Voi ei, aamuyö ja tällähetkellä yksinäisyys, tuotti tämän tuloksen, tosiaan 48 vuotta olen haaveillut, että voisin saada naiselta oraalilaukeamisen, eli suihinoton, tuntuu että on vaikea löytää naista joka siihen suostuisi, mista se johtuu?, onko se inhottavaa, vai mikä siinä on esteenä, olen antanut monelle naiselle tyydytyksen lirputtelemalla kielellä ja normaalisti "patukkaa kohteeseen", mutta en ole vielä tavannut kumppania joka ottaisi panoksen suuhun.
Taitaa olla harvassa osaajat, miten te jotka teette näin, koette sen?, mistä pitää aloittaa, vai pitääkö mistään?
48 vuoden odotus, missä toteutuu?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä lisää, kyllä se ehkä jossain vaiheessa löytyy. Tuntuu kyllä namilta, kun nainen antaa suihin ottaessaan ymmärtää, että anna tulla vaan. Se vaatii tietenkin vähän kommunikaatiota, yllättäen ei saa laueta. Kun kertoo, että lähestytään.. kohta tulee.. nyyyy...ttT, niin se tunne ja tieto, että toinen tarkoituksella antoi luvan tulla suuhun, se vaan on niin huippua.
- Anonyymi
Ja vielä jatkoa tähän. Väitän, että suurin syy miksi mies ei saa suuseksiä on haju. Vehje kuuluu olla kaikinpuolin puhdas, ei muistuttaa vanhoista kusitipoista muodostunutta tippukiveä, munakarvat ei saa haista hielle ja erityisesti pesemätön persvako karkoittaa nopeasti lähialueelta. Naiset haistaa pesemättömän persvaon metrien päähän, jolloin tällaisen miehen on turha kuvitella saavansa suuseksiä.
- Anonyymi
Itseä taas ihmetyttänyt nielemisen vaikeus...
Yksi tyttöystäväni oli oikein halukas runkkaamaan minua,ja ottamaan suuihinkin orkkuun asti,mutta ei nielassut,vaan kurottautui antamaan/ sylkäisemään ne minun suuhuni ja ’jouduin’ nielemään ne itse... eikä se pahaa ollut,mutta olen aina ihmetellyt,miksi harva nainen/tyttö tätä tekee?- Anonyymi
Oma sperma ei haise eikä maistu miltään, mutta toisen tekee. Arviointisi on väärä, etteikö se tyttöystävästäsi maistuisi millekään.
- Anonyymi
Uuh....olen haaveillut spermaisella suulla suutelusta, mutta moniko mies antaa tehdä niin? Toinen nainenkin sopisi tähän haaveeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh....olen haaveillut spermaisella suulla suutelusta, mutta moniko mies antaa tehdä niin? Toinen nainenkin sopisi tähän haaveeseen.
Minä annan. Itseasiassa tällaisen jälkeen yleensä aina annan puolisolle intohimoisen kielarin, jos hän on ottanut minulta spermat suihinsa. Ihanan kiihkeää ja kiihottavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä, jos toinen on juuri ottanut lastit suuhunsa, aika pieni vaiva suudella sen jälkeen. Kiihottavaahan se vain on. Mitään sperman purskutteluita en kyllä ala tekeen, mutta suutelen kyllä. Olisipa kiva taas pitkästä aikaa saada suuhoito loppuun saakka. Harvinaista herkkua se täälläkin on.
Anonyymi kirjoitti:
69:n jälkeen, kun nainen on minun päällä, ja tuntee että nyt alkaa tulemaan, antaa vaan tulla, kun siihen on lupa. En varoittele erikseen, eikä siinä oikein pystyikään. On kiihottavaa, kun märkä pillu on suoraan naaman edessä ja valuu kostena hieman naamalle, jatkat nuolemista kiivaammin... Pistän itse hieman vauhtia ja tunnen kun lasti purkautuu suuhun. Jatkan niin kauan nuolemista, kun hän imee mehut ulos ja kääntyy ympäri. Sen jälkeen suukottelussa on muuten aika jännät vivahteet. Menee molempien maku sekaisin. Toisin päin on vielä kokeilematta, ei viitsi laskea sisään, kun on itse kokonaan päällä, ettei vaimo tukehdu. Sivuttain kyllä. Siinä tulee sellainen vallan tunne kun toinen on alla ja työnnät munaa kurkkuun...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086