Tuossa kun tuli taas katseltua nuo 4-6 osat TV2:lta, niin mun mielestä alkaa jo aika näkyä noissa episodeissa. Jotenkin tuo Darth Vaderin musta haarniska rupes jo huvittaan :D
Ompa aika jänskä katsoa tämä episodi 3, että minkä näköinen on "uusi" Darth Vaderin haarniska?!? Vai onko se samanäköinen kuin 4-6 osissa ;)
Darth Vader asu (haarniska)
6
1433
Vastaukset
- ölkfds
eipä muuta.
- Irwin87
on se kait sama mut ei uudenkaan väsääminen hankalaa oo
- star wars fani
Irwin87 kirjoitti:
on se kait sama mut ei uudenkaan väsääminen hankalaa oo
kyllä se on se sama vanha ja upea vader panssari. näkyyhän se jo trailerissakin :)
- seppo.1
star wars fani kirjoitti:
kyllä se on se sama vanha ja upea vader panssari. näkyyhän se jo trailerissakin :)
uusi on mutta aivan saman näköinen kuin vanha. muistaakseni ehkä saman näköinen kuin imperiuminvastaiskussa.
Mutta se on tehty sopimaan sille (nimeä en nyt muista, ehkä joku christoper hayden) Anakinin näyttelijälle kun se halus itse näytellä vaderia kun siihen meinattiin ensin jotain toista tyyppiä. Ymmärrän kyllä täysin etä se haluaa itse näytellä sitä.. - LadyDarthVader
seppo.1 kirjoitti:
uusi on mutta aivan saman näköinen kuin vanha. muistaakseni ehkä saman näköinen kuin imperiuminvastaiskussa.
Mutta se on tehty sopimaan sille (nimeä en nyt muista, ehkä joku christoper hayden) Anakinin näyttelijälle kun se halus itse näytellä vaderia kun siihen meinattiin ensin jotain toista tyyppiä. Ymmärrän kyllä täysin etä se haluaa itse näytellä sitä..Sen nimi on Hayden Christensen.
- xavier
Ei ole sama, mm. kypärä on tehty uusiksi sen vuoksi koska siitä haluttiin tasapuolinen molemminpuolin. Asiasta on dokkareita ylt'ympäriinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389