Ruotsissa demaripoliitikko vapautettiin syytteistä kunnianloukkausjutussa

Tästä näkyy rakkaat suomipojat puhuvan täällä sanomalla, että toimii sentään laki Ruotsissa vielä.

Asia ei kuitenkaan ole noin yksinkeertainen.

Entinen naispolitiikko vapautettiin syytöksestä, sillä oli myös mukana oikeudessa todisteita siitä miten nuo muslimiaktivistinaiset oli toimineet eräissä asioissa.

Muun muassa aktisistinaiset kuttsuu monia islamofobisiksi ilman sen suurempaa aihetta.
He on myös puolustaneet niitä salafi-imaaneja jotka SÄPO ottii kiinni joksikin aikaa.
Naiset vetosi, että Ruotsissa ollaan muslimeja vastaan koko ajan.
Naiset myös oli kutsuneet erään muslimimiehen kokoukseensa puhujaksi, mies oli tuomittu Tanskassa vankilaan terroriteon aikeista, mies istui muutaman vuoden vankilassa.

Nuo aktivistinaiset on extreemejä kun puolustavat imaameja joyka katsotaan olevan vaaraaksi Ruotsille sen takia kun he kerää rahaa isisille ja kehoittaa nuoria sotimaan Syyriaan.
Be imaamit on safisteja, extreemejä sellaisia.

Samoin naiset puolustui Tanskassa vankilassa istunutta terroristia ja haki hänet puhujaksi kokoukseen.

Joten se entinen politiikko nainen vapautettiin kunnianloukkauksesta kun hän kutsui aktivistinaisia extreemeiksi kun ne naiset itse nimittelee muita koko ajan.
Aktivistinaiset polarisoi Ruotsia ja nyt he yritti lain nojalla pelotella ihmisiä.
Joten tuomio-istuin vapautti. Naiset sanoo valittavansa korkeammalle taholle, mutta turhaa tekevät niin, asia on päivän selvä, he hävisi ja tulevat häviämään uudessa ituimio-istuimessa, hovioikeudessa.

Ja paljon muuta, ei ole aikaa enempää nyt kirjoittaa. On ollut kiireitä.

Huomaan että poikakullat on kaivanneet minua, kyselevät perääni ;)
Ei ole ollut aikaa lueskella juttujanne, ne on liian lapsellisia ja halveksivia etupäässä, joten oleilen kotipuolessa..
Tämä on lasten ja teinien paikka, olen liian vanha oleskelemaan pitempiä aikoja täällä.

Hyvää yötä ja kauniita unia.

10

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En nyt sanoisi, että kukaan täällä häiriköintiäsi kaipailee. Kovasti yrität asettaa itseäsi muiden yläpuolelle näppärillä sanaleikeillä ja vittuilulla, mutta et sinä sieltä alemmalta tasolta tuolla asenteella mihinkään pääse. Mielenkiintoista, että lapsellinen ja halveksiva suvakkihäirikkö haukkuu muita lapselliseksi ja halveksivaksi.

Paranemisia.

• 99.99 % jutuistanne on muita alentavia ja halpamaisia persuiluja.

• Lisäksi, minä en tällä palstalla asu, mutta vilkaisen joskus juttujanne ja ihmettelen kuinka kauan saatte halveksien puhua maahanmuuttajista täällä ja minusta myös. Puhutte paljon suoranaista kakkaa, jotta ei täällä normaali aikuinen pitkiä aikoja viitsi olla ;)

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

99.99 % jutuistanne on muita alentavia ja halpamaisia persuiluja.

Et tiedä mistä kirjoitat. Provokaattori mg tavoin.

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Lisäksi, minä en tällä palstalla asu, mutta vilkaisen joskus juttujanne ja ihmettelen kuinka kauan saatte halveksien puhua maahanmuuttajista täällä ja minusta myös. Puhutte paljon suoranaista kakkaa, jotta ei täällä normaali aikuinen pitkiä aikoja viitsi olla ;)

Ja kuinkahan paljon mamut esim. muslimit haukkuvat suomalaisia(tai ruotsalaisia ruotsissa), sitä emme voi tietää.

