä se on se sama vanha ja upea vader panssari. näkyyhän se jo trailerissakin :)
uusi on mutta aivan saman näköinen kuin vanha. muistaakseni ehkä saman näköinen kuin imperiuminvastaiskussa.
Mutta se on tehty sopimaan sille (nimeä en nyt muista, ehkä joku christoper hayden) Anakinin näyttelijälle kun se halus itse näytellä vaderia kun siihen meinattiin ensin jotain toista tyyppiä. Ymmärrän kyllä täysin etä se haluaa itse näytellä sitä.. - LadyDarthVader
seppo.1 kirjoitti:
uusi on mutta aivan saman näköinen kuin vanha. muistaakseni ehkä saman näköinen kuin imperiuminvastaiskussa.
Mutta se on tehty sopimaan sille (nimeä en nyt muista, ehkä joku christoper hayden) Anakinin näyttelijälle kun se halus itse näytellä vaderia kun siihen meinattiin ensin jotain toista tyyppiä. Ymmärrän kyllä täysin etä se haluaa itse näytellä sitä..Sen nimi on Hayden Christensen.
- xavier
Ei ole sama, mm. kypärä on tehty uusiksi sen vuoksi koska siitä haluttiin tasapuolinen molemminpuolin. Asiasta on dokkareita ylt'ympäriinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228