Ruotsissa demaripoliitikko vapautettiin syytteistä kunnianloukkausjutussa

Tästä näkyy rakkaat suomipojat puhuvan täällä sanomalla, että toimii sentään laki Ruotsissa vielä.

Asia ei kuitenkaan ole noin yksinkeertainen.

Entinen naispolitiikko vapautettiin syytöksestä, sillä oli myös mukana oikeudessa todisteita siitä miten nuo muslimiaktivistinaiset oli toimineet eräissä asioissa.

Muun muassa aktisistinaiset kuttsuu monia islamofobisiksi ilman sen suurempaa aihetta.
He on myös puolustaneet niitä salafi-imaaneja jotka SÄPO ottii kiinni joksikin aikaa.
Naiset vetosi, että Ruotsissa ollaan muslimeja vastaan koko ajan.
Naiset myös oli kutsuneet erään muslimimiehen kokoukseensa puhujaksi, mies oli tuomittu Tanskassa vankilaan terroriteon aikeista, mies istui muutaman vuoden vankilassa.

Nuo aktivistinaiset on extreemejä kun puolustavat imaameja joyka katsotaan olevan vaaraaksi Ruotsille sen takia kun he kerää rahaa isisille ja kehoittaa nuoria sotimaan Syyriaan.
Be imaamit on safisteja, extreemejä sellaisia.

Samoin naiset puolustui Tanskassa vankilassa istunutta terroristia ja haki hänet puhujaksi kokoukseen.

Joten se entinen politiikko nainen vapautettiin kunnianloukkauksesta kun hän kutsui aktivistinaisia extreemeiksi kun ne naiset itse nimittelee muita koko ajan.
Aktivistinaiset polarisoi Ruotsia ja nyt he yritti lain nojalla pelotella ihmisiä.
Joten tuomio-istuin vapautti. Naiset sanoo valittavansa korkeammalle taholle, mutta turhaa tekevät niin, asia on päivän selvä, he hävisi ja tulevat häviämään uudessa ituimio-istuimessa, hovioikeudessa.

Ja paljon muuta, ei ole aikaa enempää nyt kirjoittaa. On ollut kiireitä.

Huomaan että poikakullat on kaivanneet minua, kyselevät perääni ;)
Ei ole ollut aikaa lueskella juttujanne, ne on liian lapsellisia ja halveksivia etupäässä, joten oleilen kotipuolessa..
Tämä on lasten ja teinien paikka, olen liian vanha oleskelemaan pitempiä aikoja täällä.

Hyvää yötä ja kauniita unia.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En nyt sanoisi, että kukaan täällä häiriköintiäsi kaipailee. Kovasti yrität asettaa itseäsi muiden yläpuolelle näppärillä sanaleikeillä ja vittuilulla, mutta et sinä sieltä alemmalta tasolta tuolla asenteella mihinkään pääse. Mielenkiintoista, että lapsellinen ja halveksiva suvakkihäirikkö haukkuu muita lapselliseksi ja halveksivaksi.

      Paranemisia.

      • 99.99 % jutuistanne on muita alentavia ja halpamaisia persuiluja.


      • Lisäksi, minä en tällä palstalla asu, mutta vilkaisen joskus juttujanne ja ihmettelen kuinka kauan saatte halveksien puhua maahanmuuttajista täällä ja minusta myös. Puhutte paljon suoranaista kakkaa, jotta ei täällä normaali aikuinen pitkiä aikoja viitsi olla ;)


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        99.99 % jutuistanne on muita alentavia ja halpamaisia persuiluja.

        Et tiedä mistä kirjoitat. Provokaattori mg tavoin.


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Lisäksi, minä en tällä palstalla asu, mutta vilkaisen joskus juttujanne ja ihmettelen kuinka kauan saatte halveksien puhua maahanmuuttajista täällä ja minusta myös. Puhutte paljon suoranaista kakkaa, jotta ei täällä normaali aikuinen pitkiä aikoja viitsi olla ;)

        Ja kuinkahan paljon mamut esim. muslimit haukkuvat suomalaisia(tai ruotsalaisia ruotsissa), sitä emme voi tietää.

