todisti Jeesuksen kärsimyksistä ETUKÄTEEN!
”...ovat tutkineet, mihin tai millaiseen aikaan heissä oleva Kristuksen Henki viittasi, edeltäpäin todistaessaan Kristusta kohtaavista kärsimyksistä ja niiden jälkeen tulevasta kunniasta.”
1Piet 1:11
Kristuksen Henki, Pyhä Henki
33
192
Vastaukset 33
Ennustaminen on hankalaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen.
Jälkikäteen kirjoitetut sadut ovat helppoja kirjailtavia, mutta tarinaan on jäänyt aukkoja. Tosiasiat osoittavat jeesussadun vain saduksi.- Anonyymi
”Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin.”
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Oink, oink, ooiinnkk!
Aha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha
Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha
Koitetaan ymmärtää…
Anonyymi kirjoitti:
Koitetaan ymmärtää…
Kyllä sinä ymmärrät, teidän taikauskoisten mölinät ovat samanlaista sikojen röhkinää vuosisadasta toiseen. Ei päätä eikä häntää!
Oikea jumalahan ei tarvitsisi teitä epäjumalanpalvojia itseään mainostamaan.- Anonyymi
Todellakin! Pilkka loppuu!
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin! Pilkka loppuu!
Loppuuhan se aikanaan, kuten myös epäjumalannpalvonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Minkä minä olen nähnyt, niin ne, jotka vääryyttä kyntävät ja turmiota kylvävät, ne sitä niittävätkin.”
Jeesuksen piti kärsiä meidän syntien tähden
”Mutta näin on Jumala täyttänyt sen, minkä hän oli edeltä ilmoittanut kaikkien profeettain suun kautta, että nimittäin hänen Voideltunsa piti kärsimän.”
Apt 3:18
- Anonyymi
Jumala ei ole aikaan sidottu!
Ei todellakaan!
Olematonta ei ole sidottu mihinkään.
Valehteleva taikauskoinen vain levittää hapatustaan täysin häpeilemättä.- Anonyymi
Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jämpti on niin!
”siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ei todellakaan!
Olematonta ei ole sidottu mihinkään.
Valehteleva taikauskoinen vain levittää hapatustaan täysin häpeilemättä.Olen kyllä huomannut ettet osaa hävetä. Se on sinulle häpeäksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
Todellakin, ELÄVÄÄN JUMALAAN! 😊
- Anonyymi
Evankeliumin voittokulku jatkuu maailmassa!
- Anonyymi
”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
Hyvin kiteytit!
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ja myös jälkeenpäin.
”Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.”
Joh 16:14- Anonyymi
ja sanoi: "Ihmisen Pojan pitää kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös."
Luuk 9:22 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja sanoi: "Ihmisen Pojan pitää kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös."
Luuk 9:22”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
”Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.”
- Anonyymi
”että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."
- Anonyymi
Ylistys Jeesukselle armostaan!
- Anonyymi
Oi Jeesus Kristus, Herramme,
hallitset kunniassa.
Kun astuit Isän rinnalle,
sait vallan maailmassa.
Taas olet meitä lähellä,
kun nimessäsi pyhässä
sanaasi kuulla saamme.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2351439Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86698- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31461
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45417- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371