Mutta eräs kurdi sanoi minulle, että on todella hyvä kun suomalaiset eivät osaa arabiaa, niin eivät tiedä kuinka paljon muslimit suomalaisia haukkuvat. Ja mamut voivat sen tehdä missä vaan, koska suomalaist eivät osaa heidän kieliään.

Ja minkälaista vihapuhetta sitten levitetään joissain muslimien suljetuissa f-book ryhmissä, sitäkään ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä mistä kirjoitat. Provokaattori mg tavoin.

Sukua.

• Anonyymi

Niinpä! Seijaah-ruosu ei ole tajuavinaan jutun ydintä?

Nimenmaan DEMARInainen vapautettiin rasismisyytteistä.

Mutta arvaapa miten olisi käynyt ruotsidemokraattimiehelle samassa tilanteessa?

• Sdn kanssa olisi käynyt aivan samalla tavalla.
        Ruotsin laki on kaikille samanlainen.
        Jos joku SDläinen olisi ollut samassa tilanteessa kuin tuoi naispolitiikko, niin oikeudessa olisi SDläinen myös vapautettu syytteestä, jos siis vastapuoli olisi toiminut samalla tavalla kuin tässä tapauksessa.
        Älä yritä valehdella Ruotsin laista.
        Laki pätee täällä ja se kohtelee kaikkia samalla tavalla.

• seijaah kirjoitti:

Sdn kanssa olisi käynyt aivan samalla tavalla.
        Ruotsin laki on kaikille samanlainen.
        Jos joku SDläinen olisi ollut samassa tilanteessa kuin tuoi naispolitiikko, niin oikeudessa olisi SDläinen myös vapautettu syytteestä, jos siis vastapuoli olisi toiminut samalla tavalla kuin tässä tapauksessa.
        Älä yritä valehdella Ruotsin laista.
        Laki pätee täällä ja se kohtelee kaikkia samalla tavalla.

Tuohon edelliseen lisään vielä sen, että SDläisistä eräät kutsuu extremeiksi ja terroristeiksi ihan keitä tahansa muslimeja joskus, ilman mitään todisteita ja sellaisessa tapauksessa Sdläinen tuomittaisiin kunnianloukkauksesta ja rasismista.
        Minuakin on tällä palstalla kutsuttu terroristiksi ja islamistiksi :) vaikka ette minua tunne ja ette mitään minusta tiedä muuta kuin, että olen muslimi ja se riitti teille ja jos esiintyisin omalla nimelläni, niin olisin voinut nostaa syytteen kirjoittajaa vastaan ja se kirjoittaja olisi voinut saada sakot ja joutumaan maksamaan minun oikeuskulut ;)

• Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

Tuohon edelliseen lisään vielä sen, että SDläisistä eräät kutsuu extremeiksi ja terroristeiksi ihan keitä tahansa muslimeja joskus, ilman mitään todisteita ja sellaisessa tapauksessa Sdläinen tuomittaisiin kunnianloukkauksesta ja rasismista.
        Minuakin on tällä palstalla kutsuttu terroristiksi ja islamistiksi :) vaikka ette minua tunne ja ette mitään minusta tiedä muuta kuin, että olen muslimi ja se riitti teille ja jos esiintyisin omalla nimelläni, niin olisin voinut nostaa syytteen kirjoittajaa vastaan ja se kirjoittaja olisi voinut saada sakot ja joutumaan maksamaan minun oikeuskulut ;)

Jopa oli pärskähdys. Saisiko sateenvarjon? Kukaan ei ole netissä se, miksi esittäytyy.
        Et sinäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      26
      2708
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2342
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1308
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      300
      1234
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      986
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      977
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      934
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      77
      894
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      818
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      177
      812
    Aihe