        Mutta eräs kurdi sanoi minulle, että on todella hyvä kun suomalaiset eivät osaa arabiaa, niin eivät tiedä kuinka paljon muslimit suomalaisia haukkuvat. Ja mamut voivat sen tehdä missä vaan, koska suomalaist eivät osaa heidän kieliään.

        Ja minkälaista vihapuhetta sitten levitetään joissain muslimien suljetuissa f-book ryhmissä, sitäkään ei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistä kirjoitat. Provokaattori mg tavoin.

        Sukua.


    • Anonyymi

      Niinpä! Seijaah-ruosu ei ole tajuavinaan jutun ydintä?

      Nimenmaan DEMARInainen vapautettiin rasismisyytteistä.

      Mutta arvaapa miten olisi käynyt ruotsidemokraattimiehelle samassa tilanteessa?

      • Sdn kanssa olisi käynyt aivan samalla tavalla.
        Ruotsin laki on kaikille samanlainen.
        Jos joku SDläinen olisi ollut samassa tilanteessa kuin tuoi naispolitiikko, niin oikeudessa olisi SDläinen myös vapautettu syytteestä, jos siis vastapuoli olisi toiminut samalla tavalla kuin tässä tapauksessa.
        Älä yritä valehdella Ruotsin laista.
        Laki pätee täällä ja se kohtelee kaikkia samalla tavalla.


      • seijaah kirjoitti:

        Sdn kanssa olisi käynyt aivan samalla tavalla.
        Ruotsin laki on kaikille samanlainen.
        Jos joku SDläinen olisi ollut samassa tilanteessa kuin tuoi naispolitiikko, niin oikeudessa olisi SDläinen myös vapautettu syytteestä, jos siis vastapuoli olisi toiminut samalla tavalla kuin tässä tapauksessa.
        Älä yritä valehdella Ruotsin laista.
        Laki pätee täällä ja se kohtelee kaikkia samalla tavalla.

        Tuohon edelliseen lisään vielä sen, että SDläisistä eräät kutsuu extremeiksi ja terroristeiksi ihan keitä tahansa muslimeja joskus, ilman mitään todisteita ja sellaisessa tapauksessa Sdläinen tuomittaisiin kunnianloukkauksesta ja rasismista.
        Minuakin on tällä palstalla kutsuttu terroristiksi ja islamistiksi :) vaikka ette minua tunne ja ette mitään minusta tiedä muuta kuin, että olen muslimi ja se riitti teille ja jos esiintyisin omalla nimelläni, niin olisin voinut nostaa syytteen kirjoittajaa vastaan ja se kirjoittaja olisi voinut saada sakot ja joutumaan maksamaan minun oikeuskulut ;)


      • Anonyymi
        seijaah kirjoitti:

        Tuohon edelliseen lisään vielä sen, että SDläisistä eräät kutsuu extremeiksi ja terroristeiksi ihan keitä tahansa muslimeja joskus, ilman mitään todisteita ja sellaisessa tapauksessa Sdläinen tuomittaisiin kunnianloukkauksesta ja rasismista.
        Minuakin on tällä palstalla kutsuttu terroristiksi ja islamistiksi :) vaikka ette minua tunne ja ette mitään minusta tiedä muuta kuin, että olen muslimi ja se riitti teille ja jos esiintyisin omalla nimelläni, niin olisin voinut nostaa syytteen kirjoittajaa vastaan ja se kirjoittaja olisi voinut saada sakot ja joutumaan maksamaan minun oikeuskulut ;)

        Jopa oli pärskähdys. Saisiko sateenvarjon? Kukaan ei ole netissä se, miksi esittäytyy.
        Et sinäkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe