Johannekselle sovitus ei ollut myrkkyä!

Anonyymi

”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
1 Joh 2:2

73

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minunkin syntini Jeesus on sovittanut!

      • Anonyymi

        Jokaisen!


    • Anonyymi

      Johannes tiesi, mistä puhui!

      • Anonyymi

        Soi laulu: ”Kiitos iäti,
        Karitsa teurastettu,
        on kautta pyhän veresi
        laumasi lunastettu.
        Aukaisit tiemme autuuteen.
        Nyt arvollinen kiitokseen
        vain sinä olet, Herra.”


    • Teuvo Suni: PYHÄN HENGEN TAHTO

      TeuvoSuni
      09.02.2020 12:14

      Ilmoita
      "Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta, sillä me olemme saman ruumiin jäseniä."

      "Kun teitä viedään luovutettaviksi viranomaisille, älkää etukäteen olko huolissanne siitä mitä puhuisitte.
      Puhukaa ne sanat, jotka teille tuona hetkenä annetaan.
      Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."

      "Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden. "

      Kaupunginportin kokoukset käydään nykyisin täällä Somessa. Mutta sama meno jatkuu:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailman niin kuin en minäkään kuulu,

      • Anonyymi

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!


      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat välillä puskasta vaikka olet sen kiistänyt ja välillä myönnät sen. Tosi kieroa peliä Teuvo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!

        ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!

        Niinpä! Ihmettelen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”

        Jeesus elää ja vaikuttaa!


      • Anonyymi

        Miksi sovitus on sinulle myrkkyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sovitus on sinulle myrkkyä?

        Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalslle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalslle!

        Korjaan: Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Ihmettelen kyllä.

        ”Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        No kyllä maar!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä maar!

        ”Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat välillä puskasta vaikka olet sen kiistänyt ja välillä myönnät sen. Tosi kieroa peliä Teuvo!

        Teuvo kehuu itseään usein puskasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!

        Perkele sen vaikuttaa! Ei siinä muuta syytä ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: Jumalalle!

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!

        Sitä se Perkele teettää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.”

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        Apostoli Johannes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,”

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Ihmettelen kyllä.

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”

        ”Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        Aamen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

        Voi miten paljon se on saanutkaan pahaa aikaan!


      • Anonyymi

        Mahtava lupaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus elää ja vaikuttaa!

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus elää ja vaikuttaa!

        Hän sanoo: Tehkää, tehkää tie, tasoittakaa tie, poistakaa kompastuskivet minun kansani tieltä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        Apostoli Johannes

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.”

        Jeesukseen kannattaa turvautua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sovitus on sinulle myrkkyä?

        Ei kuulema ymmärrä sitä. Outoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: Jumalalle!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
        1 Joh 2:2

        Jeesuksen sovitustyö koskee kaikkia, mutta kaikki eivät ota sitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä”

        Kiitos ja kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä”

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kunnia Jumalalle!

        Aamen!


      • Anonyymi

        Mahtava lupaus, joka toimii!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava lupaus, joka toimii!

        "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.
        Vaikka huudatte minua avuksi ja rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, sillä teidän kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele sen vaikuttaa! Ei siinä muuta syytä ole!

        Mitenkä muutenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava lupaus!

        Kiittäkööt he Herraa hänen armostansa ja hänen ihmeellisistä teoistaan ihmislapsia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Ihmettelen kyllä.

        ” Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.”
        2 Piet 3:10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus elää ja vaikuttaa!

        ”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”
        2 Piet 3:7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”

        Se on ihana totuus! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!

        Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.


      • Anonyymi

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”
        2 Piet 3:7

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittäkööt he Herraa hänen armostansa ja hänen ihmeellisistä teoistaan ihmislapsia kohtaan.

        Pelastus on armoa.


      • Varmuuden vuoksi Jeesus ehti tehdä tämän koko maailmalle jo 2000 vuotta ennen Teuvon syntymää:

        Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

         Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi! Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen. Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.
        Vaikka huudatte minua avuksi ja rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, sillä teidän kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta."

        Sinun ongelmasi on, että sinä et tunne armollista Jumalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, miksi vihaat Jeesuksen sovitustyötä!

        Ne jotka täällä uskossa
        tunnusti Herraa Kristusta,
        luopuivat tiestä maailman
        hyljäten vallan, kunnian.
        He valtakuntaa tulevaa
        tahtoivat täällä odottaa.


    • Anonyymi

      ”Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.” Joh 16:14

      • Anonyymi

        ”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien.”

        Nimenomaan, elävään!


    • Anonyymi

      ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.”

    • Anonyymi

      ”Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.”

    • Anonyymi

      ”Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa, ja sieltä me myös odotamme Herraa Jeesusta Kristusta Vapahtajaksi,”

      • Anonyymi

        Jeesus TULEE TAKAISIN!


    • Anonyymi

      ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”

    • Anonyymi

      Kuinka se voisikaan olla?!

    • Anonyymi

      Niinpä! Jumala valmisti pelastuksen!

    • Anonyymi

      ”Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan”

    • Anonyymi

      Niin, Sovitus vai Tuomio? Te olette Sovituksen kannalla, mutta pilkkaajat ajavat asiaa siihen suuntaan että Daniel 7: Neljäs peto joutuisi tulikivijärveen, vaikka Kristuksessa tuli sovinto mahdolliseksi koko maailman ja Jumalan välillä; niin hyvien kuin pahojenkin. Kunpi linja on oikea sen päättää tuleva Messias Imaami Mahdi islamin esktaologian mukaan.

      1. Jos näky ja profetia vahvistetaan joutuu neljäs peto tulikivijärveen ja Kristuksen sovitustyö oli vajaavaltaista.
      2. Jos näky ja profetia suljetaan ei kukaan joudu tulikivijärveen, vaan niin kuin Ilmestys 12 on sanonut : PELASTUS ON TULLUT! ILOITKAA KAIKKI!

      Toiset käännökset sanovat ne SULJETAAN (sovitus on kaikki kaikessa), Jotku käännökset sanovat ne VAHVISTETAAN (neljäs peto jotuu tulikivijärveen, jotta luonnon tuhoutuminen yms. laantuisivat).

    • Johanes tien raivaaja mut ei syntien sovittaja,tehkää parannus ja uskokaa evankeljumiin,hän kastoi vedellä,paranuskastetta.

    • Anonyymi

      Ei niin, toisin kuin Teuvolle.
      Jeesuksen sovitus on valtava armo!

      • Anonyymi

        Sovitus on maailman suurin vale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitus on maailman suurin vale.

        Jokaiselle normaali järjellä varustetulle, se on selvä asia.


    • Anonyymi

      Niinpä! Se on pelastukseksi sille, joka uskoo, mutta kadotukseksi sille, joka sen hylkää.

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe